Spring naar bijdragen
Dennish89

Transportcenter Meppel

Recommended Posts

"zitten in Meppel" zal wel niet genoeg zijn?

Op hun, knullige website staan totaal geen namen.

Op hun FB pagina lijkt het alsof het maar een 1 wagen bedrijf is.... (met een schuifzeilen oplegger terwijl op de website gesproken wordt over zeecontainer vervoer…)

KvK weet dit te vermelden: (H&L Transport/JVA Trans???)

Skjermbilde.PNG

Niwo spreekt over vergunning voor 3 wagens afgegeven...

Skjermbilde.PNG

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
49 minuten geleden zei Dennish89:

Ik heb even telefonisch contact gehad en ze willen vast loon betalen. Ma tm vr werken incl overnachtingen en dan tussen 2500 en 3000. Is dat wat?

Het is vrij simpel , geen COA betalen is {bijna} altijd slechter !!!!! en in dit geval lijkt het mij wat aan de schrale kant ,ik zou het niet doen !!!!!

4 nachten in de week X4 = 16 nachten per periode da's grof gezien €900.00 dan blijft er niet veel over van € 2500.00 

Als je de hele week weg wilt is er keuze genoeg , ook bij bedrijven die netjes betalen !

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
15 minuten geleden zei Murphy:

Bij mijn weten geldt er in Nederland een CAO beroepsgoederen vervoer over de weg….

Waarom zou een baas, waar je weinig info op het www kan vinden, hiervan afwijken???

Bezint eer men begint is hier wel op zijn plaats!

D'r zijn legio kleine zelfstandigen met een paar auto's die hun handel betreffende het www, facebook ed niet op orde hebben omdat het ze niet interesseert/ de noodzaak er niet is of wat dan ook. Dat op zichzelf hoeft geen indicator te zijn dat het dan ook een slecht bedrijf is. Maar als de mensen die in het vak zitten en in de regio het al niet kennen/van gehoord hebben is al een teken aan de wand. En als ze aankomen met vast loon is het rap :bey: 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ga op je eerste gevoel af. Niet doen.

Maar ik weet nu al dat de TS het wel gaat doen, iets met een mooie auto.... Maandag tot vrijdag is in de transport wereld zondag na middag tot zater na middag.

Een gewaarschuwd mens telt voor twee. Laat ons weten wat je doet.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja klopt. Direct vaste auto en auto weekends bij huis. Volgens hem kan het zelden een keer voorkomen dat jr op zaterdag ochtend terugkomt of op zondagavond vertrekt.

Ja hij zit in een verzamel kantoorpand. Zitten ook andere bedrijven in 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
25 minuten geleden zei corydon:

Op t adres zit een sier bestrating handel......:D

Zat......

Volgens mij is Handelsonderneming Westerhuis (de “sierbestratingshandel”) hier vertrokken, of heeft zijn handel verhuisd en dit terrein nu ingericht als bedrijventerrein.

Tot een paar jaar terug kwamen we hier regelmatig om schepen met grind te lossen voor een klant hiet in de buurt.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
31 minuten geleden zei Dennish89:

Klopt. Er wordt van te voren bedrag afgesproken. Bijv 2800 euro pm

Niet aan beginnen !!!!!!!!! Als je je OKV er af haalt ben je voor nog geen 1900 euri's de hele week van huis , zeg gemiddeld 50 uur in de week , dan ben je grofweg voor € 1900 per 4 weken aan het werk , gewoon even door zoeken , dan vindt je vanzelf 'n bedrijf dat het wel netjes voor elkaar heeft .

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
55 minuten geleden zei corydon:

Ga op je eerste gevoel af. Niet doen.

Maar ik weet nu al dat de TS het wel gaat doen, iets met een mooie auto.... Maandag tot vrijdag is in de transport wereld zondag na middag tot zater na middag.

Een gewaarschuwd mens telt voor twee. Laat ons weten wat je doet.

Denk dat ie toch gaat beginnen , heb ook al 'n idee hoe het gaat eindigen!!!! 😪😫

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Dennish89:

Ja klopt. Direct vaste auto en auto weekends bij huis. Volgens hem kan het zelden een keer voorkomen dat jr op zaterdag ochtend terugkomt of op zondagavond vertrekt.

Ja hij zit in een verzamel kantoorpand. Zitten ook andere bedrijven in 

..zucht..  tis net als met kleine kinderen; je kan 100x zeggen dat een kachel heet is maar ze weten het pas als ze hun fikken er aan branden.

En dat soort 'baasjes' paaien je met zaken als direct een vaste auto en auto weekends thuis, laat me raden; zeker ook mooie ritten door heel Europa? Die gasten hebben een snellere doorstroom van personeel als het Amsterdam CS per dag, en dat is niet zonder reden. 

Ik blijf het frappant vinden dat, terwijl je nu overal aan het werk kan, zulke gasten nog steeds personeel krijgen :stom:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Dennish89:

Oke dat wordt hem dus niet🤣 hoe zit het met ITS Holwerd.... is dat wat vertrouwd of zou je daar niks mee overhouden onder aan de streep?

ik zou idd eens informeren bij Oegema of Sent Waninge, dat lijkt me beter dan allerlei probleem bedrijven op te zoeken .

ITS Holwerd , is dat niet die firma met van die vage eigenrijders constructies  ?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Bij Holwerd ook weg blijven mits je een stijve plasser krijgt van een torenhoge schuld waar je met zo’n 20 mede vennoten verantwoordelijk voor bent. Beperkte keus aan opdrachtgevers aangezien ze aan de meest gekke eisen moeten voldoen. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden