Spring naar bijdragen

nog mensen die zo ruw zijn in het parkeren ?


usacandyman

Recommended Posts

  • Forumlid
15 minuten geleden zei Marotrans:

Het kán zijn dat z'n koppeling niet goed werkt bij een automatische bak, anders gaat het lekker lomp ja...

 

Dat eerste heb ik ook eens gehad en dan sta je machteloos. 

 

10 minuten geleden zei De Don®:

Ik heb ook al meermaals meegemaakt dat mijn auto begon te bokken als ik langzaam achteruit reed.

Recent is ie daarvoor ook bij onze werkplaats geweest,en het is nu gelukkig een stuk minder,maar af en toe doet ie het nog steeds. 

weet niet , denk dat het aan de chauffeur ligt, je moet al precies nen echten zijn voor met uw deur open achteruit te parkeren, en dan voor hem recht te zetten is het precies een raket zowel in vooruit als achteruit 

  • Like 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
2 minuten geleden zei iveco 35c17:

je moet toch wel bang zijn als zoiets strak naast je gaat parkeren.

 

had geluk , was nog 1 plaats naast mij vrij , hebben er een paar geprobeerd voor te parkeren maar reden allemaal terug weg , denk dat deze iets meer dan zijn parking innam , lol 

  • Like 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast doemijnbest
13 uur geleden zei De Don®:

Ik heb ook al meermaals meegemaakt dat mijn auto begon te bokken als ik langzaam achteruit reed.

Recent is ie daarvoor ook bij onze werkplaats geweest,en het is nu gelukkig een stuk minder,maar af en toe doet ie het nog steeds. 

Ik heb dat m.n. met de wat oudere CF's en XF's die worden idd wat spingerig in de achteruit heb ik het idee als ze wat ouder zijn geworden . Overigens zie je idd veel stunts met inparkeren. Ik kom vaak bij DFDS, Stena en Cobel en daar is het wel eens erg smal , m.n. bij de DFDS.😏

Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden