[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

yeah eindelijk droom uitgekomen


frankmblik

Vraag

  • Forumlid

Dag chauffeurs, ik ben Frank 37 jaar en sinds vorige maand in het bezit van mijn eigen vrachtwagen, trekker 2017 volvo fh 500. 

helemaal super trots mee natuurlijk, de droom van een eigen auto is uitgekomen,

nu werk ik meestal adhoc voor diverse opdrachtgevers, maar zou wel een vaste rit willen krijgen bij een betrouwbare onderneming, kan er nu ook van leven maar ik wil natuurlijk altijd verder kijken wat er mogelijk is in de transport wereld,

hebben jullie misschien tips voor bepaalde opdrachtgevers die jullie kunnen aanraden, benelux duitsland of nederland transport geniet de voorkeur,

ben reuze benieuwd of er bedrijven zijn die graag met charters werken en ook nog eens knap betalen :)

standplaats noord holland/friesland

 

alvast bedankt voor het mee denken,

bewerkt door frankmblik
Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 antwoorden op deze vraag

Recommended Posts

  • 0
  • Forumlid

Ha Frank, wat leuk dat je voor jezelf begonnen bent! En meteen een "dikke" trekker met een dito verbruik, goed zo. En fijn om te horen dat je er al een maand van kunt leven, ik hoop dat dat je de komende maanden ook lukt.

 

Tja, een goede opdrachtgever, die zijn schaars, en zeker nu op dit moment. Straks als het wat drukker gaat worden is dat wel anders.en heb je je ritjes voor het uitzoeken. Wat doe je nu, een beetje links/rechts wat in je trailer laden (wat heb je trouwens, taut, koel, bluk, open?) of zit je in de (supermarkt) distributie?

 

.

  • Thanks 1
  • Haha 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Dank voor je interesse, 

 

Het is niet dat ik er 1 maand van kan leven dan had ik dat nooit gedaan natuurlijk, heb niet klakkeloos een trekker gekocht en gedacht van zie wel of het lukt.

Ik kijk alleen altijd vooruit, benieuwd naar andere opdrachtgevers, interesses in andere werkzaamheden. 

Ik gebruik nu de trailer van de opdrachtgever, geen supermarkt distributie, ik kom nu niet eens noord holland uit dus qua kosten brandstof valt het allemaal wel mee.

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden