Spring naar bijdragen
Nagamiji

Op welk forum kom je nog meer?

Recommended Posts

Naar aanleiding van de uitleg van Tapatalk vroeg ik me af op welke fora anderen nog meer komen.

Ik kom op het Lush-forum 3.0 met dezelfde inlognaam, Nagamiji. Het officiële forum is opgedoekt. Daarna is er een nieuw forum gestart, recent een nieuwe versie. Vandaar 3.0

En ik ben sinds kort ook op het andere chauffeurs forum ook onder Nagamiji.

Plus ik kom op Fragile Wing, naam laat ik in het midden, iig géén Nagamiji. 

bewerkt door Nagamiji
aanvulling

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

#Metoo, zit ook op het andere chauffeursforum onder dezelfde naam en verder op het Zeilersforum.nl omdat ik graag zeil en een zeilboot heb en als vaargebied Scandinavië heb en ook de boot in Zweden heb liggen ergens langs weg 26.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

IK zit hier op dit forum .

En op het" andere" CF forum https://www.caravan-forum.nl/index.php

Kwalitatief vergelijkbaar met dit forum ,maar dan over alles wat met de caravan ( mijn hobby) te maken heeft.

Hoewel ik op het cortrans forum wel eens mee lees,ben ik daar niet aangemeld,en was niet van plan dat te doen ook.

IK kan daar dus ook niet reageren,van de 16 nieuwe leden die men daar de laatste weken "binnengehaald"heeft,ben ik er geen van.

Gelukkig :banaan: blijft dit forum bestaan :ok:.

Anders had t, voor mij ,opgehouden.

bewerkt door europeaan
  • Like 4
  • Thanks 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
6 uur geleden zei europeaan:

I

Hoewel ik op het cortrans forum wel eens mee lees,ben ik daar niet aangemeld,en was niet van plan dat te doen ook.

IK kan daar dus ook niet reageren,van de 16 nieuwe leden die men daar de laatste weken "binnengehaald"heeft,ben ik er geen van.

Gelukkig :banaan: blijft dit forum bestaan :ok:.

Anders had t, voor mij ,opgehouden.

Even beter tellen dan zal je zien dat het er toch 30 zijn die er bij zijn gekomen en bijna alles van hier.

• Like 1
  • Thanks 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 uur geleden zei Murphy:

Ik zit op båtplassen, maar na de verkoop van mijn boot heb ik daar nog  gesnuffeld.

Bad plassen.....:DIs dat een hobby van je, of gewoon nieuwsgierig??? Wat houd dat in? Moet je een bepaalde afstand overbruggen? Of wie t eerst vol heeft??? Wat moet ik me daarbij voorstellen???:1652250901_Cigaremoticon::D:D

• Like 4
  • Haha 4

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik zit op diverse fora,  oa  cor zijn forum , hulpverleningsforum, flitsforum enz. enz

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
25 minuten geleden zei Fg2200:

Naast dit nog iets met vw busjes en een over (model)treinen.

^^ caddyforum! En T1forum

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 uur geleden zei ELZEN106:

Even beter tellen dan zal je zien dat het er toch 30 zijn die er bij zijn gekomen en bijna alles van hier.

IK zei toch al dat ik "wel eens"mee lees daar.

Vorige week maakten ze bekent dat er 16 nieuwe leden bij gekomen zijn,wat de stand "nu"is weet ik niet.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Cf forum. En toen bekent werd dat dit forum er mee ging ophouden toch maar gaan kijken bij "cor " zijn forum. (Er was een link geplaatst) 1 x bekeken en mezelf aangemeld. Hebben ze hier die link weg gehaald. Dus geen idee waar ik moet zoeken

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
24 minuten geleden zei helo32:

Cf forum. En toen bekent werd dat dit forum er mee ging ophouden toch maar gaan kijken bij "cor " zijn forum. (Er was een link geplaatst) 1 x bekeken en mezelf aangemeld. Hebben ze hier die link weg gehaald. Dus geen idee waar ik moet zoekenemoji23.pngemoji23.pngemoji23.pngemoji23.pngemoji23.png

www.beroepschauffeur.bbforum.be

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast grietje80

Sjeeee dat jullie daar tijd voor hebben...🤣

1 forum vind ik genoeg dat red ik nog net.

Daarbij heb ik soms best een druk sociaal leven. Een schat van een vent die niet in de buurt woont en ook aandacht wilt.

En uiteraard mn werk...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik zit buiten het chauffeursforum nog op best veel forums eigenlijk. Een stuk of 5 omtrent mijn hobby/passie voor dierentuinen, 2 miniatuur forums al is t daar meer een beetje lezen, 2 forums waarover ik in het openbaar niet kan uit wijden, verschillende eigen facebookgroepen om te beheren, mijn instagram bijhouden en dan zal ik vast nog wat vergeten.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei schoenenreus:

Ik zit buiten het chauffeursforum nog op best veel forums eigenlijk. Een stuk of 5 omtrent mijn hobby/passie voor dierentuinen, 2 miniatuur forums al is t daar meer een beetje lezen, 2 forums waarover ik in het openbaar niet kan uit wijden, verschillende eigen facebookgroepen om te beheren, mijn instagram bijhouden en dan zal ik vast nog wat vergeten.

Maakt me wel nieuwsgierig :cool: :ja: :p

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
11 uur geleden zei ELZEN106:

www.blablabla. blablabla

Dat is geen forum, dat is een website waar men zich kan inschrijven om mee te lullen met beheer, admins en/of eigenaar die als ze het niet eens met je zijn stampvoetend als kleuters je even vertellen dat dat niet de richtlijnen zij en die aktief waren op andere fora er 1 zelfde methode op nahielden.. huilen over anderen, blerren als je er niks aan doet dan verwijder mijn account maar met ALLE berichten..(hehehe.. NOT).. 

Dan was/is (moet nog blijken) het hier toch echt joepdoei en tot ziens..

Zooooo... lekker zeg, risico lopen gebanned te worden of je postings verwijdert te zien worden...hihi...

--== Freddy ==--

• Like 2
  • Thanks 1
  • Haha 3

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei schoenenreus:

Haha dat dacht ik al maar het is nogal vrij ongebruikelijk en helemaal om daar mee te koop te lopen, laten we het er op houden dat het iets te prive/intiem is. 

Ik zal mijn nieuwsgierigheid maar weer in de koelkast zetten en mijn fantasieën in hun hok houden. LOL

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Het lasforum, het bbq forum en het watersportforum. De eerste 2 merendeels lezen en info vergaren en een enkele keer een reactie plaatsen. De laatste ben ik al een tijdje niet meer actief geweest (werd al minder toen ik mijn boot verkocht had)

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
7 uur geleden zei Freddy:

Zooooo... lekker zeg, risico lopen gebanned te worden of je postings verwijdert te zien worden...hihi...

gebeurt op dit forum hier regelmatig. 

Kan niet zeggen dat dat op het andere forum gebeurt.

• Like 3
  • Haha 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites