[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

Met eigen vrachtwagen voor een werkgever?


Karcsi

Vraag

  • Forumlid

Ik zit dus al maandenlang met dezelfde vraag die ik maar niet beantwoord krijg?

 

Stel dat ik een eigen vrachtwagen heb die ik zelf heb gekocht bij bijvoorbeeld een Volvo dealer? Het is een gloednieuwe Volvo FH16 en ik heb er een paar modificaties aan gedaan. Kan ik met deze vrachtwagen voor een bedrijf werken of moet ik verplicht met een van de vrachtwagens van het bedrijf rijden?

 

ik wil hier heel graag een antwoord op hebben aangezien ik zelf vrachtwagenchauffeur wil worden (ik ben 14) en het me enorm leuk zou lijken om in mijn eigen vrachtwagen te kunnen rijden met allemaal toeters en bellen eraan!

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 antwoorden op deze vraag

Recommended Posts

  • 0
  • Forumlid

er zijn genoeg bedrijven die met charters werken, dus huren ze jou in met truck.

krijg je een oplegger van hun, 

maar wel goed inlezen wat betreft wachturen en dergelijke,

want je moet wel verdienen, zodat je kunt blijven rijden, en leven.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Administrators

Stel dat je je papieren hebt gehaald (beroepsgoederenvervoer over de weg, NIWO vergunning) en nog wat andere futieliteiten….

Stel dat je de financiering, incl. verzekeringen (ook de eigen verzekeringen) rond krijgt.

Ik kan mij dan zomaar voorstellen dat je met je eigen toeters en bellen truck internationaal rijdt en misschien kom je ons dan wel tegen in een of ander chauffeursafe.

Werk en oplegger kan je via opdrachtgevers regelen, maar mooiste is een eigen oplegger.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
Gast doemijnbest
9 uur geleden zei Karcsi:

Ik zit dus al maandenlang met dezelfde vraag die ik maar niet beantwoord krijg?

 

Stel dat ik een eigen vrachtwagen heb die ik zelf heb gekocht bij bijvoorbeeld een Volvo dealer? Het is een gloednieuwe Volvo FH16 en ik heb er een paar modificaties aan gedaan. Kan ik met deze vrachtwagen voor een bedrijf werken of moet ik verplicht met een van de vrachtwagens van het bedrijf rijden?

 

ik wil hier heel graag een antwoord op hebben aangezien ik zelf vrachtwagenchauffeur wil worden (ik ben 14) en het me enorm leuk zou lijken om in mijn eigen vrachtwagen te kunnen rijden met allemaal toeters en bellen eraan!

 

Join the club !! Welkom !!👌 en zijn ook bedrijven waar je een eigen truck MOET hebben om te kunnen rijden, werk genoeg te vinden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden