Spring naar bijdragen

ben ik blind ?? paard uitgebroken , zag het zelfs niet , lol


usacandyman

Recommended Posts

  • Forumlid
2 uur geleden zei Nagamiji:

Hebben die paarden het niet koud, ik zie veel sneeuw liggen. Ze hebben niet eens een deken om? Ze zijn wel erg mooi. 😍

nee die paarden hebben het niet koud , die lopen zelfs buiten als het -30 en kouder is en die hebben idd geen deken aan , heb jij al eens een wild paard met deken gezien ??Je moet ze wel bijvoederen in de winter , en dat doen we iedere dag , zelfs in de zomer krijgen ze nog steeds eten bij , en als we zien dat er iets verkeerd is komt onmiddelijk de dierenarts .

 

  • Like 4
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
7 minuten geleden zei corydon:

omdat t te nat is buiten met bv hoefrot tot gevolg.

Misschien eens bij een veehouder binnen lopen om uitleg te krijgen, als je weer eens uit de You Naait Me Steeds weg gevlucht bent?

 

Het eerste deel klopt wel aardig, het tweede deel slaat nergens op.

  • Haha 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

in deze link staat info http://diereninfo.nl/koeien/waarom-staan-koeien-in-de-winter-op-stal/

ze zijn echter wat belangrijke dingen vergeten,

buiten daalt de melkproductie, dus ook minder inkomen, en extra werk met bijvoeren, in de stal is het wat makkelijker.

en bij nat weer lopen ze de hele wei kapot, met als gevolg geen mooie wei in het voorjaar,

dus de wei weer inzaaien, extra kosten, 

 

  • Like 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
43 minuten geleden zei Teddybeer:

Misschien eens bij een veehouder binnen lopen om uitleg te krijgen, als je weer eens uit de You Naait Me Steeds weg gevlucht bent?

 

Het eerste deel klopt wel aardig, het tweede deel slaat nergens op.

Tja. Ben een stadsmensch Jan. Maar hoefrot bestaat toch?

 

Maar vertel t maar. Of heeft Tiny t al verteld?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden