Spring naar bijdragen
  • 0
Domino

Eigen trappetje DAF CF

Vraag

Recommended Posts

• 0

Ik had dan wel geen DAF, maar aan de achterwand bevestigd. Spoilersteunen, handige haakjes of elastieken doen veel.

Bij een andere trekker lag die plat op het chassis. Ging nagenoeg altijd goed met knikken...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 0
18 minuten geleden zei Murphy:

Ik had dan wel geen DAF, maar aan de achterwand bevestigd. Spoilersteunen, handige haakjes of elastieken doen veel.

Bij een andere trekker lag die plat op het chassis. Ging nagenoeg altijd goed met knikken...

Als je m tegen de koppelschotel aan monteert gaat het altijd goed met knikken.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 0
29 minuten geleden zei Domino:

Hmmm goeie, die neem ik mee! 

Ging dat ook goed als je een bocht maakte als je de put in draait bijvoorbeeld? Dus en een knik en een bocht? @europeaan

Ja,die afstand ,tegen de koppelschotel,blijft nagenoeg gelijk,ook als je oplegger "knikt.

Kijk maar na: zet de luchtvering van de vooras helemaal omhoog,de luchtvering van de oplegger ook en de luchtvering vande achteras van je trekker laat je zakken tot het kopschot je chassis raakt,dan zul je zien dat de ruimte tussen onderkant oplegger en bovenkant chassis zo goed als gelijk blijft,hoe verder je van de koppelschotel gaat hoe kleiner deze afstand is

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 0

Kijk de directeur een keer lief aan en vraag hem om een trap en een paar simpele steunen te laten monteren achter op je cabine.

Dat kan nooit een probleem zijn volgens mij, het voorkomt een hoop gedoe als je zelf gaat lopen prullen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 0
14 minuten geleden zei shompie:

^^

Die zijn best wel prijzig en heel snel stuk 🤔

Alle waar is naar zijn geld hé. Als je een Altrex neemt dan doet dat ff pijn maar dan heb je wel wat knaps.

Die goedkope dingen van de lidl of toolstation zijn idd ruk. 

bewerkt door De Brokkenmaker

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 0

hij word beschermd door de onderkant van de laadklep als hij dicht is, boven het trappetje zit een zijlaadklepje als ik via de zijkant moet lossen. af en toe is het vloeken geblazen als collega's hem ondersteboven erin hebben geschoven.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden