Spring naar bijdragen
Nagamiji

Klaagmuur

Recommended Posts

Op de valreep een nieuw topic. De Klaagmuur. Voor alle ergernissen, klaagpartijen (niet over leden) en irritaties.

Ik trap maar meteen af met een zware irritatie: De Arbodienst van mijn hubbie. Ze blijven het presteren om iedere keer weer, MIJN nummer te bellen. En dan maar klagen dat hubbie onbereikbaar is. Já, inderdaad want dat nummer staat meestal uit. Gebruik ik alleen maar om mijn hoofd-gsm te vinden of als ik mijn hoofd-gsm een telefoontje van ziekenhuis oid verwacht. Ligt natuurlijk ook aan het bedrijf waar hij voor werkt, ik heb nl mijn gsm nummer allang aangepast. 

Grrrrrr. :1652250901_Cigaremoticon:  :hamer:

Heeft iemand een ergernis oid, lucht je hart, gooi het eruit. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Nagamiji:

Op de valreep een nieuw topic. De Klaagmuur. Voor alle ergernissen, klaagpartijen (niet over leden) en irritaties.

Ik trap maar meteen af met een zware irritatie: De Arbodienst van mijn hubbie. Ze blijven het presteren om iedere keer weer, MIJN nummer te bellen. En dan maar klagen dat hubbie onbereikbaar is. Já, inderdaad want dat nummer staat meestal uit. Gebruik ik alleen maar om mijn hoofd-gsm te vinden of als ik mijn hoofd-gsm een telefoontje van ziekenhuis oid verwacht. Ligt natuurlijk ook aan het bedrijf waar hij voor werkt, ik heb nl mijn gsm nummer allang aangepast. 

Grrrrrr. :1652250901_Cigaremoticon:  :hamer:

Heeft iemand een ergernis oid, lucht je hart, gooi het eruit. 

Arbo dienst heb je mee te maken als je ziek bent toch?

Dan moet je toch ook bereikbaar zijn voor de arbo arts! Ik begrijp het wel dat als hij niet bereikbaar is voor zijn arbo arts dat die het via een andere manier probeerd. 

Volgens mij is het verplicht bereikbaar te zijn voor je arbo arts. Weet je hoeveel mensen misbruik maken van ziekte verzuim

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Mijn hubbie is bereikbaar op zijn eigen nummer wat hij van zijn werkgever heeft gekregen. Maar mijn oude nummer spookt door Arboland. Nu ik weet dat dat probleem nog steeds niet opgelost is, zet ik dat nummer maar aan als mijn hubbie toevallig ziek is. Overigens is mijn hoofd-nummer ook bekend bij zijn werkgever. 

Hij is van de treeplank op zijn rug gedonderd met de sneeuw. Eraf gegleden met instappen. Dacht eerst nog valt wel mee, maar de volgende dag viel het erg tegen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
6 minuten geleden zei Nagamiji:

Mijn hubbie is bereikbaar op zijn eigen nummer wat hij van zijn werkgever heeft gekregen. Maar mijn oude nummer spookt door Arboland. Nu ik weet dat dat probleem nog steeds niet opgelost is, zet ik dat nummer maar aan als mijn hubbie toevallig ziek is. Overigens is mijn hoofd-nummer ook bekend bij zijn werkgever. 

Hij is van de treeplank op zijn rug gedonderd met de sneeuw. Eraf gegleden met instappen. Dacht eerst nog valt wel mee, maar de volgende dag viel het erg tegen.

Okay, je zei zelf dat zijn telefoon uitstond,  vandaar.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei shompie:

Okay, je zei zelf dat zijn telefoon uitstond,  vandaar.

Nee, MIJN telefoon. Misschien had ik kunnen toevoegen dat mijn hubbie wèl bereikbaar was, ondanks het gemiep dat hij onbereikbaar was. Pfff, ik maak me weer boos om het feit dat men niet de werkgever belt, of in het dossier kijkt voor een ander nummer. Ze hebben in ieder geval geen hoogbegaafde werknemers, dis is nl dezelfde persoon en het is de tigste keer dat dat gebeurt. :hamer:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
26 minuten geleden zei Nagamiji:

Nee, MIJN telefoon. Misschien had ik kunnen toevoegen dat mijn hubbie wèl bereikbaar was, ondanks het gemiep dat hij onbereikbaar was. Pfff, ik maak me weer boos om het feit dat men niet de werkgever belt, of in het dossier kijkt voor een ander nummer. Ze hebben in ieder geval geen hoogbegaafde werknemers, dis is nl dezelfde persoon en het is de tigste keer dat dat gebeurt. :hamer:

Ik lees in Jou openingspost toch heel wat anders. 

Maar je zal gelijk hebben

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei shompie:

Ik lees in Jou openingspost toch heel wat anders. 

Maar je zal gelijk hebben

Je hebt gelijk, het is voor 2 manieren op te vatten. En taalkundig misschien zelfs maar 1 manier, maar daar waag ik mijn gepijnigde hersens maar niet aan. 

3 uur geleden zei Nagamiji:

MIJN nummer te bellen. En dan maar klagen dat hubbie onbereikbaar is. Já, inderdaad want dat nummer staat meestal uit.

Het is natuurlijk ten strengste verboden dat zijn werk telefoon uit staat, stel dat hij opgeroepen wordt voor een rit. (Serieus! Hij is ook altijd bereikbaar en het werk kan hem desnoods via mijn nummer bellen als hij het niet hoort.) Maar dat is voor de lezer niet vanzelfsprekend. Pfff, helder schrijven zit er ook al niet in. Misschien tijd voor mijn zure lappen. :ja: 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei shompie:

bijna weekend

Dat hoort in doe eens blij, in mijn agenda is het pas dinsdag, dus weekend is nog ver. :ok:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja. Wil wel ff klagen....

Op de radio, ja, zelfs op het cf vertelt men hoe fijn het is dat het ''bijna'' weekend is.....

Realiseert men zich wel dat er een heleboel mensen zijn die (juist) moeten werken op die ''fijne'' dagen?

Bah bah!

• Like 1
  • Haha 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei shompie:

Ring A10

Dat is dagelijkse kost toch? Vind je het vervelend om in de file te staan? Als er een Jumbo trailer rijdt met een pinda er in, dan is het hubbie. hahaha 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Nagamiji:

Zo mag ik het graag lezen. Voel je je al iets beter?

Ja, tis bijna weekend…… LOL

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Mijn klaagje: Ik heb op 2 april een nieuwe rolkruk besteld. Kwam gisteren binnen, beetje laat, maar goed. Zat de gasveer er niet bij. :(  Kan ik die kruk nog niet proberen. Hij is anders dan de rolkrukken waar ik normaal op zit dus ik ben zo benieuwd. Wachten is niet mijn sterkste kant, denk ik. :angel:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Assie goed kijkt !!!!!!                                                                                        Zie je mij niet staan LOL

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Klagen... Dat doe ik eigenlijk nooit volgens mensen die mij kennen.

Oh. Leuk toch. Gaan we naar wal Mart. Vergeet ik die mand te betalen.....

20190406_151457.jpg

• Like 3
  • Haha 3

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
9 uur geleden zei Nagamiji:

Dat is dagelijkse kost toch? Vind je het vervelend om in de file te staan? Als er een Jumbo trailer rijdt met een pinda er in, dan is het hubbie. hahaha 

Normaal weet ik het wel te omzeilen, zeker in Amsterdam.

Maar ik had nu niets gehoord, helaas. Ik krijg nog steeds per uur betaald.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Zooooo, ik ben boos!!!! 👿

Mijn moeder is gisteren opgenomen in een ziekenhuis, met een ambulance. Indicatie: Mogelijk herseninfarct. Helemaal geen probleem, alleen niet het ziekenhuis van onze keuze. Dan denk je wat maakt het uit? Nou veel, ze hebben mij kwaad gekregen. Wat een stelletje manipulanten. 

Ze wilden dat mijn moeder vandaag naar huis gaat. Op zich geen probleem, maar ik heb gisteren geregeld dat we uiterlijk 11.00 uur moeten weten of ze met ontslag zou gaan op zaterdag, als het later zou zijn, dan was er geen transport. En hoe laat bellen ze? 12.30 uur. Ik geef aan dat ik geen vervoer kan regelen. Na een paar telefoontjes belt een verpleegkundige, waarschijnlijk omdat ze verbaal nogal goed is. Helaas voor haar, ik ben verbaal beter, ik heb daar nl voor doorgeleerd. :cool: Ze kwam met allerlei drog-redenen. Ik zei, ik heb wel een auto staan maar geen chauffeur. De enige chauffeur die ik beschikbaar heb is morgen pas weer beschikbaar. Zei ze ik geloof niet dat er geen buurman is. Ik antwoord dat het vakantie is, dat iedereen op vakantie is, die een rijbewijs heeft en geen rij-ontzegging. Wat ik al gezegd had, dus ik vroeg: wat begrijpt u daar niet aan: HET IS VAKANTIE! Toen ze zei dat ze daar niks mee te maken had, dat mijn moeder vandaag moet vertrekken, haar kamer is nodig. Ik zei: Het ziekenhuis is groot, plaats haar maar op een andere afdeling of desnoods in de gang. Het maakt mij niet uit, MORGEN wordt ze gehaald. Ik ben een goede organisator, ik heb de afspraak gisteren gemaakt dat ze vóór 11.00 uur moet weten of ze weg moet, dat was goed. Als jullie dan om 12.30 uur bellen, dan breken jullie de afspraak en is mijn moeder JULLIE probleem! Toen begon de muts te onderhandelen over de tijd. hahaha, die had ik al laat gezet, zodat er ruimte was voor onderhandeling. Zij blij dat ze "iets" bereikt heeft en mijn moeder wordt gehaald conform planning. 

Weer bevestigd dat je niet naar dat ziekenhuis moet, wat ik ook nooit doe. Mijn moeder is niet zo goed in communiceren, dus ze heeft zich dit ziekenhuis in haar maag laten splitsen, niet de eerste keer. Beide keren waren er problemen, met slechte behandeling en met het laatste woord willen. Aan de vorige keer heeft mijn moeder veel ellende overgehouden, waaronder slechte genezing en veel pijn. 

Zo... dat lucht op. Ik ben weer zen, kan nl geen harde muziek luisteren om rustig te worden. :angel:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Houd er maar over op @Nagamiji. Heb het de afgelopen maanden bij beide opa’s meegemaakt hoe waardeloos het nederlandse zorgstelsel is. Mijn nekharen gaan er nog steeds van overeind staan als in er aan denk. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites