Spring naar bijdragen
shompie

CF vaantjes

Recommended Posts

Is er behoefte aan nieuwe CF vaantjes.

Ik heb de mijne  gehad van Teddybeer toentertijd omdat ze op waren en dat is alweer een poosje terug.

Als er animo is zal ik eens kijken of ik de mijne kan "kopiëren"

• Like 5
  • Thanks 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 uur geleden zei shompie:

Is er behoefte aan nieuwe CF vaantjes.

Ik heb de mijne  gehad van Teddybeer toentertijd omdat ze op waren en dat is alweer een poosje terug.

Als er animo is zal ik eens kijken of ik de mijne kan "kopiëren"

Dat vroeg ik me al de hele tijd af. Ik meld me bij deze aan voor een vaantje. :D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Nagamiji:

Dat vroeg ik me al de hele tijd af. Ik meld me bij deze aan voor een vaantje. :D

Ik ga het even afwachten of er meer gegadigden zijn. Het lijkt me wel leuk...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik kan het mis hebben, maar volgens mij berust het intellectuele eigendom van het vaantje nog altijd bij Roel.

Aangezien hij al sinds 23 augustus 2013 al niet meer heeft ingelogd kan ik mij goed voorstellen dat wanneer zijn creatie gekopieerd wordt dit wel consequenties kan hebben. Ik kan mij goed voorstellen dat hij een goede financiële vergoeding wil ontvangen voor het gebruik er van.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Het ontstaan van het CF Logo en het daarvan afgeleide vaantje is uitgebreid terug te vinden op het forum. Het is dus allemaal vastgelegd.

Dat hij spontaan inlogt lijkt mij niet waarschijnlijk, maar na een tip kan het maar zo gebeuren.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
55 minuten geleden zei Dokus:

Het ontstaan van het CF Logo en het daarvan afgeleide vaantje is uitgebreid terug te vinden op het forum. Het is dus allemaal vastgelegd.

Dat hij spontaan inlogt lijkt mij niet waarschijnlijk, maar na een tip kan het maar zo gebeuren.

Dolf, contact hem even (of heb je dat al gedaan). 

Wel jammer overigens, daar gaat ons onbezorgde leventje op dat eiland waar de zon altijd schijnt. Ik zal de grote smurf hierover eens een vraag stellen. En als het te moeilijk word dan toch geen vaantjes. Het is meer als leuk idee ontstaan bij mij. Niet om er beter van te worden.

Als ik te kort geld heb maak ik wel een uurtje extra.

• Like 2
  • Thanks 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast grietje80

Of anders gewooneen nieuw vaantje ontwikkelen

Kwik kwek en kwak zullen heus wel met de tijd mee gaan...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
39 minuten geleden zei grietje80:

Of anders gewooneen nieuw vaantje ontwikkelen

Kwik kwek en kwak zullen heus wel met de tijd mee gaan...

Briljant! Dan kan iedereen aan het nieuwe vaantje. Thnx, Grietje80.  :ok:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dolf, contact hem even (of heb je dat al gedaan). 

Fijne reactie weer.
Niet blij zijn dat je voor een flinke financiële strop word behoed maar gelijk weer zo’n hufterige opmerking.

Shompie ten voeten uit!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 minuten geleden zei Dokus:

Fijne reactie weer.
Niet blij zijn dat je voor een flinke financiële strop word behoed maar gelijk weer zo’n hufterige opmerking.

Shompie ten voeten uit!

Yep. Zo ben ik!

Hufterig, leuk woord trouwens. Ik kan me niet heugen dat ik dat soort woorden gebruikt heb hier. Maar dokus, jou reputatie snelde je vooruit. Vandaar dat ik gelijk in de verdediging ga.

Misschien moet ik je toch gewoon maar weer negeren. Is beter voor iedereen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Doe es lief 😘, ik vind dat Dokus wel een punt heeft, en wellicht is er iemand die nog contact met Roel heeft?? Want ik vind het wel een leuk idee van Shompie om weer nieuwe vaantjes te laten maken. En anders is het misschien een optie inderdaad om een nieuwe te ontwerpen. 

Er zijn een hoop nieuwe leden bijgekomen die het wellicht ook wel leuk vinden om er 1 te hebben. Zo is men toch makkelijker te herkennen. ;)

bewerkt door Domino

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Of ipv faantje, of als nieuw item een sticker. (bv op achterzijde van de auto. ben je ook van achteren herkenbaar)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
53 minuten geleden zei roadtrain:

Of ipv faantje, of als nieuw item een sticker. (bv op achterzijde van de auto. ben je ook van achteren herkenbaar)

Bukt u zich maar even 

• Like 2
  • Haha 2
  • Verward 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
23 uur geleden zei HIT:

Was Roel destijds Admin of operator van het forum? 

Ik ben er zelf niet bang voor. Maar een nieuw vaantje is ook een optie, als er iemand ideeën heeft kom maar op. Wel met de vermelding erbij dat alles voor openbaar en ieders gebruik is. Niet dat er over 10 jaar iemand anders met het idee komt vaantjes te laten maken en er dan weer gezeur over komt.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Vaantjes en stickers, en de rechten daarvan voor Kwik, kwek en kwak die het vrijgeven aan ieder.

Kunnen we met de stickers reclame maken en kijken of we weer nieuwe leden kunnen werven. :koffie

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maar ook voor stickers geld, even een leuk ontwerp je....

Kom maar op. En met de rechte  van het huidige logo (mocht zoiets al aan de orde zijn) die liggen niet bij het beheer wat ik heb begrepen.

Al zou ik niet weten waarom je er moeilijk over zou doen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Kiepenboer:

Dan heb jij pech :D

Tegen de tijd dat de stickers eventueel klaar zijn heb ik geen auto meer , hou er eind juni mee op!😄

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites