Spring naar bijdragen
Dennish89

Its Holwerd

Recommended Posts

:ok:   https://its-holwerd.nl/

Jaren geleden al eens op de koffie geweest en geen vraag werd met onderbouwing beantwoord, ik moest het allemaal maar geloven en vertrouwen.

Vervolgens nog eens een uur bij hun boekhouder op kantoor gezeten waar 1001x werd herhaalt dat het nette mensen zijn die ik echt (maar dan ook echt he') kon vertrouwen.

Niks gezien, niks onderbouwd, het beste...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
37 minuten geleden zei jean:

ben toch blij dat ik altijd in (het transport) in loondienst geweest ben,(gezien mijn pensioen nu):wijn:

Verklaar je.

Ik ben al mijn hele leven zelfstandig en heb ook gewoon een pensioen hoor. De eerste gaat in 20232 uitkeren zag ik van de week. Dan ben ik 60...

Dus vanuit mijn oogpunt snap ik jou opmerking dus niet.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
11 minuten geleden zei shompie:

Verklaar je.

Ik ben al mijn hele leven zelfstandig en heb ook gewoon een pensioen hoor. De eerste gaat in 20232 uitkeren zag ik van de week. Dan ben ik 600...

Dus vanuit mijn oogpunt snap ik jou opmerking dus niet.

Dat bedoelt Jean dus...…. LOL

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

je moet dit zien als context op de voorwaarden van ITS Holwerd, netto gemiddeld €2150 voorschot en daarvan ook je pensioen opbouwen??

ik ben vroeger lang geleden 3 jaar zelfstandige geweest en daarvan geen pensioen opgebouwd.ondanks dat gat mag ik niet klagen, jij bouwt zo te horen zelf wel pensioen op,dat is wat slimmer dan die vennoten bij ITS (met hun maandelijks fooitje):ja:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
13 minuten geleden zei jean:

je moet dit zien als context op de voorwaarden van ITS Holwerd, netto gemiddeld €2150 voorschot en daarvan ook je pensioen opbouwen??

ik ben vroeger lang geleden 3 jaar zelfstandige geweest en daarvan geen pensioen opgebouwd.ondanks dat gat mag ik niet klagen, jij bouwt zo te horen zelf wel pensioen op,dat is wat slimmer dan die vennoten bij ITS (met hun maandelijks fooitje):ja:

Over dit soort constructies ben ik altijd al duidelijk geweest zo ook over de mensen die hierin mee gaan. 

Maar door dat soort uitspraken vinden de meeste mij maar een blaaskaak terwijl het gewoon de waarheid is 🤣

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei shompie:

. De eerste gaat in 20232 uitkeren zag ik van de week. Dan ben ik 60...

Dat je dit nooit gaat halen, ja je bent natuurlijk een bikkel, maar dit is nog niemand gelukt  LOL

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites