[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

simcard lezer


HANDYMAN

Recommended Posts

Hallo, is er iemand die weet waar de simcard reader zit van de standkachel, binnenverlichting, radio en dashboard, hiervoor is een app beschikbaar op google-play, genaamd "MY TRUCK", maar dit werkt niet zonder tussenkomst van de volvo,

daar kan je een abonnement afsluiten voor twee honderd euro voor twee jaar, dit kan dan weer niet als je auto A.D.R gekeurd is, belachelijk natuurlijk.

Voor vijf euro per maand heb je al een simonly data prepaid kaartje, moet er alleen even achter zien te komen waar die reader zit, misschien dat er iemand van de forumleden mij het kan uitleggen.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Pierre:


Dus als ik het goed begrijp moet je eerst een abonnement afsluiten om je standkachel, je radio en je binnenverlichting te kunnen bedienen?
Of is dit een speciale optie om dit met je telefoon op afstand te kunnen doen?
 

ja dat is een speciale optie, zodat je de kachel op een bepaalde tijd die je vooraf hebt ingesteld kan laten aan gaan, zonder werkt de kachel en zo wel, je hebt alleen geen timer functie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
53 minuten geleden zei europeaan:

Dat kon 26 jaar geleden ,toen ik mijn eerste FH kreeg ,al.

de wies ik nie, ruim 30 joar gelëe ree ik nog mee unne Steyer in Esbeek, en unne Saviëm en MAN bij het circus in Tilburug en doar veur nog int leger mee vanalles zonder kachel 😂

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
2 uur geleden zei Pierre:


Oké, duidelijk.
Toch bijzonder; in alle auto's die ik heb gehad kon ik tevoren de tijd instellen. Jammer dat dit bij Volvo niet kan en je daar min of meer verplicht word een sim-kaart voor te kopen.
Waar zit het verschil eigenlijk tussen de opties met een abonnement van € 100,- en van € 60,- per jaar?

 

Pierre, er werd gesproken over € 200 per 2 jaar, maar dat is dus gewoon € 100 PER JAAR

Als je zelf ergens een sim card koop van € 5 per maand is dat per jaar dus € 60 euro

Kortom: een simcard via de Volvo is € 40,- duurder 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
6 uur geleden zei andremast:
8 uur geleden zei jean:
stand kachel kan tegenwoordig van tevoren op startijd aangezet worden  (bij de Volvo iig)

Bij adr trekkers niet

Als er bij een ADR trekker wettelijk geen timer op mag zitten zal de mogelijkheid om hem telefonisch aan te zetten ook niet toegelaten zijn denk ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast doemijnbest

Zal niet overal voor willen beuren zijn denk ik. Denk ook dat alles wat er met die auto gebeurd via die SIM kaart wordt verstuurd naar Volvo en of de dealer en kunnen ze dus inspelen als er iets kaduk gaat . Mercedes heeft al jaren zo'n systeem voor haar personenwagens. Echter weet niet of dit ook allemaal met een SIM kaartje gaat maar vast staat dat er info vanuit diverse automerken naar de dealer/fabrikant wordt gestuurd.😎 De vraag is dus of je er zo maar je eigen sim kaartje in kunt doen en dat alles gewoon blijft werken.😏

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Op 15-2-2019 om 21:30 zei helo32:

Ik kon het ook niet. Aleen aan en uitknop op de standkachel. En een draaiknop voor de tempratuur

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
 

laat je hem toch aan staan op stand 1 onnozel dat dat er niet op zit:stom:😂

groeten martje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden