[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

Op zoek naar opdracht


Chur

Vraag

Goedeavond heren,

 

Ik ben een beginnende chauffeur met CE en code 95.

Graag wil ik aan de collega's chauffeur vragen, of men iemand in omgeving van Amsterdam weet die op zoek is naar een charter.

Zou graag bij een vaste opdrachtgever willen gaan starten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 antwoorden op deze vraag

Recommended Posts

  • 0
  • Forumlid

Wat mij de laatste tijd opvalt: nogal wat nieuwe leden met "rare" namen die achterlijke vragen stellen of met één of ander vreemd verhaal aan komen zetten. Zoals ik al schreef, het valt mij op maar misschien zie ik het wel verkeerd.

 

.

  • Like 7
  • Haha 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
5 minuten geleden zei EJD:

Wat mij de laatste tijd opvalt: nogal wat nieuwe leden met "rare" namen die achterlijke vragen stellen of met één of ander vreemd verhaal aan komen zetten. Zoals ik al schreef, het valt mij op maar misschien zie ik het wel verkeerd.

 

.

 

En wat mij dan weer opvalt is dat het na een vraag gelijk weer stil blijft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Hij heeft gewoon meer lef dan jullie, en mij. Rijbewijs gehaald, naar de dealer gegaan en een mooie trekker gekocht....

Iedereen is jaloers op deze ondernemende Chur

 

Ik wil altijd weten wat iets dat ik niet ken betekend.

Het is ook een stadje in Zwitserland.

 

chur 
New Zealand slang for thank-you.
John: Give me some more chips bro.
  • Like 2
  • Haha 3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
1 uur geleden zei lightning:

Een echte vermoord ook prostituees 

????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
21 uur geleden zei RealZeus:

Dat was ook een mooie aflevering. LOL 

Zeg dat..de laatste weken worden alle afleveringen, meerdere keren herhaald op Spike. Had nog nooit van die zender gehoord maar kwam hem tegen via het zappen met de satelliet ontvanger. Geen idee of dat ergens op de kabel zit hier in NL?

Nog een kijk tip wanneer je via de schotel kijkt: Dmax. Een Duitse zender die elke donderdagavond (20:10 - 21:15) een chauffeurs programma heeft. Is echt de moeite waard.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
30 minuten geleden zei De Don®:

 

Vind je het gek,met zo'n reactie als hierboven.

Of is dit de normale manier om nieuwe leden te "verwelkomen"? 

 

Al die opmerkingen heeft hij niet meer gezien hoor. Hij heeft zijn vraag gesteld en is daarna niet meer on line geweest. En hij was niet echt nieuw, hij deed/doet alleen helemaal niets met zijn account.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
7 minuten geleden zei De Don®:

Oké,dat wist ik dan niet,maar dan nog vind ik de reactie waarop ik reageerde belachelijk. 

 

Dat kan gewoon iedereen zien hoor. Klik op zijn profiel en je weet het. Hij stelde een vrij ongewone vraag waarop hij het antwoord niet wilde weten blijkbaar.

 

Dan begrijp ik wel dat er mensen zijn die daar op reageren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden