[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 1

ervaringen rijden op engeland.


lightning

Vraag

  • Forumlid

Hallo mensen, ben erg nieuwsgierig naar de ervaringen op het rijden van en naar engeland, is het lastig inschatten met name bij krappe bochten of rotondes..

Hoe werkt het precies met boot of trein gebeuren, en als laatste heeft het financieel nog een meerwaarde ivm rij en rust tijden t.o.v  het binnenland  waar ik in principe elke dag 15 werk uren kan maken.

 

Bedankt alvast,

 

Grt Nico 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Recommended Posts

  • 0
  • Forumlid

Zo voelt het voor mij wel, als ik nou iets zo mankeren ok.  Maar om nu te worden afgewezen op iets wat is gebeurt uit een lang verleden voelt een beetje raar. Ik mankeer helemaal niks kern gezond. mijn lichaam word elke dag intensief belast. Supermarkt Distributie is gewoon  zwaar werk.  En dan dit te horen krijgen.. firma waar ik nu werk krijg je standaard een medische keuring voor je aanstelling en dit was voor supermarkt werk en arts had geen probleem gevonden want die is er gewoon niet. En gaat zo'n bureaucraat even zeggen dat er een probleem is.. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
17 uur geleden zei lightning:

 

 

Helaas moet ik melden dat wij het proces niet voortzetten. Wij denken dat klachten mbt jouw been die ooit verbrijzeld was in de toekomst voor problemen gaat zorgen. Dit hebben wij al vaker meegemaakt met collega's. Dit risico willen wij daarom niet aangaan.

Succes met het vinden van een nieuwe baan. Tip van mij aan jou. Zeg bij je volgende sollicitatie niet specifiek iets over je been. Bij elke werkgever gaat dit een rol spelen, in de toekomst, om jou aan te nemen of niet.
 

Maar het is toch de  wetgever die deze houding heeft veroorzaakt. Jouw "sores" levert voor  een werkgever een risico op van vele tienduizenden euro's. Het risico van loondoorbetaling bij arbeidsongeschiktheid. Hoe  sociaal je het misschien ook vindt, het deugt niet. Een kennis van mij heeft zijn kleine familiebedrijf kapot zien gaan door de loondoorbetaling en het conflict dat hij kreeg met de verzekering (die niet wilde uitbetalen omdat er de mogelijkheid was van aangepast werk, terwijl de chauffeur gewoon zijn loon opeiste). En voor die ondernemer restte slechts de bijstand en de schuldsanering. Er zijn absoluut hufters onder de bazen en misschien nog wel meer dan in andere bedrijfstakken, maar in een vechtmarkt blijven toch alleen de keiharde bazen overeind, dat heeft de politiek zo veroorzaakt (ik heb net een tarievenlijstje van Girteka gezien, nou internationale chauffeurs maak je borst maar nat).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Ik begon dit topic om buitenland te gaan rijden, maar van 2 bedrijven geen reactie te krijgen en 3de wijst me af. Zou ik nog graag wel internationaal willen, maar heb er vrede mee dat het binnenland blijft.. topic mag van mij ook open blijven, maar ik heb het internationaal hoofdstuk afgesloten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
19 uur geleden zei RealZeus:

Wees maar blij dan dat ze je niet willen, want dat soort lui gaan al zeuren als je eens een keer een griepje te pakken hebt. "Kun je echt niet werken?"  Wat een sukkels.

 

En weet je hoe dat komt? Omdat alle risico's bij de werkgever worden neergelegd, ik vind het niet gek dat de werkgever bang is voor wat er in het verleden gebeurd is. Als jij met een vast contract de ziektewet in gaat dan kan hij betalen totdat hij er letterlijk bij neervalt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
4 uur geleden zei Localton:

Maar het is toch de  wetgever die deze houding heeft veroorzaakt. Jouw "sores" levert voor  een werkgever een risico op van vele tienduizenden euro's. Het risico van loondoorbetaling bij arbeidsongeschiktheid. Hoe  sociaal je het misschien ook vindt, het deugt niet. Een kennis van mij heeft zijn kleine familiebedrijf kapot zien gaan door de loondoorbetaling en het conflict dat hij kreeg met de verzekering (die niet wilde uitbetalen omdat er de mogelijkheid was van aangepast werk, terwijl de chauffeur gewoon zijn loon opeiste). En voor die ondernemer restte slechts de bijstand en de schuldsanering. Er zijn absoluut hufters onder de bazen en misschien nog wel meer dan in andere bedrijfstakken, maar in een vechtmarkt blijven toch alleen de keiharde bazen overeind, dat heeft de politiek zo veroorzaakt (ik heb net een tarievenlijstje van Girteka gezien, nou internationale chauffeurs maak je borst maar nat).

 

Waarom moet je borst jat maken?

 

Ik heb het jaren terug al eens gezegd, je moet je onderscheiden dan kun je nog internationaal rijden wat je wilt. Ongeacht de tarieven. Maar internationaal willen rijden en iedere avond thuis gaat je niet lukken. Maar wil jij je handen uit de mouwen steken en internationaal rijden kun je volgende week aan de gang.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Ik kom in de wandelgangen distributiecentra genoeg Nederlanders die internationaal rijden. Ook de verre afstanden, Scandinavie, Polen enz.

 

Pas sprak ik nog een Bulgaarse chauffeur, die verdiende 2300 netto voor volle bak rijden. Minder dan een Nederlander maar het is echt niet zo dat die voor een appel en een ei rijden.

 

Ben wel benieuwd naar de Girteka tarieven trouwens

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden