Spring naar bijdragen
Dokus

De stand van zaken, april 2019

Recommended Posts

Ik post het maar in dit topic, omdat het topic admins is gesloten.

Wie ook maar een beetje van de forumsoftware afweet weet dat beheerders WEL pb’s kunnen inzien, en deze rechten ook aan de admins kunnen toekennen.

Ik vraag mij dan ook af waarom er hierover wordt gelogen.

De oudgedienden op het forum kunnen zich ongetwijfeld herinneren dat FrankO, Sjoeke, Hallowed en midweek van het forum af zijn gegooid nadat Freddy hun onderlinge pb’s had gelezen.

Ik zou graag uitleg krijgen waarom wij zo worden voorgelogen.

• Thanks 1
  • Verward 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

wie weet had freddy de pb's doorgestuurd gekregen van de betreffende heren ?

Weet ik veel.....nee, ik weet er niks van

Maar ik jhoop dat jij precies weet hoe dat destijds gegaan is, want anders ben je wel heeeeeeeel erg zielig bezig

Weet je: ik ben een beetje klaar met dat gekronkel hier op het forum

Er wordt van alles geroepen terwijl volgens mij niemand precies weet hoe of wat

Al dat gezeik met PB's naar elkaar sturen....pffff kleuter

Als je geen geheimen hebt zet je gewoon alles op het forum zodat iedereen het kan lezen

Ik begin het bijna jammer te vinden dat dit forum een doorstart heeft gemaakt.......

bewerkt door scania1965

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
18 minuten geleden zei scania1965:

gewoon alles op het forum zodat iedereen het kan lezen

Tenzij iets het daglicht niet kan verdragen. ;) ;) ;)

Persoonlijk vind ik het geen probleem dat een moderator een PB kan lezen, maar dat negatieve... daar kan ik niet zo goed tegen. En omdat het behoorlijk rustig is, denk ik, dat velen wachten tot de storm is overgewaaid. :(

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Snap zowiezo niet wat je hier komt doen als het je allemaal niet aanstaat @Dokus pak je biezen en ga door met je leven. Niemand verplicht je hier te komen, ben dat gezuig en constant die confrontatie zoeken echt beu om te lezen. 

• Like 3
  • Thanks 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

....Maar ik jhoop dat jij precies weet hoe dat destijds gegaan is, want anders ben je wel heeeeeeeel erg zielig bezig

Sterker nog het is nog gewoon terug te vinden op het forum. Freddy was hier vrij open mee.

Dat de mogelijkheid er is, daar heb ik geen moeite mee, wel met het feit dat er glashard wordt beweerd dat dit niet zo is.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dokus ik heb lang genoeg mijn mond gehouden.

Wisten wij dat wij pb's konden lezen, Nee. Daar zijn wij achter omdat jij ons erop wees, daarvoor bedankt maar ik ga het iig niet gebruiken. Wat wij wel wisten en ook de Admins is dat wij forumstatistieken kunnen lezen waaraan je ook kunt zien hoeveel pb's de leden ook daadwerkelijk lezen ( als ik het verkeerd verwoord graag een correctie van de Admins ). Nogmaals zonder de inhoud.

Maw. ben je voorgelogen, nee. Weten wij nu dat wij als beheerders pb's kunnen inzien ja, kijk in de spiegel dat komt door jouzelf.

Dit was juist 1 van de redenen om niet kenbaar te zijn voorlopig, omdat wij wisten dat dit zou komen. En als je terugkijkt vanaf dat wij het forum hebben doorgezet tot nu toe kan ook jij zien dat wij KwikKwek&Kwak ons niet hebben bezig gehouden met de inhoud van het forum. Dus om dan met dit soort verdachtmakingen te komen vind ik zelfs beneden jouw peil. 

Verder reageer ik ook niet meer op dit soort berichtten en is voor mij de discussie voorbij. 

• Like 3
  • Thanks 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wisten wij dat wij pb's konden lezen, Nee. Daar zijn wij achter omdat jij ons erop wees, daarvoor bedankt maar ik ga het iig niet gebruiken.

Het verbaast mij werkelijk dat jullie dat niet wisten.
Ik geef nogmaals aan dat dat ik er geen moeite meen dat ze gelezen kunnen worden, maar dat het mij verkeerd schoot dat niet de waarheid werd verteld.

Nu ik weet dat het uit onwetendheid komt laat ik het er bij, en bied ik mijn excuses aan voor dit misverstand.
  • Like 7
  • Thanks 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 uur geleden zei Dokus:

Wie ook maar een beetje van de forumsoftware afweet weet dat beheerders WEL pb’s kunnen inzien, en deze rechten ook aan de admins kunnen toekennen.

Ik vraag mij dan ook af waarom er hierover wordt gelogen.

Wie liegt er hier over?

Er is NOOIT, door niemand van het beheer of de admins, ooit een geheim van gemaakt dat PB’s kunnen worden gelezen. Hooguit door de nieuwe leiding omdat ze het niet eens wisten dat ze het zouden kunnen.

Maar @Freddy en @Wilbert hebben deze rechten NOOIT aan welke admin (of gewoon lid) dan ook toe gewezen. Ondanks dat men deze rechten heel simpel aan wie dan ook zou kunnen toegewezen worden.

De nieuwe beheerders hebben alles bij het oude gelaten, zeker wat betreft de toegewezen rechten voor de admins. En zullen dat (voorlopig) ook niet gaan doen. Ze weten zelf nog eens niet welke mogelijkheden er zijn, qua admin zaken.

Maar als jij dan zo begaan bent met het reilen en zeilen achter de forumschermen, nodig ik je van harte uit om mijn plaats als admin in te nemen. 

Reeds voordat er sprake was van het sluiten van dit forum, en de overname daar van, was ik al voornemens om hier mee te stoppen vanwege persoonlijke redenen. 

Dus, Dolf, geneer je niet en meld je vrijwillig aan bij een van de admins en neem deze taak op je zodat je tenminst je eigen inbreng in dit forum kan terug zien en die verguisde leiding tenminste nog een beetje in het gareel kan houden.

Maar ik weet je antwoord al........

• Like 1
  • Haha 3

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Wie liegt er hier over?

Er is NOOIT, door niemand van het beheer of de admins, ooit een geheim van gemaakt dat PB’s kunnen worden gelezen.

Zie laatste post in het topic admins

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
.....nodig ik je van harte uit om mijn plaats als admin in te nemen.....

....Dus, Dolf, geneer je niet en meld je vrijwillig aan bij een van de admins en neem deze taak op je

Reeds jaren geleden heb ik mij daarvoor aangemeld maar toen werd het niet nodig gevonden.

Ik ben nog steeds bereid om dit te doen, maar stel één voorwaarde.

Je kunt misschien wel raden welke...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast grietje80
31 minuten geleden zei Dokus:

Reeds jaren geleden heb ik mij daarvoor aangemeld maar toen werd het niet nodig gevonden.

Ik ben nog steeds bereid om dit te doen, maar stel één voorwaarde.

Je kunt misschien wel raden welke...

Als @Dokus een admin wordt  ben ik meteen weg van  het forum.. als er iemand meet met 2 maten is deze meneer het wel.

En het kan me echt ff niks schelen of  ik door deze opmerking  een ban krijg of weet ik veel wat..

Ik snap echt niet dat de admins(in zn geheel) het toestaan dat 1 persoon op t forum zo ontzettend het forum kan afkraken en dan nog uitgenodigd worden om een admin te worden...

Sorry... dit is echt absoluut t toppunt..

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast grietje80
1 minuut geleden zei Nagamiji:

Ik dacht dat dat cynisch was. 🙈

Dat mag ik hopen

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Dokus:

Ik was het topic ff aan het teruglezen.

Vraag je je niet af waarom men het niet nodig vond?

Beetje introspectie heeft nog nooit iemand windeieren gelegd.

No offense, maar als een colporteur omzeil je een gesloten topic.

Dat roept bij mij toch vragen op. Aan de reacties te zien, ook bij anderen.

Nu vraag ik waarom?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
33 minuten geleden zei grietje80:

Als @Dokus een admin wordt  ben ik meteen weg van  het forum.. als er iemand meet met 2 maten is deze meneer het wel.

En het kan me echt ff niks schelen of  ik door deze opmerking  een ban krijg of weet ik veel wat..

Ik snap echt niet dat de admins(in zn geheel) het toestaan dat 1 persoon op t forum zo ontzettend het forum kan afkraken en dan nog uitgenodigd worden om een admin te worden...

Sorry... dit is echt absoluut t toppunt..

ik heb het vermoeden dat u ben door u vriend en werkgever.

dit bericht heb geplaats .

omdat hun dit wilde.

• Like 1
  • Verward 2
  • Sneu 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast grietje80
31 minuten geleden zei henri:

ik heb het vermoeden dat u ben door u vriend en werkgever.

omdat hun dit wilde.

Dan ken je hun niet goed genoeg... en mij dus ook niet

Want dit bericht heb ik geheel uit eigen beweging geplaatst...

bewerkt door grietje80

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei henri:

k heb het vermoeden dat u ben door u vriend en werkgever.

omdat hun dit wilde.

Oooooh, een niet onderbouwde aanname 😲

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei grietje80:

Dan ken je hun niet goed genoeg... en mij dus ook niet

Wat dit bericht heb ik geheel uit eigen beweging geplaatst...

en dat wil ik graag zo houden.

shompie ken ik wel van mijn tijd bij Europa flyer.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast grietje80
2 minuten geleden zei henri:

en dat wil ik graag zo houden.

Ik gok dat dat insgelijks is...

bewerkt door grietje80

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast grietje80
1 minuut geleden zei henri:

gelukkig maar. 

want het bedrijf wat die toen had.

was niet het beste .

Och och och... gaan we weer oude koeien uit de sloot halen...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei henri:

wat u ervan dan .

Het klopt Henri, zeker niet het beste. Vandaar dat het ook niet meer bestaat.

• Thanks 1
  • Haha 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites