Spring naar bijdragen
Dokus

De stand van zaken, april 2019

Recommended Posts

Poe poe, heb geen zin om het allemaal te lezen.

Ikzou zegge neem er een voorbeeld aan:p
Laat het de kippies lezen ,is het een poosje stil achterin

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 uur geleden zei DAFne:

Maarten ik heb geen behoefte om onder moderatie te posten, iets met eigen eer en mensen niet aan het werk willen zetten.

De enige reden waarom ik nu heb gereageerd is door de leugens die @lientje fantaseert en etaleert en tot slot, dit aan mij verbind.

Verder zie ik tevens weinig redenen om mij hier in de toekomst te begeven, vind het nogal een gotspe dat bij meerdere klachten de admins ingrijpen.

Het blijkt dat je hier dus mensen kan en mag weg klagen, dit had ik zelf nooit verwacht op het chauffeursforum.

Mijn laatste bericht waarna ik onder moderatie kwam te staan is een bericht waarin ik openlijk mijn excuus aanbied aan een collega. WERKELIJK !!

Mij is duidelijk dat je hier mensen weg kan klagen om daarna het podium te krijgen om je onschuldige handen te wassen met leugens, nogmaals dit had ik nooit verwacht van het chauffeursforum. Verder geen behoefte om dit uit te spitten uit respect naar het Admin team wat ook maar gewoon uit mensen bestaan die wij daarvoor dankbaar mogen zijn, al jaren..

Opmerking:

Het chauffeursforum geeft een perfect beeld van de huidige maatschappij weer.

Een kusje aan ieder van deze realist, DAFne

Amen ….. 🤝

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Leeuwtje:

HIER kan een ieder zien of ik op datgene wat je hierboven noemt, wel of niet heb gereageerd. Dank je wel, Peter.

Je reactie had ik gelezen ja, maar het feit dat je niet het hele verhaal van de hr Brouwer citeerde vond ik vreemd,daar ging mijn posting over inde tussentijd dat je "weg"was.

Dat is manipuleren van informatie,je lijkt wel een politicus.:hamer: Rutte kan van jou nog wat leren.

Ik heb al meer het vermoeden uitgesproken dat je geen chauffeur bent,maar een medewerker van een of ander geheime dienst :D,hier een beetje zitten stoken onder goedwillende ,hardwerkende chauffeurs.

Trek het je niet aan hoor,van mij mag je,maar t feit dat je je account opzegt,en na n dag of wat weer terug bent( en in die paar dagen gewoon hebt meegelezen) zegt mij genoeg.

bewerkt door europeaan
  • Like 1
  • Thanks 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
9 uur geleden zei europeaan:

Je reactie had ik gelezen ja,

Daarmee bevestig je dus je bewering dat ik niet thuis gaf, niet klopte.

9 uur geleden zei europeaan:

Je reactie had ik gelezen ja, maar het feit dat je niet het hele verhaal van de hr Brouwer citeerde vond ik vreemd,daar ging mijn posting over inde tussentijd dat je "weg"was.

Dat is manipuleren van informatie,je lijkt wel een politicus.:hamer: Rutte kan van jou nog wat leren.

Volgens mij is het de bedoeling van citeren dat je niet het hele verhaal kopieert (het CF zou onleesbaar worden) maar juist dat deel, waarop je reageert.

Manipulatie? Wat heb ik veranderd of achtergehouden dan? Ik geef eigenlijk altijd aan wáár ik iets vandaan hal, zódat anderen het kunnen nalezen. En kunnen checken is of het klopt wat ik beweer.

Los daarvan vond die discussie een maand geleden plaats dus had je alle tijd gehad om me erop aan te spreken, wanneer je van mening was dat ik iets fout deed.

Dat je ervoor koos dat te doen toen ik weg was en er dus niet meer op kon reageren, zegt mij dan weer genoeg....

bewerkt door Leeuwtje

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
12 uur geleden zei Leeuwtje:

Klopt, die voorspelling doe je bij iedereen en ik snap je grote blijdschap, nu deze voorspelling ook nog op de korte termijn uitkomt.

Maar zondag 31 maart (toen is mijn account opgeheven) t/m maandag 8 april is toch echt ruim een week en niet minder dan een week.

Het rekenen ging je dit keer wat minder goed af dan het voorspellen 

Nou nou,  poeh poeh...jij ook je momentje, vooruit dan. :rolleyes:

Maar het feit dat mensen -en niet alleen jij- steeds hun account opzeggen of willen laten verwijderen om daarna direct weer terug te komen al dan niet onder een andere naam of in de leesstand vind ik bedenkelijk en uiterst merkwaardig.

Ik stoor me ook wel eens aan bepaalde mensen, denk ook wel eens 'krijg de tyfus', doe in bepaalde reacties ook wel eens uitlatingen waarvan ik later zelf denk; 'was dat wel zo slim' of ' had dat niet anders gekund'. Ik probeer wat positieve bijdragen te leveren, maar neem ook geen blad voor de mond als het gat om kritiek in welk topic of naar wie dan ook. Daar maak ik niet altijd vrienden mee en heeft in het verleden ook wel eens tot conflicten geleid, maar ben ook altijd diegene geweest die de eerste hand heeft gereikt naar de ander. Soms geaccepteerd, en soms niet. Jammer dan...

Ik kan met de meeste mensen hier wel door één deur, maar weet ook dat er bij zijn die mij hoogst irritant vinden of misschien mijn bloed wel kunnen zuipen. Ik kan daar niet bepaald van wakker liggen, als mensen iets vinden of mij iets te zeggen hebben dan mogen ze dat gewoon zeggen, hier openbaar of per PB dat boeit mij niet. 

Maar mijn account opzeggen om wat voor reden dan ook en daarna op hangende pootjes terugkomen? Dat is echt mijn eer te na...:ja:

bewerkt door Pierre

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
15 uur geleden zei Pierre:

Geeft niet Leeuw, we maken allemaal wel eens beslissingen uit frustratie of in blinde woede waar we achteraf spijt van hebben.

Zoals je gisteren al aangaf, bedenken we ons allemaal wel eens.

8 minuten geleden zei Pierre:

Maar het feit dat mensen -en niet alleen jij- steeds hun account opzeggen of willen laten verwijderen om daarna direct weer terug te komen al dan niet onder een andere naam of in de leesstand vind ik bedenkelijk en uiterst merkwaardig.

Dat lijkt me niet echt dagelijkse kost en de discussie zoals die in het topic Admins plaatsvond (je hebt 'm vast niet gemist) is ook niet bepaald gebruikelijk. En dat is maar goed ook.

15 minuten geleden zei Pierre:

Ik kan met de meeste mensen hier wel door één deur, maar weet ook dat er bij zijn die mij hoogst irritant vinden of misschien mijn bloed wel kunnen zuipen. Ik kan daar niet bepaald van wakker liggen, als mensen iets vinden of mij iets te zeggen hebben dan moeten ze dat gewoon zeggen, hier openbaar of per PB dat boeit mij niet. 

Maar mijn account opzeggen om wat voor reden dan ook en daarna op hangende pootjes terugkomen? Dat is echt mijn eer te na...

Ik heb helemaal niet het gevoel dat ik met hangende pootjes terug ben gekomen: Ik ben eerlijk geweest en heb niets om me voor te schamen.

Eer is in mijn ogen ook willen toegeven dat je nu ergens anders tegenaan kijkt dan een week geleden.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 uur geleden zei Leeuwtje:

Volgens mij is het de bedoeling van citeren dat je niet het hele verhaal kopieert (het CF zou onleesbaar worden) maar juist dat deel, waarop je reageert.

Manipulatie? Wat heb ik veranderd of achtergehouden dan? Ik geef eigenlijk altijd aan wáár ik iets vandaan hal, zódat anderen het kunnen nalezen. En kunnen checken is of het klopt wat ik beweer.

Je citeerde die meneer Brouwer,zonder het hele verhaal te plaatsen,zodat meneer Brouwer zijn verhaal hier helemaal uit de context getrokken werd.

Ook plaatste je geen link naar deze uitspraken( ik heb m i.i.g. gemist in deze discussie),die heb ik zelf op moeten zoeken( en na 0.0005 sec gevonden)en hier gepubliceerd

Daaruit werd duidelijk dat het verhaal heel anders in elkaar stak.

En dat is wat ik manipulatie noem;je geeft andermans mening hier weer,neemt dat aan als jouw waarheid,en verwacht van ons dat dit dus ook de waarheid is.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Leeuwtje:

Ik heb helemaal niet het gevoel dat ik met hangende pootjes terug ben gekomen: Ik ben eerlijk geweest en heb niets om me voor te schamen.

Eer is in mijn ogen ook willen toegeven dat je nu ergens anders tegenaan kijkt dan een week geleden.

Dat is ook niet specifiek naar jou bedoeld, meer in het algemeen naar al diegenen die hier hun account uit eigen wil beëindigen om vervolgens weer onder een ander pseudoniem verder te gaan.

Ik vind dat merkwaardig...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 uur geleden zei Leeuwtje:

Dat je ervoor koos dat te doen toen ik weg was en er dus niet meer op kon reageren, zegt mij dan weer genoeg....

IK heb er niet speciaal voor gekozen om op jou te reageren hoor,jouw naam kwam in een discussie voorbij en daar reageerde ik op.

Was jouw naam daar niet gevallen dan was deze discussie ook nooit ontstaan wat mij betreft

Een van onze Admins reageerde daar door te stellen dat natrappen niet hielp,terwijl het helemaal niet mijn bedoeling was om jou of wie dan ook na te trappen.

Wat mij betreft kan hier een streep onder,ik ga er verder niet over welessen en nietessen

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 minuten geleden zei Pierre:

Dat is ook niet specifiek naar jou bedoeld, meer in het algemeen naar al diegenen die hier hun account uit eigen wil beëindigen om vervolgens weer onder een ander pseudoniem verder te gaan.

Ik vind dat merkwaardig...

Is niet zo merkwaardig hoor, soms heb je een slechte dag en dan 's avonds zit het hier ook niet echt mee en kan ik me heel goed voorstellen dat iemand er de balen van heeft en door slaat en resolute maatregelen neemt. We zijn niet allemaal gelijk tenslotte. Het getuigt m.i. wel van karakter om dit dan ook gewoon te melden als je er weer bent weliswaar onder een andere nickname. Maar zoals gezegd, we zijn niet allemaal gelijk en er schijnt iemand te zijn die de mens schiep naar zijn eigen voorbeeld. Ben toch benieuwd hoe die schepper in elkaar zit. 🤣 Waarschijnlijk errug veulzijdig !😁

• Like 1
  • Thanks 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
15 minuten geleden zei europeaan:

En dat is wat ik manipulatie noem ; je geeft andermans mening hier weer, neemt dat aan als jouw waarheid, en verwacht van ons dat dit dus ook de waarheid is.

Als dit opzettelijk gebeurd dan is dat idd manipulatie want dan wil je bewust anderen op het verkeerde been zetten.😏

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei doemijnbest:

Is niet zo merkwaardig hoor, soms heb je een slechte dag en dan 's avonds zit het hier ook niet echt mee en kan ik me heel goed voorstellen dat iemand er de balen van heeft en door slaat en resolute maatregelen neemt. We zijn niet allemaal gelijk tenslotte. Het getuigt m.i. wel van karakter om dit dan ook gewoon te melden als je er weer bent weliswaar onder een andere nickname.

….

Waaruit maar weer blijkt dat de stelling: "de mensen hebben een steeds korter lontje" wat mij betreft berust op waarheid!

Voor zover ik weet is het met de forumsoftware niet mogelijk een nieuw account aan te maken met een bestaande (ex) inlog naam.

Dus in geval van Leeuw, klopt het dat hij niet meer als leeuw terug kon komen, maar als leeuwtje.

Nog 1x, Bart, en je komt terug als leeuwin? LOL

• Like 1
  • Thanks 1
  • Haha 5

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei doemijnbest:

(...) Maar zoals gezegd, we zijn niet allemaal gelijk en er schijnt iemand te zijn die de mens schiep naar zijn eigen voorbeeld. Ben toch benieuwd hoe die schepper in elkaar zit.  Waarschijnlijk errug veulzijdig !😁

Daar is een oud gezegde voor;  "Onze Lieve Heer heeft vreemde kostgangers"...:D

• Like 2
  • Haha 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei doemijnbest:

er schijnt iemand te zijn die de mens schiep naar zijn eigen voorbeeld. Ben toch benieuwd hoe die schepper in elkaar zit.

Hij is met Zijn Drieën, dus heeft MPS/DIS :p

No offence voor zijn volgers... :nee:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 uur geleden zei europeaan:

Je citeerde die meneer Brouwer,zonder het hele verhaal te plaatsen,zodat meneer Brouwer zijn verhaal hier helemaal uit de context getrokken werd.

Ook plaatste je geen link naar deze uitspraken( ik heb m i.i.g. gemist in deze discussie),die heb ik zelf op moeten zoeken( en na 0.0005 sec gevonden)en hier gepubliceerd

Daaruit werd duidelijk dat het verhaal heel anders in elkaar stak.

En dat is wat ik manipulatie noem;je geeft andermans mening hier weer,neemt dat aan als jouw waarheid,en verwacht van ons dat dit dus ook de waarheid is.

Eventjes teruggelezen ... Ik lees hier dat ik helemaal niemand citeerde, maar enkel mijnheer Brouwer als bron noemde. En ik had er inderdaad geen link bijgezet.

Dan geef ik deze maar uit Trouw.

Ik zie graag de link tegemoet, op basis waarvan je beweert dat ik de uitspraak van mijnheer Brouwer uit de context heb getrokken.

5 uur geleden zei Murphy:

Voor zover ik weet is het met de forumsoftware niet mogelijk een nieuw account aan te maken met een bestaande (ex) inlog naam.

Dus in geval van Leeuw, klopt het dat hij niet meer als leeuw terug kon komen, maar als leeuwtje.

Nog 1x, Bart, en je komt terug als leeuwin? LOL

Ik heb niet geprobeerd of ik me kon aanmelden met mijn oude schermnaam, dus Leeuw.

Leeuwin zou maar zo kunnen: Je weet het immers nooit met mij  :cool: 

bewerkt door Leeuwtje

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 uur geleden zei Leeuwtje:

Eventjes teruggelezen ... Ik lees hier dat ik helemaal niemand citeerde, maar enkel mijnheer Brouwer als bron noemde. En ik had er inderdaad geen link bijgezet.

Dan geef ik deze maar uit Trouw.

Ik zie graag de link tegemoet, op basis waarvan je beweert dat ik de uitspraak van mijnheer Brouwer uit de context heb getrokken.

Je gaf inderdaad de hr brouwer als je bron,na even googlen bleek alm snel dat de hr Brouwer zijn beweringen kort erna terug getrokken had .

Dat staat overigens ook in dat artikel in trouw waar je nu naar linkt,maar juist dat gedeelte heb je hier niet gepubliceerd ,vandaar dat ik stel dat je dingen uit zijn context trekt.

Doe je dat willens en wetens noem ik t manipulatie

Het artikel ,in trouw,waar je nu naar linkt kan ik slechts openen als ik € 2 naar ze overmaak,iets wat me nu ook weer te ver gaat.:D

IK heb wel n andere link,die hetzelfde verteld:

https://www.nu.nl/geldzaken/2459714/-nederlander-kreeg-weinig-euros-guldens.html

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Je kunt een boom opzetten over hoeveel context, verhaal enz. iemand moet aanhalen om niet van manipulatie beschuldigd te worden. En dat in een ander topic, ruim een maand later, op het moment dat je zelf niet meer kunt reageren.

Of dat natrappen is, mag iedereen voor zichzelf uitmaken. Ik zie het wel zo en aan mensen die zo in elkaar zitten, heb ik een gruwelijke hekel.

HIER kan een ieder nalezen dat ik wel degelijk op wat je aanvoert ben ingegaan. Maar ik blijf niet bezig, dus als je me zo graag een etiket wilt opplakken, dan doe je je best maar. :bey:

bewerkt door Leeuwtje
  • Like 1
  • Haha 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb een klein stukje van deze aflevering van GTST gelezen en toen was ik al weer klaar met al die grote tenen en lage kasten. Mijn god, wat een gejammer elke keer en wat voelen we ons op onze micropenis getrapt.

En wat doen we dan? Zeuren, zagen en zuigen.  Of het account opzeggen, want dat zal ze leren! Nou, boo-fuckin'- hoo.

Echt, van sommige mensen vraag ik me oprecht af wat ze hier komen doen. Alleen maar commentaar. Geen positief woord. Maar wel consequent inloggen. Ik vraag me oprecht af waarom iemand dan nog inlogt. Blijf dan weg als je het niks vind. En kweek in godsnaam een dikkere huid. Wat je naasten zeggen is belangrijk, niet wat iemand op een forum  van je vindt.

En je mag zelf bedenken of dit op jou van toepassing is en nee, ik ga het niet bevestigen.

Man, man, man, wat een geouwehoer.

• Like 4
  • Thanks 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites