Spring naar bijdragen

Recommended Posts

Zoals terecht elders opgemerkt is bestaat er sinds kort een gebruikersaccount 'Admins'

Dit is op meerdere fora zichtbaar en is een algemeen account waar beheerders, admins en eventuele moderatoren op in kunnen loggen. Het account heeft dezelfde bevoegdheden qua bewerken en verwijderen van postings dan genoemde personen op hun eigen account.

Het doel is het voorkomen van persoonlijke verwijten; leden moeten wel normaal door kunnen gaan in onderwerp B als in onderwerp A iets van hen is verwijderd, aangepast of hij/zij ergens op aangesproken is. Ook met die Admin of beheerder die dat uitgevoerd heeft.

• Like 5

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Leeuw

Dank voor deze uitleg. Blijft alleen nog de vraag open (door anderen ook al gesteld) wie nu eigenlijk die nieuwe eigenaren en/of beheerders van het forum zijn.

Freddy en Wilbert waren daar duidelijk in en nu wordt daar geheimzinnig over gedaan. Waarom eigenlijk?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

...KNIP... 

Maar van mij mogen jullie het weten hoor voordat het een drama word. Ik ben een van de nieuwe eigenaren. Ik heb me er vanaf het begin hard voor gemaakt om het forum te behouden en heb geprobeerd mensen bij elkaar te brengen. Ik had toen zelf niet de intentie om het over te nemen. Toen bleek dat er eigenlijk geen animo was van mensen om er tijd in te steken ben ik dat gaan doen. Samen met 2 anderen die er ook geld en tijd in wilde stoppen. (Was een eis van Freddy)

... KNIP...

• Like 10
  • Thanks 5

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wij hebben duidelijken afspraken gemaakt zodat indien een admin dat wenst wij ook een ban kunnen ontvangen. Wij verwijderen en passen geen postingen aan daar hebben wij hele goede admins voor die veel tijd en energie in dit forum steken. Kwik Kwek en ik Kwak hebben het forum opgepakt anders was het weggeweest, alle kosten zijn door ons inmiddels gedragen zonder probleem van ons enkel en alleen om dit forum in de lucht te houden, en het zou mooi zijn als wij elkaars mening eens zouden respecteren in discussies, iedereen heeft een mening en die moet hij kunnen ventileren ongeacht wat een ander daar van denkt.

• Like 16
  • Thanks 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Grappig dat mijn vermoedens inderdaad kloppen. 

Ron, Harm en SPL (bij gebrek aan een naam), dank jullie wel.  Ik hoop dat het forum nog geruime tijd blijft bestaan. 

Maar ik zou het ook prettig vinden als het forum buiten de huiskamer om weer wat meer te bieden heeft. Dus m.a.w. dat ook b.v. het nieuws aangevuld blijdt worden. En dat is natuurlijk ook een taak voor ons als forumgebruikers om dat te vullen en te reageren!

Hendrik

• Like 7
  • Thanks 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Precies !

Ga nieuws, feiten etc opzoeken waar iedereen wat aan heeft en wat van kan opsteken. Of het met ons vak/werk te maken is top maar algemene zaken waar we ons aan verbazen of vragen over hebben zijn uiteraard ook hartelijk welkom Besteed je tijd daaraan in plaats van ieder regeltje/lettertje van een forumlid onder de loep te nemen en aan te pakken elkaar te kleineren 😁

• Like 2
  • Thanks 3

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Klopt Hendrik.

Ook hier gaan we mee bezig, het heeft alleen wel tijd nodig en je kunt het ook niet afdwingen.

Is ook niet mijn intentie. Het is ook meer een oproep aan iedereen om ook daar regelmatig wat nieuws te plaatsen. Want het forum zijn wij, de gebruikers.
  • Like 4

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 30-3-2019 om 13:12 zei Knoalster:

Ron, Harm en SPL (bij gebrek aan een naam), dank jullie wel.  Ik hoop dat het forum nog geruime tijd blijft bestaan. 

Zeg maar Roel = SPL

• Like 8
  • Verward 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

De meeste forumleden zijn er onderhand wel een keer klaar mee dat het altijd dezelfden zijn die elkaar in elk topic weer opzoeken en modder naar elkaar lopen gooien als een stel kleuters. Dus niet alleen naar Dolf of een ander kijken, ook naar jezelf. Geldt ook voor jou Dolf, laat elkaar nou eens een keer met rust of vecht het achter de schermen uit. Dacht dat de rust nu wel eens een keer wedergekeerd was, niet dus.

• Like 6
  • Thanks 3

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Het is weer ouderwets gezeik hier, ik ben er ook wel weer klaar mee.

Alle bagger en niet ter zake doende posts zijn verwijderd en nuttige zijn, al dan niet aangepast, blijven staan; zeker de laatste is wel een goede om op een tegeltje te plakken.

Maarten.

• Like 8

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Zoals al eens een paar malen eerder is gemeld (ook onder leiding van Freddy):

De admins EN forumbeheerders kunnen NIET in de PB's kijken.

Er is een mogelijkheid om te kijken naar de statistieken (dus OF er gebruik gemaakt wordt van het PB systeem), maar er is GEEN mogelijkheid om IN de PB's te kijken.

Verder willen wij erop wijzen dat het nog steeds "not done" is om PB's openbaar te maken.

• Like 5

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

• Nieuwe aanmaken...