[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

We gaan door!!


Recommended Posts

  • Administrators

Het is definitief: Het Chauffeursforum blijft bestaan!

 

Er is de afgelopen week en weekenden veel overleg en PB- verkeer geweest, er zijn verschillende aanbiedingen geweest van leden om met name het 'eigenaarschap' op zich te nemen; dat was ook het moeilijkste punt...  De financiën waren eigenlijk gelijk al meteen door meerdere leden toegezegd, de admins willen in ieder geval gedurende de overdracht aan blijven dus dat was het probleem niet.  Er zitten toch wel wat haken en ogen aan het in eigendom hebben van een forum zo groot als dit, daarnaast was er de harde eis van Freddy en Wilbert dat er alleen een team van eigenaren een kans zou maken op overname. 

 

Het verdwijnen van het "Stop-topic" was eigenlijk al een teken aan de wand: er is een team van drie leden bereid gevonden hun nek uit te steken om de toko hier draaiende te houden. Zij nemen alle taken (inclusief de technische kant) op zich die bij het eigendom horen en wij als admins kunnen op de oude voet verder om hier qua inhoud de handel indien nodig wat bij te sturen. Nog niet alle taken zijn al verdeeld en alle poppetjes zitten nog niet op de juiste plek; er moeten nog veel details uitgewerkt worden.

 

Tenslotte hebben Freddy en Wilbert besloten om het 'Admin Only' gedeelte leeg te halen en dat inmiddels ook uitgevoerd. Alle opgeruimde discussies, overleg tussen admins en eigenaren over de gang van zaken en bijvoorbeeld te geven waarschuwingen zijn verwijderd en dus niet meer in te zien. Zodoende is dit ook een start met schone lei.

 

Zo hangt de vlag er nu bij, heel veel details moeten dus nog besproken en uitgewerkt worden maar Het Chauffeursforum blijft.

Namens mezelf, maar ik denk ook wel namens de mede-admins  bedank ik Freddy en Wilbert bij deze voor het genoten vertrouwen en wens de nieuwe eigenaren veel succes!!

 

  • Like 22
  • Thanks 8
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

 

Inderdaad is de overname nog een kwestie van kleinigheidjes (uitwisselen van inloggegevens en daadwerkelijk overhevelen van de VPS naar de nieuwe groep eigenaars).
Wij zullen vragen van de nieuwe eigenaars uiteraard de komende tijd proberen te beantwoorden. 
Het is niet eenvoudig om een compleet besturingssysteem en forumsoftware zomaar van de 1 op andere dag aan de gang zien te houden.

Wij willen de nieuwe eigenaren HEEL VEEL succes toewensen en hopen dat ze het met net zoveel plezier gaan doen als wij de afgelopen 15 jaar hebben gedaan.
Ook willen wij de leden en oud-leden bedanken voor alle berichten en andere dingen die ze gedaan hebben om het forum te maken tot wat het is.

Wij zullen als forumlid zo nu en dan ons gezicht nog wel eens laten zien. 

--== Freddy ==--
 

  • Like 13
  • Thanks 3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast grietje80

O wat fijn...

Helemaal top dat er mensen zijn die er veel tijd en moeite in willen stoppen...

 

Wie de nieuwe eigenaren zijn boeit me niet.. het forum blijft das het belangrijkste!

 

Ik wens de nieuwe eigenaren veel succes met het in banen leiden van dit zooitje ongeregeld!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei grietje80:

O wat fijn...

Helemaal top dat er mensen zijn die er veel tijd en moeite in willen stoppen...

 

Wie de nieuwe eigenaren zijn boeit me niet.. het forum blijft das het belangrijkste!

 

Ik wens de nieuwe eigenaren veel succes met het in banen leiden van dit zooitje ongeregeld!

 

Tante Katrien 😊

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast grietje80
3 minuten geleden zei steenhaas1:


Blijft wel in de stripwereld zo, van Grote Smurf naar de 3 neefjes 😉

3 musketiers kan uit eindelijk ook... je weet nooit hoe goed ze zijn...

 

 

Kwik kwek en kwak groeien nooit op

bewerkt door grietje80
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast grietje80
7 minuten geleden zei trieftol:

deze 3 wel dan?

 

 

mmmm, moet ik nog door gaan met mijn topic ook

 

Freddy en Wilbert bedankt

T is maar net welke naam je ze wilt geven..

 

Floris Willem van Yulenhagen

Florian Phillipe van Duivenboden

En Kees -HenrikJan van Luttikhaven klinkt decadenter en volwassener dan Pjotr 1 Pjotr 2 en Pjotr 3...

 

 

Ach whats in a name.. forum blijft 

Thats all that matters

bewerkt door grietje80
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You are posting as a guest. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden