Spring naar bijdragen
Hendry

Chauffeurscafé 'de Cabine' Bolsward

Recommended Posts

heb er vorige week gestaan, is inderdaad een gezellig tentje niet al te groot. goede douches en ook een vriendelijke bediening.

Eten krijg je genoeg het is mij niet gelukt om me bord leeg te eten, overigens de andere 10 ook niet:p

adres

De marne 55

Bolsward

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
niet gelukt om me bord leeg te eten, overigens de andere 10 ook niet:p

Waarom zou je nog 10 borden bestellen als je de eerste al niet leeg hebt gekregen? :p:p:D:D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Waarom zou je nog 10 borden bestellen als je de eerste al niet leeg hebt gekregen? :p:p:D:D

sorry paar woordjes vergeten:D de andere 10 die ook binnen zaten te eten:angel:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dat is hoe sommige huishoudens aan eet gerei komen....;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
heb er vorige week gestaan, is inderdaad een gezellig tentje niet al te groot. goede douches en ook een vriendelijke bediening.

Eten krijg je genoeg het is mij niet gelukt om me bord leeg te eten, overigens de andere 10 ook niet:p

adres

De marne 55

Bolsward

Wat over blijft kan in een doggybag, dan heb je de volgende dag ook nog wat. Is tegenwoordig heel populair bij veel restaurants. Het is komen overwaaien uit de USA. :eek:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Eigenlijk logies lijkt me. Als je het niet allemaal kunt opeten, maar er wel voor betaald....

Misschien nog wat andere gewoontes die hier normaal zijn en waar niemand problemen mee heeft.

Free refills. Je besteld 1 koffie of frisdrank, en die word voor nada noppes bij gevuld. Ook kun je vaak een "cup to go" voor niks krijgen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Eigenlijk logies lijkt me. Als je het niet allemaal kunt opeten, maar er wel voor betaald....

Misschien nog wat andere gewoontes die hier normaal zijn en waar niemand problemen mee heeft.

Free refills. Je besteld 1 koffie of frisdrank, en die word voor nada noppes bij gevuld. Ook kun je vaak een "cup to go" voor niks krijgen.

ibo je wilt niet weten hoe vaak je na het tanken van 500 liter diesel, nog niet eens een kopje slootwat... eh koffie aangeboden krijgt hier.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
.

Free refills. Je besteld 1 biertje en die word voor nada noppes bij gevuld. Ook kun je vaak een bottle biertjeto go

voor niks krijgen.

Goed idee,:D:D:D:ja::ja::ja::ja::ja::ja::ja:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
ibo je wilt niet weten hoe vaak je na het tanken van 500 liter diesel, nog niet eens een kopje slootwat... eh koffie aangeboden krijgt hier.

Hahaha, vanmorgen op Weiskirchen 200 liter getankt, sta af te rekenen en mevrouw vroeg me of ik Kaffee wou? Ja, doe maar zei ik. 2,50 Bitte. :stom:

Laat maar :hamer:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Hahaha, vanmorgen op Weiskirchen 200 liter getankt, sta af te rekenen en mevrouw vroeg me of ik Kaffee wou? Ja, doe maar zei ik. 2,50 Bitte. :stom:

Wie verwacht nou iets gratis van een duitser...........

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nou, bij berger Maro bij Spessart (waar we vroeger huurwagens hadden staan) kreeg ik zowaar Kaffee!

Gratis!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast sflj

Daarom draait de Duitse economie op dit moment nog steeds wél goed! ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Bolsward neem ik aan? Ja, eigen parking en anders genoeg ruimte op industriegebiedje.

Ja ik zie het. Sta er al

Zou vandaag kunnen laden kom ik net bij het bedrijf aan gooie ze dood leuk voor men neus de poort dicht:hamer:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast routier
Ja ik zie het. Sta er al

Zou vandaag kunnen laden kom ik net bij het bedrijf aan gooie ze dood leuk voor men neus de poort dicht:hamer:

Naar huis, en morgen weer terug!:D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ja ik zie het. Sta er al

tsja het blijven stugge friezen ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Helaas weer een tentje minder :mad:

Ik stond daar gisterenavond en hoorde dat over een week of 3 de deur op slot gaat.

Alles?? Ook de wasstraat? Wij komen daar regelmatig wassen. Aardige jongens die de handen uit de mouwen steken!

En inderdaad prima koffie/eettentje. Zou jammer zijn.......

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites