[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

Vrachtwagen aanschaffen


Marcel74

Vraag

Recommended Posts

  • 0
4 minuten geleden zei roadtrain:

Alle zogenaamde grappige reacties bij elkaar.... die was er gelijk klaar mee?

 

Hij heeft niet eens de moeite genomen om die reacties te lezen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
9 uur geleden zei Murphy:

Of is het een hard werkende man/vrouw, die enkel op zondag ff tijd had om deze vraag te stellen?

 

 

 

Dan moeten we nog een dagje geduld hebben zodat hij antwoord kan geven op de vragen die hem gesteld zijn en kunnen wij hem hier adviseren over het merk en type vrachtwagen die hij moet kopen 😉

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
3 minuten geleden zei lightning:

Deze man is hier niet nieuw, die opent gewoon een topic onder een andere naam. En geeft waarschijnlijk ook nog antwoord op z'n eigen vraag.  Iemand hier is de mol 😉

 

 

Waarschijnlijk wel.

 

Maar we moeten hem het voordeel van de twijfel geven. Ik denk dat de meeste onder ons op een forum advies vragen wat voor merk en type vrachtwagen je het beste kan aanschaffen :p

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
1 uur geleden zei shompie:

 

 

Waarschijnlijk wel.

 

Maar we moeten hem het voordeel van de twijfel geven. Ik denk dat de meeste onder ons op een forum advies vragen wat voor merk en type vrachtwagen je het beste kan aanschaffen :p

Ja, idd, je gaat natuurlijk niet zelf de diverse merken vergelijken. 😛

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Administrators
5 uur geleden zei lightning:

Deze man is hier niet nieuw, die opent gewoon een topic onder een andere naam. En geeft waarschijnlijk ook nog antwoord op z'n eigen vraag.  Iemand hier is de mol 😉

U heeft inside info?

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

^^ daar hoef je niet moeilijk voor te doen met een 2e account.. Men kan hier gewoon meelezen zonder aan te melden.

Best handig voor als je ff snel wilt lezen of er gereageerd wordt op je vraag én of het de moeite is daarvoor in te loggen.. ;)

 

Denk dat het dus niet de moeite was.. in dit geval. :angel:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
3 uur geleden zei Durashift:

^^ daar hoef je niet moeilijk voor te doen met een 2e account.. Men kan hier gewoon meelezen zonder aan te melden.

Best handig voor als je ff snel wilt lezen of er gereageerd wordt op je vraag én of het de moeite is daarvoor in te loggen.. ;)

 

Denk dat het dus niet de moeite was.. in dit geval. :angel:

 

Ik word automatisch ingelogd. Maar ik heb dan ook geen geheimen zoals een tweede.account en vage vragen en dito vreemde antwoorden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
23 uur geleden zei lightning:

Deze man is hier niet nieuw, die opent gewoon een topic onder een andere naam. En geeft waarschijnlijk ook nog antwoord op z'n eigen vraag.  Iemand hier is de mol 😉

 

18 uur geleden zei Murphy:

U heeft inside info?

 

 

13 uur geleden zei lightning:

Nee maar dat zou verklaren waarom hij lang niet meer online komt. Hij is wel online maar dan met zijn originele account. Om te lezen dat hij een wit stuur moet kopen.

U heeft inside info?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
9 minuten geleden zei lightning:

Ja idd smiley vergeten. Ik ben hier overigens al wel langer als 1 maand. Maar niet actief

 

Niet is lid bedoel je?

 

Of wel als lid onder een andere naam 🤗

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
2 uur geleden zei lightning:

Ja idd smiley vergeten. Ik ben hier overigens al wel langer als 1 maand. Maar niet actief

 

2 uur geleden zei shompie:

 

Niet is lid bedoel je?

 

Of wel als lid onder een andere naam 🤗

Toch niet als Tr....👻?   😜

 

Brw..... als je mij of TS ergens van beschuldigd kom dan met feiten.....

bewerkt door roadtrain
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden