[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Wats gebuurt op de A59 bij Waalwijk vannacht ?


Gast doemijnbest

Recommended Posts

Gast doemijnbest

Al iets bekend over het ongeluk op de A59 bij Waalwijk, volgens NU.NL is er een luxe wagen achterop een vrachtwagen geklapt en vloog in de fik. Weg is nog steeds afgesloten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

"De automobilist botste rond 00.15 uur achterop een vrachtwagen, waarna de auto in brand vloog. Het slachtoffer overleefde het niet. Over de oorzaak van het ongeval is niets bekend. De politie doet onderzoek.

De A59 tussen Waalwijk en Dussen is dicht sinds het ongeluk. Het is niet duidelijk wanneer de weg weer open gaat. Het verkeer dat richting Breda/Antwerpen moet, kan via Eindhoven/Tilburg (A2, A65, A58) rijden."

(bron: Brabants dagblad)

 

HIER  de link

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik heb het ook gehoord. Ben er rond de middag langs gereden, was niks te zien meer. Zag ook geen verbrand of vers asfalt eigenlijk.. :(

 

Zal niet best zijn geweest, als het zolang dicht is geweest.

 

Ik lees nu op Transport Online dat de automobilist met hoge snelheid reed en links en rechts verkeer inhaalde..

 

https://www.transport-online.nl/site/100406/dode-na-aanrijding-auto-en-vrachtwagen-op-a59-fotos/

 

Tja..  inschattingsfoutje, denk ik dan...

bewerkt door Durashift
.aanvulling op de tekst.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast doemijnbest

Verschrikkelijk !!  Tijdje geleden bij BoZ, rustig verkeer op een zaterdagmorgen en werd ingehaald voor een luxe wagen gewoon over links, plots kwam er een idioot via de vluchtstrook mij voorbij met een noodgang. Schrok me echt rot omdat ik het ook niet aan zag komen. Hart zat in mijn keel.😩

Denk dat iedereen hier wel van dergelijke voorbeelden kent . Ben in ieder geval wel blij dat , deze op het oog zijnde een wegpiraat , geen ander heeft meegenomen en achterop een trailer is geklapt i.p.v. op een andere luxe wagen.😕

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

het is inderdaad verschrikkelijk , maar als ik zie , hoe sommige achter dat stuur zitten, ze vragen gewoon dat er iets gebeurt.

kon s'morgens niet over de A59 naar breda, s'avonds wel terug.

en toch weer 2 auto bestuurders die gevaarlijk voor andere weggebruikers met elkaar in de klins liggen.

en bijna op dezelfde plek als waar dit ongeluk gebeurde.....

 

ik snap hier daadwerkelijk helemaal niks van, denken ze tegenwoordig dat ze van staal zijn of iets dergelijks???

 

de mentaliteit is ver te zoeken tegenwoordig, je vind het bijna nergens meer , alleen thuis is er respect, 

anders wordt het wel bij gebracht... :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Had een week of wat geleden in de Westport een pakjeskoerier die kennelijk dacht met een MB ambulance (voorzien van toeters en bellen) onderweg was i.p.v. zijn reguliere Sprinter uitvoering.. ging gewoon LOLO'end over de linker uitvoegstrook kruislings het kruispunt over, door rood licht natuurlijk. Bizar om te zien :eek::zegtniets:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden