Spring naar bijdragen

Opa met 2 wandelstokken


Tobmaran

Recommended Posts

  • Forumlid

dat konden we vroeger met de oude Scania"s ook (die met de neus uit de 60er jaren in de tijd van P.G Kuijken))daar moest je ook met 2 poken werken en als je het onder de knie had ging dat zonder koppelen (ja 1x om weg te komen en 1x om te stoppen😁)

oude scania.jpg

bewerkt door jean
  • Like 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hubbie heeft in zijn begintijd ook met zo'n lawaaiige truck gereden, met tig versnellingen en zonder stuurbekrachtiging. En geen isolatie, alleen maar ramen, je kon de weg zien als je naar beneden keek en een achterruit in de cabine. Dat was de auto van STG zelf, ze hadden al modernere trucks (lease) maar hij vond dit het echte rijden. hahaha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
23 uur geleden zei andremast:

Hebben we het nu wel makkelijk met de automaatemoji6.png

 

We hebben het heel veel makkelijker gekregen en iemand kan me voor gek verklaren, maar ik mis dat schakelen soms wel: Slagbak bij de DAF 2800, de fietsbel bij de Iveco TurboStar. Inmiddels zijn het oldtimers!

  • Like 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
dat konden we vroeger met de oude Scania"s ook (die met de neus uit de 60er jaren in de tijd van P.G Kuijken))daar moest je ook met 2 poken werken en als je het onder de knie had ging dat zonder koppelen (ja 1x om weg te komen en 1x om te stoppen)
993580910_oudescania.jpg.503421decc9b5ae33589ba61e35678b3.jpg
Ja dat waren nog scania's,een vd weinige foto's van mijn vader796633e3564c37f5c3246b740f5220d0.jpg
  • Like 3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden