Spring naar bijdragen
  • 0
Danny

Veranderen van baas en wat is een goeie reden?

Vraag

Titel verraadt het al een beetje en ik ben best wel nieuwsgierig wat jullie ervan vinden. Ik heb vandaag een aanbieding gekregen van een concullega om daar te komen rijden en qua werk zou ik precies hetzelfde gaan doen, misschien wat dichterbij maar soms ook aangename tripjes.. Verdiensten zijn ook hetzelfde en qua aantal collega's zal er ook weinig veranderen, tot zover geen reden om te zeggen dat ga ik doen.

 

Nou is voor mij persoonlijk een heet hangijzer het materiaal waarmee ik moet werken. Ik steek niet onder stoelen of banken dat mijn auto waarmee ik mijn werk moet doen totaal ongeschikt is. Meermaals aangegeven maar heb het gevoel dat tegen een muur praten meer oplevert. Daarbij moet ik redelijk vaak koppelen en ben ik gezegend met collega's die de staat van een chassis niet zoveel interesseert als het er maar enigzins achter hangt.

 

Om terug te komen op die aanbieding, alles is nagenoeg hetzelfde alleen de auto is er 1 waarvan ik zeg JA! Dat is een auto voor een hele week onderweg en eventueel een weekend, plus dat het mijn favoriete merk is. Daarachter komt een vast tankchassis te hangen, geen gekoppel meer en andermans ellende te repareren.. Zou dit voor jullie een reden kunnen zijn om over te stappen of een gevalletje gras lijkt groener?

 

okdoei

 

 

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites

Recommended Posts

  • 0

.. nou is de 'baas' niet het enige probleem, als ik dat zo lees. Ook het 'lakse' omgaan met (kapot) materieel is een irritatiepunt dat ik zo lees.

Da's misschien ook iets om onderling elkaar op aan te spreken tijdens zo'n vergadering?

 

Aan de andere kant.. vanuit 'de baas' optiek gezien: Áls er dan eens een luxe demo trekker op de dam staat.. wordt dat, kennelijk, binnen een dag door ontevreden chauffeurs weer ingeleverd.. ipv er eens een week mee op stap te gaan.. Werkt, naar mijn mening, ook niet motiverend voor de baas om eens wat meer geld aan een auto te gaan uitgeven, toch?

 

Maar goed, het argument van ' dat hadden wij vroeger ook niet' vanuit de baas slaat natuurlijk ook nergens op. Tijden veranderen.. en anders maar oog om oog, tand om tand?

Demonteer die boordcomputer en GPS tracker maar.. lever het in op kantoor met de mededeling: hadden jullie ook niet vroeger. Ik zoek wel een telefooncel op om te bellen als ik leeg ben. :D

  • Like 2
  • Haha 2

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 0
 
De software zo aanpassen dat je ook handmatig kunt schakelen, lijkt me voor een Scania-dealer een kleinigheidje. Maar dan is het wel erg vervelend, als je werkgever daar niet aan wil...
Succes!
Kunnen ze ook zo aanpassen maar tis al 4,5 jaar lang met de vingers naar elkaar wijzen.. Scania zegt je baas bestelt ze zo dus als het anders moet moet hij een mail sturen, en me baas zegt als je er toch bent laat ze het dan maar aanpassen.. Of er dan wel of niet gemaild/gebeld is geen idee maar der is in ieder geval niks aan verandert

okdoei

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 0

Eigenlijk denk ik, als je intresse hebt in een ander bedrijf je de keus al een beetje voor jezelf gemaakt hebt. Je ben der klaar mee en tijd voor wat nieuws, even zwartwit gezegd. En bij je huidige baas is het lullen tegen een muur, alstie te belazert is om je spul goed uitterusten dan gauw opzoek naar wat anders. 

 

Maarja zoals vaker gezegd, tis overal wel iets, maar vaak als je eenmaal in die negatieve spiraal zit kom je der niet zo snel meer uit, en zie je vaak alleen maar de negatieve dingen nog. 

 

Nogmaals succes met de keuze! 

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 0

Baas bellen als je bij de Scania bent en de telefoon aan de receptionist geven voor de toestemming?

Gesprek opnemen, zodat als er gedonder over de factuur komt er bewijs is?

 

Vanuit de Scania begrijp ik het wel.

bewerkt door Durashift

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 0



.. nou is de 'baas' niet het enige probleem, als ik dat zo lees. Ook het 'lakse' omgaan met (kapot) materieel is een irritatiepunt dat ik zo lees.
Da's misschien ook iets om onderling elkaar op aan te spreken tijdens zo'n vergadering?
 
Aan de andere kant.. vanuit 'de baas' optiek gezien: Áls er dan eens een luxe demo trekker op de dam staat.. wordt dat, kennelijk, binnen een dag door ontevreden chauffeurs weer ingeleverd.. ipv er eens een week mee op stap te gaan.. Werkt, naar mijn mening, ook niet motiverend voor de baas om eens wat meer geld aan een auto te gaan uitgeven, toch?
 
Maar goed, het argument van ' dat hadden wij vroeger ook niet' vanuit de baas slaat natuurlijk ook nergens op. Tijden veranderen.. en anders maar oog om oog, tand om tand?
Demonteer die boordcomputer en GPS tracker maar.. lever het in op kantoor met de mededeling: hadden jullie ook niet vroeger. Ik zoek wel een telefooncel op om te bellen als ik leeg ben.


Onderling is het al meerdere malen besproken en daarin zeggen ze allemaal : als ik iets aankoppel kijk ik het na en wat er kapot is maak ik of geef het door zodat het gemaakt kan worden. Allemaal stuk voor stuk, of steevast het antwoord wat je krijgt oh toen ik m erachter had brandde alles nog.

Die MAN kwam die zelf mee aanrijden en het eerste wat ie zei ja dit is wel een demo daar zit alles op en aan want ze willen wat verkopen.. Met andere woorden zo zal die niet worden mocht ie komen. En dat ie afgedankt wordt snap ik wel.
A: De chauffeur kan geen goeie beoordeling geven van een auto met luchtgeveerde vooras want die zal der bij ons nooit op komen.
B: Als de ACC ingrijpt door te remmen met een tank erop, je een klots naar voren krijgt dat ie nog harder denkt te moeten remmen en daarna bij de klots naar achter denkt kut das een zware vracht ik schakel even 2 terug want hij moet trekken en je vervolgens aan het jojo'en blijft wordt je gewoon wagenziek.

Dat met die boordcomputer heb ik vorig jaar gehad, deed t niet meer en ik moest in no-time naar t bedrijf die m geïnstalleerd had. Ik zei hadden jullie vroeger ook niet toch? Je kan me gewoon bellen en dan vertel ik waar ik ben en wat ik nog kan doen.. Maar dat was niet het goeie antwoord

okdoei

  • Like 2
  • Haha 1

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 0

gaan nu t kan. Je bent nog jong. Bazen zijn als 13 in een dozijn. Ze zijn aardig totdat je stopt of ziek word.

Een kennis zei na 35 jaar dat ie veranderde van werkgever.. Hij werd daarna als vuil behandeld.

Jou baas gebruikt je om geld te verdienen. Zodra jij ziek word of met pensioen gaat ben je niet meer welkom. Maak jouw leven zo mooi mogelijk. Niemand zal dat voor je doen. Geef m vanavond je ontslag.

En veel plezier en geluk.

  • Like 6
  • Thanks 1

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 0
16 minuten geleden zei Danny:

B: Als de ACC ingrijpt door te remmen met een tank erop, je een klots naar voren krijgt dat ie nog harder denkt te moeten remmen en daarna bij de klots naar achter denkt kut das een zware vracht ik schakel even 2 terug want hij moet trekken en je vervolgens aan het jojo'en blijft wordt je gewoon wagenziek.

 

Heb je dan met iedere ACC van welk vrachtwagenmerk dan ook, toch?

Vraag is dan of het uitschakelbaar is door de chauffeur?

 

 

 

bewerkt door Durashift

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 0

Je hebt zelf al lichtjes verraden om welk bedrijf het gaat of tenminste voor mij is het duidelijk. Wagenpark ziet er super uit daar daar valt niks over te zeggen. Wat voor baas het is? Ik heb geen flauw idee maar gezien het moderne en nette wagenpark durf ik daar wel op te gokken dat dat ook goed zit. Een eerste indruk geeft meestal wel een goed beeld over de gang van zaken binnen ern bedrijf. Ik zou zeker eens gaan praten dat kan nooit kwaad. 

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 0
gaan nu t kan. Je bent nog jong. Bazen zijn als 13 in een dozijn. Ze zijn aardig totdat je stopt of ziek word.
Een kennis zei na 35 jaar dat ie veranderde van werkgever.. Hij werd daarna als vuil behandeld.
Jou baas gebruikt je om geld te verdienen. Zodra jij ziek word of met pensioen gaat ben je niet meer welkom. Maak jouw leven zo mooi mogelijk. Niemand zal dat voor je doen. Geef m vanavond je ontslag.
En veel plezier en geluk.
Nou toen ik vorig jaar ziek was ben ik er toch ruim 4 maanden uit geweest en heb geen enkel probleem of druk van mijn baas ze kant gehad dus het kan ook anders. Vandaar dat ik ook niet op stel en sprong wegloop bij m
 
Heb je dan met iedere ACC van welk vrachtwagenmerk dan ook, toch?
Vraag is dan of het uitschakelbaar is door de chauffeur?
 
 
 
Ik heb geen idee, mijn auto heeft dat niet. Die jongen rijdt normaal met een Iveco waar het wel opzit en dan heeft ie er geen last van. Zal ook wel software matig aangepast kunnen worden maar op het moment dat je een auto test en dan vooral qua verbruik kun je m niet realistisch testen.
Je hebt zelf al lichtjes verraden om welk bedrijf het gaat of tenminste voor mij is het duidelijk. Wagenpark ziet er super uit daar daar valt niks over te zeggen. Wat voor baas het is? Ik heb geen flauw idee maar gezien het moderne en nette wagenpark durf ik daar wel op te gokken dat dat ook goed zit. Een eerste indruk geeft meestal wel een goed beeld over de gang van zaken binnen ern bedrijf. Ik zou zeker eens gaan praten dat kan nooit kwaad. 
Zou niet weten wat voor baas het is, is een jong bedrijf en heb er 3 bekenden werken die er zeer tevreden zijn dus ze zullen het wel aardig geregeld hebben ga ik vanuit

Heb m net al even gesproken aan de telefoon, verloning is inderdaad hetzelfde. Had ook niet anders verwacht anders hadden ze me in F moeten inschalen.. Eigen span, alleen koppelen als er een trailer van de opdrachtgever achter moet. Werk zal merendeels Ruhrgebied, Antwerpen en Rotterdam beslaan met kans op een uitschieter verder weg. Auto kan mee naar huis maar alleen als het op route ligt of in ieder geval niet te ver ervan afwijkt..

Ben er voor nu wel uit, alles opgeven wat ik nu heb om er met een beter span bij te rijden en alleen maar buurtwerk te doen is het voor mij niet waard. Misschien als ik meer thuis wil zijn dat het een optie is maar voor nu laat ik het bij wat het is

okdoei

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 0

Groot gelijk heb je! Je zal als nieuweling ook niet als eerste gebeld worden als er eens een verre rit is zo simpel is het dan ook weer natuurlijk en niet meer dan logisch. 

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 0
2 uur geleden zei Danny:

Nou toen ik vorig jaar ziek was ben ik er toch ruim 4 maanden uit geweest en heb geen enkel probleem of druk van mijn baas ze kant gehad dus het kan ook anders. Vandaar dat ik ook niet op stel en sprong wegloop bij mIk heb geen idee, mijn auto heeft dat niet. Die jongen rijdt normaal met een Iveco waar het wel opzit en dan heeft ie er geen last van. Zal ook wel software matig aangepast kunnen worden maar op het moment dat je een auto test en dan vooral qua verbruik kun je m niet realistisch testen.Zou niet weten wat voor baas het is, is een jong bedrijf en heb er 3 bekenden werken die er zeer tevreden zijn dus ze zullen het wel aardig geregeld hebben ga ik vanuitemoji85.png

Heb m net al even gesproken aan de telefoon, verloning is inderdaad hetzelfde. Had ook niet anders verwacht anders hadden ze me in F moeten inschalen.. Eigen span, alleen koppelen als er een trailer van de opdrachtgever achter moet. Werk zal merendeels Ruhrgebied, Antwerpen en Rotterdam beslaan met kans op een uitschieter verder weg. Auto kan mee naar huis maar alleen als het op route ligt of in ieder geval niet te ver ervan afwijkt..

Ben er voor nu wel uit, alles opgeven wat ik nu heb om er met een beter span bij te rijden en alleen maar buurtwerk te doen is het voor mij niet waard. Misschien als ik meer thuis wil zijn dat het een optie is maar voor nu laat ik het bij wat het is

okdoeiemoji870.png
 

Groot gelijk het is altijd wel iets wat niet zo gaat als je wil bij je werkgever, maar dat krijg je daar ook. Mooi Span prachtig maar plezier in je werk en hetzelfde betaald krijgen is dan toch voor mij belangrijker

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 0

Volgens mij heb je  je keuze al beetje gemaakt.  Het is altijd wat. De eerste 3 weken is het gras altijd groener bij de buren. Doe gewoon wat je zelf denkt dat het beste is. Komt vast goed met jou  . Suc 6  :ja:

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 0
Gast Leeuw
2 uur geleden zei Danny:

Ben er voor nu wel uit, alles opgeven wat ik nu heb om er met een beter span bij te rijden en alleen maar buurtwerk te doen is het voor mij niet waard. Misschien als ik meer thuis wil zijn dat het een optie is maar voor nu laat ik het bij wat het is

 

Ik denk dat je je keuze daarmee voor jezelf solide onderbouwt en zeker van je zaak bent. :ok:

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 0
7 uur geleden zei schoenenreus:

 

 

Precies, die bazen zijn zo uit gekookt en vertellen je precies wat je horen wil. De eerste 2 tot 3 weken gaat het dan meestal goed en dan begint de ellende weer.

 

Misschien "de baasjes" die jij hebt gehad, niet alle werkgevers zijn hetzelfde.

  • Like 3
  • Thanks 1

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 0
3 uur geleden zei schoenenreus:

Groot gelijk heb je! Je zal als nieuweling ook niet als eerste gebeld worden als er eens een verre rit is zo simpel is het dan ook weer natuurlijk en niet meer dan logisch. 

 

Jawel hoor. Maar waarom is dat niet meer dan logisch? Het werk moet toch gewoon gedaan worden, of je er nou 3 weken of 35 jaar zit. Of zit daar verschil in? Iemand met een paar maanden dienstverband mag geen verre rit rijden, want die zijn voorbestemd voor Pietje omdat-ie hier al wat langer zit. Wat een onzin...

bewerkt door Pierre
  • Like 2
  • Thanks 1

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 0
 
Misschien "de baasjes" die jij hebt gehad, niet alle werkgevers zijn hetzelfde.
Hier in moet ik schoenenreus toch wel gelijk in geven.
Misschien niet in zo'n korte tijd.
Maar de toezeggingen verdwenen na 2tot3 maanden.
Dus ...toezeggingen zeggen ook niet zo veel van je baas .

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 0
6 minuten geleden zei syme65:

Hier in moet ik schoenenreus toch wel gelijk in geven.
Misschien niet in zo'n korte tijd.
Maar de toezeggingen verdwenen na 2 tot 3 maanden.
Dus ...toezeggingen zeggen ook niet zo veel van je baas .

 

Weet ik niet Syme, niet alle werkgevers zijn crimineel, achterbaks en geboefte.

Misschien heb jij deze ervaring, ik heb bijvoorbeeld in het verleden best goede afspraken kunnen maken met o.a. mijn vorige werkgever, waar ze zich daarna altijd correct aan gehouden hebben. En dat was wederzijds trouwens...

bewerkt door Pierre

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 0
35 minuten geleden zei syme65:

Hier in moet ik schoenenreus toch wel gelijk in geven.
Misschien niet in zo'n korte tijd.
Maar de toezeggingen verdwenen na 2tot3 maanden.
Dus ...toezeggingen zeggen ook niet zo veel van je baas .

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
 

 

Afspraken kom je na. Dat geld ook voor de werkgever en daar kun je hem gewoon aan houden.

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 0

^^ afspraken maak je met de werkgever.. maar je hebt te maken met een planner... En die zou zijn werk niet goed doen als hij niet het maximale uit een chauffeur haalt of in ieder geval kijkt waar de grenzen liggen van de werknemer. Je grenzen duidelijk aangeven is al een pré, maar ook je mouwen uit de handen steken als dit kan en nodig is maakt je mix tot een gewaardeerde medewerker.

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 0

^^^ precies. Hangt ook af van de grootte van het bedrijf, denk ik. Wie heeft er een streepje voor en wie niet, kan ook meespelen natuurlijk.

 

Kan je het maken om de afspraak te maken dat je niet naar een bepaald land wilt rijden?

Wetende dat een ander daar dan extra vaak naar toe moet, bijvoorbeeld.

 

8 uur geleden zei Danny:

Eigen span, alleen koppelen als er een trailer van de opdrachtgever achter moet. Werk zal merendeels Ruhrgebied, Antwerpen en Rotterdam beslaan met kans op een uitschieter verder weg. Auto kan mee naar huis maar alleen als het op route ligt of in ieder geval niet te ver ervan afwijkt..

 

Tja, zal je net zien dat jij 3 van de 5 dagen telkens de pineut bent met werk dat met de trailer van de opdrachtgever gedaan moet worden..  en dat het nét niet lukt om een rit te plannen die niet al te ver van je huis vandaan loopt..  Kan je wat regelen om thuis te komen zonder vrachtwagen..:(

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 0

Vraag me toch wel af waarom een grote groep chauffeurs wel dingen mee maakt en 2 personen dit nooit mee maken? Gek genoeg heeft 1 van de 2 al meerdere malen aangegeven dat 2 van zijn (voormalige) opdrachtgevers zich niet aan de afspraken hielden en daardoor nu al geruime tijd voor andere opdrachtgevers werkt. Gelukkig heeft deze persoon het nog nooit meegemaakt dat afspraken niet werden nagekomen. 

 

Dan komen we bij de ander en ook zijn voormalig werkgever hield zich niet aan de afspraken al dan niet direct met de werknemer gemaakte afspraken. Maar goed ook die persoon heeft het nog nooit mee gemaakt dat afspraken met voeten getreden werden. 

 

Ook is begrijpend lezen voor beide moeilijk want ik verkondig nergens dat alle bazen klootzakken zijn en het schijt hebben aan alles. Elk normaal denkend mens begrijpt dat je daar niet iedereen mee bedoeld en dat er ook goede bazen zijn maar die worden altijd overklast door de slechte. Bij opsporing verzocht zie je ook regelmatig marokaanse verdachte maar zijn nu alle marokanen kut? Nee, maar de goede lijden altijd onder de slechte. 

 

Overigens is het heel normaal binnen een bedrijf dat de vaste kern er met het (mooie, speciale, betere, langere) werk van door gaat. Wanneer je bij een bedrijf werkt waar er 3 chauffeurs zijn die er al 10 jaar of langer werken bijvoorbeeld en hebben aangegeven als er eens een verre rit komt wil ik die wel doen. Even er van uitgaande dat het normaal gesproken een daagse of 2 daagse ritten zijn. Dan is het niet meer dan logisch en gebruikelijk dat eerst 1 van die 3 gevraagd wordt voor zo’n rit dan die nieuweling die er net 3 weken werkt. Heb je 100 van die ritten in de week en 100 chauffeurs in dienst dan zou er inderdaad geen onderscheid mogen zijn. 

  • Like 3
  • Thanks 1

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 0
Gast Leeuw

@schoenenreus Lijkt me netjes verwoord en absoluut niet in de hysterische "Ja maar JIJ!" vorm die naar mijn mening veel te vaak op forums te zien is.

 

Een forum leeft van discussie en simpel uitgedrukt is dat inderdaad niet meer dan welles/nietes. En zolang dat netjes gebeurt moet dat kunnen.

Wat overigens kan helpen om een welles/nietes verhaal niet eindeloos te laten worden, is je standpunt te onderbouwen met voorbeelden of links.

Ik zie dus geen reden voor een admin om bij een dergelijke post als hierboven aan de noodrem te trekken. Ook het afdwalen komt in tal van draadjes voor, dus...

 

Wat me bij het volgende puntje brengt: In een ander draadje duikt ineens @Admins. op. Is @Admins. een vierde persoon die misschien wel een strakker beleid wil voeren dan de drie ons bekende admins?

Zo niet, wat is dan de reden hiervoor omdat de drie bekende admins normaal gesproken toch onder hun eigen naam posten en ingrijpen. En naar ik aanneem, als één man spreken.

 

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 0

Bij ons werkt het toch ook wel een beetje met hoe langer je er werkt hoe mooier de ritten zijn die je krijgt.. Het eerste half jaar deed ik een beetje buurtwerk en moest je bijna op knieën voor een leuke rit. Toen vroegen ze me met de paasdagen om een rit naar Spanje met overstaan en was mijn antwoord normaal niet en nu kun je geen ander vinden zeker? Heb m geweigerd en vanaf toen wisten ze een beetje hoe ik in elkaar zit en mocht ik ook de verdere ritten gaan doen En mijn baas is absoluut geen klootzak, planners over het algemeen ook niet maar dat wil nog wel is verschillen

okdoei

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 0
12 uur geleden zei Durashift:

(...) Kan je het maken om de afspraak te maken dat je niet naar een bepaald land wilt rijden?

Wetende dat een ander daar dan extra vaak naar toe moet, bijvoorbeeld.

 

Ja hoor, dat kan zeker! Tenminste...of je het kan maken weet ik niet. Maar anders doe je het gewoon niet.

Zo hadden ik bij mijn vorige werkgever nogal wat collega's -de zogenaamde uitknijpers en beroepssukkeltjes waar ik eerder aan refereerde- die gewoon pertinent weigerden om bepaalde werkzaamheden te verrichten of bijvoorbeeld naar bepaalde landen te rijden.

De planning had steevast een hele lijst met allerlei bijzonderheden waar ze allemaal maar rekening mee dienden te houden.

Deden ze dat niet, kon je er zeker van uit gaan dat bepaalde lieden de dag of week erna overspannen thuis zaten voor een paar maanden tot een half jaar of weer op de proppen kwamen met allerlei afspraken die ze dan maakten bij de Arbo-arts.

 

Zo ging Jantje beslist niet naar het Waals gedeelte van België. Moest Pietje iedere vrijdag op tijd thuis zijn. Weigerde Keesje om met meer dan 2 klanten te vertrekken. Eiste Arie altijd een elektrische pompwagen mee, ook al had hij die nergens voor nodig. Ging Johnny beslist niet op pad met een city-trailer,  weigerde Kareltje om met de klep te lossen en meende weer een ander ooit de afspraak gemaakt te hebben om niet voor 07.00 ''s ochtends te beginnen

En zo kan ik nog wel even doorgaan met de meest achterlijke verzinsels waarbij je je af kunt vragen waarom iemand überhaupt ooit chauffeur is geworden. Probeer daar allemaal maar rekening mee te houden..

 

Nogmaals, de planning -zoals mij zelf ooit door de grote man zelf op kantoor werd verteld- zat gemangeld tussen een chauffeurstekort,  'dienstweigeraars' die zelf hun privileges bepaalden en bindende adviezen van een Arbo-arts waar men steevast huilend op de stoel hun beklag ging doen als men hun zin niet had gekregen, of b.v. een keer met 3 i.p.v. 2 klanten had moeten vertrekken .

Schijnbaar kon en mocht het allemaal daar, sommige chauffeurs maakten daar de dienst uit met als gevolg dat altijd dezelfden het werk op mochten knappen of naar bepaalde klanten of landen moeste  omdat de rest het verdomde.

 

Als ik dan zoiets vertel word mij hier van alles verweten, notabene door mensen die zelf nooit één minuut bij mijn oud-werkgever gewerkt hebben en nergens wet van kunnen hebben, of ergens ooit iets in de wandelgangen gehoord hebben -waarschijnlijk van dat soort mensen die altijd wat te janken hadden.

 

bewerkt door Pierre
  • Like 10

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...

×
×
  • Nieuwe aanmaken...