Spring naar bijdragen

Ondertussen bij Calais


trieftol

Recommended Posts

  • Administrators

Doet me een beetje aan een voorval (van horen zeggen) van jaren terug. (denk zo rond 1987-1988)

Een tankwagen had kadavervet geladen in Tsjechie-slowakije (goed geschreven?) en bij de grenscontrole moest en zou die ketel open.

Dreef daar toch nog eentje rond die dacht dat ie wel kon ontsnappen aan het ijzeren gordijn….

 

Weken daarna moest ik daar ook vet laden, maar waren de security maatregelen aardig scherper, zowel op het laadadres, als aan de grens.

  • Like 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
10 uur geleden zei Murphy:

Doet me een beetje aan een voorval (van horen zeggen) van jaren terug. (denk zo rond 1987-1988)

Een tankwagen had kadavervet geladen in Tsjechie-slowakije (goed geschreven?) en bij de grenscontrole moest en zou die ketel open.

Dreef daar toch nog eentje rond die dacht dat ie wel kon ontsnappen aan het ijzeren gordijn….

 

Weken daarna moest ik daar ook vet laden, maar waren de security maatregelen aardig scherper, zowel op het laadadres, als aan de grens.

Was dat aan dezelfde tafel waar het volgende verhaal verteld werd??

 

Ergens is een bosbrand en er worden blusvliegtuigen ingezet.

Zo een Canadiénne vliegt laag over het water en zuigt zijn tank vol.

Als hij bij de brand aangekomen is en zijn tank openzet ,komt daar tot zijn stomme verbazing een surfer uitvallen,met surf plank en al.

 

:D :D :bey:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
2 uur geleden zei Dokus:


Volgens mij wad het geen surfer maar een schaatser met de schaatsen nog aan die de winter daarvoor door het ijs was gezakt

Effe nadenken Dokus:D:

Als die vent daar aan het schaatsen is kan er nooit een vliegtuig daar zijn tank vol komen zuigen:nee:,of ze moeten eerst een ijsbreker vooruit sturen.:kiss:.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
19 minuten geleden zei europeaan:

Effe nadenken Dokus:D:

Als die vent daar aan het schaatsen is kan er nooit een vliegtuig daar zijn tank vol komen zuigen:nee:,of ze moeten eerst een ijsbreker vooruit sturen.:kiss:.

 

Lezen Europeaan......die de winter daarvoor door het ijs gezakt was......:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
18 minuten geleden zei scania1965:

 

Lezen Europeaan......die de winter daarvoor door het ijs gezakt was......:D

Inderdaad, maar dan had Dokus beter kunnen schrijven dat t om een skelet ging.:D

Maar ik denk dat mijn verwijzing naar een "tafel"duidelijk genoeg was .

  • Haha 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden