Spring naar bijdragen

The Iron Knight


Mariska

Recommended Posts

  • Forumlid
3 uur geleden zei Nagamiji:

Ik vraag me af waarom deze truck ontwikkeld is?

Om verbeterpunten te zoeken voor toekomstige trucks. Dat doet men ook in de “ gewone” racerij. 

Op zich niks mis mee. 

 

Model zoals daar zo staat vind ik spuuglelijk maar zal ook wel iets aerodynamisch zijn. 

  • Like 1
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast doemijnbest

Denk dat ze liegen, Iron Knight moet Plastic Knight zijn maar dat bekt niet zo lekker 🤣, maar zou er best een ritje mee willen maken hoor . pfffff spelen met 2400 HP lijkt me wel iets.😏

Mooi gevonden !👌

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
34 minuten geleden zei doemijnbest:

Denk dat ze liegen, Iron Knight moet Plastic Knight zijn maar dat bekt niet zo lekker 🤣, maar zou er best een ritje mee willen maken hoor . pfffff spelen met 2400 HP lijkt me wel iets.😏

Mooi gevonden !👌

Een testritje lijkt me wel tof!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Voor 2400 pk vind ik dat maar traag eerlijk gezegd.

 

Heb hier ooit met een truck gereden die 121 MPH ging. reken zelf maar uit...... En dat was op een circuit gemeten. Niet door mij trouwens, en reed nooit zo hard. Met mijn reactie vermogen is de wettelijke snelheid al een hele uitdaging.....:D:D

  • Like 3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
20 uur geleden zei corydon:

Heb hier ooit met een truck gereden die 121 MPH ging. reken zelf maar uit...... 

 

Collega van mij heeft hier eens de 184 km/u aangetikt...met geladen trailer down hill 😖

Beetje uit de hand gelopen wedstrijdje ver-pissen met een kadaver die um er niet langs wilde laten.

Hij won die wedstrijd, maar had wel een verschoninkje nodig at the bottom of the hill 😂

  • Haha 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
1 uur geleden zei lambiek:

ja , je moet je eigen ook niet uit laten dagen

Laat die ander lekker winnen , en jij de slimste zijn

 

hahaha zeker ja. 

Wees gerust, hij doet het noooooooooooiiiittttt meer.

Hij trok nog helemaal wit weg toen hij het vertelde 😅

  • Like 1
  • Haha 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden