[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

VCA zelf gehaald geen bijschrijving code 95


Recommended Posts

  • Forumlid

In 2016 heb ik mijn vca gehaald via Pontifex. punten code 95 zouden worden bijgeschreven. Toen dit maar niet gebeurde een aantal keren gebeld en te horen gekregen dat dit nog zou gebeuren en dat ze het gingen uitzoeken. Gisteren weer gebeld en nu vertellen ze me dat ik die punten niet krijg omdat ik me zelf heb aangemeld voor het examen en niet één of andere opleider. M.a.w. jammer joh!

 

Dus wijze les voor een ieder die puntjes wil sparen doe dit via een opleider anders heeft het geen zin.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

^^Zelf punten bijschrijven bij CBR kan ook niet, dan kan inderdaad alleen de opleider.

 

Daarom ook is het belangrijk om voor het begin van elke les waarbij punten voor code95 zijn te verzamelen een intekenlijst te gebruiken waarop bij de mensen waar het om gaat staat dat er punten voor code95 worden aangemeld. Voor jouzelf is verstandig om hier een foto'tje van te maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast doemijnbest

Zo werkt het idd wel en in vele gevallen ook wel logisch maar in dit geval waarbij je echt een serieus examen moet afleggen en het dus echt een test is van de opgedane kennis zou het eigenlijk wel moeten kunnen om zelf je punten of via de examinator/instantie bij te laten schrijven. Maar ja, de opleiders willen ook wat verdienen en vooral wat blijven verdienen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Opleiders moet aangemeld zijn bij cbr en door het cbr erkend zijn

Niet iedereen mag zomaar cursussen voor code 95 gaan geven

De opleiders moeten aan eisen voldoen en worden steekproefsgewijs gecheckt

Vandaar die intekenlijst

 

Voordat je een cursus gaat doen dus inderdaad checken of ze aangemeld zijn bij CBR

Die hebben op hun site een hele lijst met opleiders die lessen voor code 95 mogen 

Van enkel DIE opleiders worden de uren opgeteld voor je code......alle andere niet 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden