[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Bekeuring


Gast shompie

Recommended Posts

Gast shompie
1 uur geleden zei Dokus:

Wat is begrijpend lezen toch moeilijk. emoji85.png

 

Dom is, ik weet een klein beetje hoe het werkt bij het desbetreffende bedrijf. Waarschijnlijk had de chauffeur van de auto wel zijn begeleidingspapieren. Wat ik daar mee bedoel was ik niet heel duidelijk in maar dat komt omdat ik had gehoopt dat mensen mijn opmerking begrijpend zouden lezen. Je moet als begeleider bij dit bedrijf ook kunnen rijden om de auto over te kunnen nemen als dat nodig is ivm uren of zo. Vandaar mijn opmerking dat de chauffeur die reed waarschijnlijk wel zijn begeleidingspapieren had.

 

Lastig ik weet het. Vandaar dat ik het toch maar even uitleg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast shompie
2 uur geleden zei Murphy:

"De 58 jarige chauffeur heeft het bevel gekregen stil te houden totdat er 2 gecertificeerde begeleiders aanwezig waren."

Is dit nederlands of belgisch?

 

 

Er mankeerde wel meer aan natuurlijk.

 

Ze hebben een risico genomen en zijn daar mee gepakt. Maar de begeleider had geen geldige papieren. De begeleider was waarschijnlijk de chauffeur van de auto en de begeleider zat als chauffeur in de vrachtwagen. 

 

Dat is wat ik ermee wilde zeggen. En dat heeft voor de rest niets te maken met de hoeveelheid van de begeleiders en of ze wel of niet aanwezig waren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast shompie
2 uur geleden zei schoenenreus:

Dat is waarschijnlijk in jou gedachte maar dan nog klopt het niet omdat ze zowiezo al in overtreding waren. Wel of geen begeleidingspapieren was al niet eens relevant meer eigenlijk.

 

Waar beweer ik alles.wel klopt. Ik zeg alleen hoe het in de praktijk werkt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden