[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

Eigen trappetje DAF CF


Domino

Vraag

Recommended Posts

  • 0
  • Administrators

Ik had dan wel geen DAF, maar aan de achterwand bevestigd. Spoilersteunen, handige haakjes of elastieken doen veel.

Bij een andere trekker lag die plat op het chassis. Ging nagenoeg altijd goed met knikken...

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
18 minuten geleden zei Murphy:

Ik had dan wel geen DAF, maar aan de achterwand bevestigd. Spoilersteunen, handige haakjes of elastieken doen veel.

Bij een andere trekker lag die plat op het chassis. Ging nagenoeg altijd goed met knikken...

 

Als je m tegen de koppelschotel aan monteert gaat het altijd goed met knikken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
29 minuten geleden zei Domino:

Hmmm goeie, die neem ik mee! 

Ging dat ook goed als je een bocht maakte als je de put in draait bijvoorbeeld? Dus en een knik en een bocht? @europeaan

Ja,die afstand ,tegen de koppelschotel,blijft nagenoeg gelijk,ook als je oplegger "knikt.

Kijk maar na: zet de luchtvering van de vooras helemaal omhoog,de luchtvering van de oplegger ook en de luchtvering vande achteras van je trekker laat je zakken tot het kopschot je chassis raakt,dan zul je zien dat de ruimte tussen onderkant oplegger en bovenkant chassis zo goed als gelijk blijft,hoe verder je van de koppelschotel gaat hoe kleiner deze afstand is

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
14 minuten geleden zei shompie:

^^

 

Die zijn best wel prijzig en heel snel stuk 🤔

Alle waar is naar zijn geld hé. Als je een Altrex neemt dan doet dat ff pijn maar dan heb je wel wat knaps.

Die goedkope dingen van de lidl of toolstation zijn idd ruk. 

bewerkt door De Brokkenmaker
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
1 uur geleden zei nnndoh:

bovenste 2 foto's ja, bij mij zit hij in het midden, reuze handig

 

 

Zeker als je geen vouwklep onder je oplegger hebt als opstapje om in je oplegger te komen.

Ik haak mijn spanband nog wel eens zo in de rail dat ik, wanneer ik hen naar buiten hang, er in kan stappen.

Wel goed op slot zetten zodat hij niet los schiet. ;)

bewerkt door lientje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden