[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Ook nog een laatste ??


Gast fleur

Recommended Posts

Tja, al weer een poosje geleden dat er iets 'creatiefs' van m'n toetsenbord viel.......alhoewel viel.....(die puntjes hé)

Heb al een hele tijd geleden niets gepost wat langer was als een duim, en meer als 5 zinnen.

Dat heeft ook een reden (goh.....)

Vorig jaar in mei thuis komen te zitten met wat de psychologe omschreef als 'overbelast'

Heeft geduurd tot 31 september datzelfde jaar.

Ontslag aangevraagd, en per 1 november (ja, zoveel dagen had ik nog) begonnen bij een andere werkgever.

Als je met 64 lentes nog iets anders gaat beginnen is er echt iets mis.

Kon niet meer tegen Antwerpen, het volk dat in die omgeving auto's bemand, en kreeg een gloeiende hekel aan eigenlijk alles wat er in de Bels gebeurd(e)

Da's (was) mijn probleem, maar begon het thuis af te reageren.

Als er iemand op deze aardkloot iets niet verdiend om op afgerekend te worden is het Rens, m'n steun en toeverlaat!

Wel gebeurt, maar gelukkig weer OK!!

Uiteindelijk bleek 'overbelast' niets minder te zijn als een burnout, iets wat je zelfs je grootste vijanden niet gunt.

The voice of Holland was een reden om te janken, net als brothers in arms van direstraits, en poei, poei, poei van Hazes.

Wat een gelul..........................yep.................wel gebeurd!!!!

Geen idee of de huidige werkgever het toelaat, maar ben sinds 1 november 2018 werkzaam bij C.T.U. Theo Pouw groep (haaaiiiii Laura :- )

Ben in dienst bij de C.T.U, en dus geen chauffeur meer bij een transport bedrijf.

De trucks zijn een 'service middel' en dat is best wel wennen.

Nagenoeg iedere avond thuis is voor mij en Renske ook weer wennen, maar we kunnen er goed mee leven :- ) evenals het feit dat Groningen-Botlek een wereldreis is (OVLOV is Euro 5)

Ben er nog steeds niet voor de volledige 150%, maar 99,9 is op mijn leeftijd ook niet slecht.

 

En toen zei de oppersmurf dat hij en Wilbert er geen zin meer in hadden ()jaaaaaa, meerdere redenenenenenene.........awel)

Mieter......snap het!

De (onze) wereld is aan het veranderen op een snelheid waar mr. Spock jaloers op is.

Bij alles waar iemand 'slachtoffer' lijkt te zijn is er altijd iemand (of meerdere lieden) die zulks in twijfel trek(ken)t, en slachtoffer ineens dader blijkt??????????????

De waarheid ligt mag ik hopen, altijd min of meer in het midden.

Reuring (aso gedrag, uitdaging??)  is voor sommigen spannend, en voor anderen stuitend/beledigend of anderszins niet conform hun hersensnelheid.........of zo.

Feit blijft dat een toetsenbord, welke emotionele reactie hierop dan ook verwoord nooit de lading dekt om maar eens in het vak te blijven. 

Het is zo makkelijk om onder het genot van een bakkie.........................kleur de plaatjes en maak het verhaaltje zelf af (ja, gejat.....enne????) iets te posten.

Het kan, maar moet/wil je dat??

 

Ben een emotioneel mens, en in deze totaal niet geschikt om leiding.......lijding (grijns)....te pogen geven aan welk forum dan ook.

Moderator..............doe maar niet, de mensheid is van zichzelf al destructief genoeg.

 

Maar toch, is de wereld zo verrot dat wij, piepeltjes die er voor zorgen dat de gemiddelde Nederlander kan: tanken, boodschappen kan doen, kamperen, vissen............nou, alles wat je niet per truck (alternatief voor het woord vrachtwagen omdat het wel heeeeeeel veel type werk wordt.........:- )  ) niet meer trots zijn op ons VAK!!

Wij het maar accepteren dat lieden die ons haten, ons ook in levensgevaarlijke situaties brengen?

Oh, dwaal af lees ik.

 

U (en toen begon het gezeik) jullie mogen over bovenstaande een mening hebben...........................crap kwam dat er ff lullig uit!

Ben er niet in geinterseerd, en heb ook liever dat er geen ellenlang verhaal/uitleg op komt.

Denk dat dit, als het forum echt stopt, m'n laatste posting is.

Heb mezelf nogal geëtaleerd, dus kwetsbaar..............................maar niet bang.

Wens alle leden een lang, vruchtbaar maar vooral gezond leven.

 

Dank aan al die personen die dit forum hebben doen ontstaan, in leven hebben gehouden, en laten groeien naar waar het nu is.

Een monument houdt op, LEVE HET MONUMENT!

Dank ook aan de leden, zonder wie we ook niet daar zijn waar we nu zijn, het ga jullie goed!

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

Hoe later op de avond, hoe wijzer jouw woorden klinken, Hans.....

(overdag op de kegelbaan was het anders ook al goed…)

Maar ik denk dat het te vroeg is om afscheid te nemen.

Ik heb goede vibraties mogen ontvangen en ga er van uit dat het CF nog wel ff door blijft bestaan….

En anders kom je maar weer eens langs met Rens….

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Een mooi verhaal Hans .
Heb natuurlijk ook met Pieter er over gehad over dat gebeuren in de Bels ...zou er niet aan moeten denken om dat werk té doen
Hoop voor je dat je nu wel op je plekje zit ....maar gelukkig hoef je nog maar ff.
In iedergeval succes....

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Mooi gezegd Hans, bepaalde punten herkende ik wel in jou verhaal. Ik ben ook blij de stap gezet te hebben om onze oude werkgever te verlaten, had het totaal niet meer naar mijn zin en zeker de containers was ik zat, linksom, rechtsom, vooruit, achteruit, naar boven, naar onderen, diagonaal, je deed het toch nooit goed en dat arrogante gedoe in de haven aldaar🤮

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden