Spring naar bijdragen
doemijnbest

FvD na de Eerste Kamer-verkiezingen

Recommended Posts

3 uur geleden zei RobNiat:

Ik weet nu, dankzij dit forum, tenminste wel hoe het echt zit. Anders was ik er nooit achter gekomen en had ik tot in eeuwigheid der dagen dit non-argument gebruikt om mijn afkeer voor FvD te 'onderbouwen'...

Dat je er anders nooit achter gekomen was is erg jammer: Dat betekent namelijk dat je dus nooit de moeite zou hebben genomen om te kijken, of datgene wat je beweert überhaupt waar is... :rolleyes:

Positief vind ik dat je ook aanneemt wat anderen schrijven, in plaats van de kont tegen de krib te gooien enkel omdat je FvD niet hoog hebt zitten. :ok:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
9 uur geleden zei Leeuwtje:

Dat betekent namelijk dat je dus nooit de moeite zou hebben genomen om te kijken, of datgene wat je beweert überhaupt waar is...

Ik heb nog gegoogled Leeuw. Maar zocht naar Houben. Dat is de verkeerde naam naar nu blijkt.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
17 uur geleden zei RobNiat:

Ik weet nu, dankzij dit forum, tenminste wel hoe het echt zit. Anders was ik er nooit achter gekomen en had ik tot in eeuwigheid der dagen dit non-argument gebruikt om mijn afkeer voor FvD te 'onderbouwen'...

Nu je gerustgesteld bent,en van de hoed en de rand weet, volgende keer gewoon FvD stemmen.:ok: :kiss: :D.

• Like 1
  • Haha 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
6 uur geleden zei europeaan:

Nu je gerustgesteld bent,en van de hoed en de rand weet, volgende keer gewoon FvD stemmen.:ok: :kiss: :D.

Absoluut niet Europeaan. Ik doe niet meer stemmen uit protest. Daarmee gaan we nog dieper het putje in. Waarom een beschaafd land om zeep helpen? Omdat de huidige leiders je niet aan staan? Slecht argument...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei RobNiat:

Absoluut niet Europeaan. Ik doe niet meer stemmen uit protest. Daarmee gaan we nog dieper het putje in. Waarom een beschaafd land om zeep helpen? Omdat de huidige leiders je niet aan staan? Slecht argument...

Thierry Baudet is natuurlijk een enorme pedante kwast,maar wel een kwast met een boodschap,of je dat leuk vind of niet;hij legt de vinger precies op de zere plek.

Evenals Geert Wilders,en Pim Fortuijn,Fortuijn is er helaas niet meer ,en Wilders roept wel wat er fout zit (buiten zijn anti islam geroep) maar komt niet met oplossingen en van zijn partij,de PVV,kun je geen lid worden,er is dus geen partijcongres en ook geen inspraak;de grote leider maakt daar zelf alleen de dienst uit.

FvD heeft dat allemaal wel,je kunt daar lid worden,je word uitgenodigd voor het partijcongres,en Baudet heeft zich omringt met mensen die verstand van zaken hebben.

Dat nu ieder dingetje wat fout gaat onder een vergrootglas gaat kon je op wachten,de gevestigde partijen zijn doodsbang om met de volgende tweede kamer verkiezingen nog meer stemmen aan hem te verliezen.

Dat voorval met Hiddema b.v had niks om het lijf,hij heeft zelf aangegeven dat hij  te veel geld kreeg,maar dat terugstorten niet mogelijk is.

De linkse pers springt er wel gelijk op en brengt t als zou er frauduleus gehandeld zijn.

Henk Otten zn adviesbureau heeft fondsenwerving gedaan voor FvD en heeft daarvoor een rekening gestuurd,die rekening word betaald uit de partijkas hé,dat is geen belastinggeld.

Henk zal denken: als n chauffeur n dag werkt wil hij dat betaald hebben,waarom ik niet dan.:D

• Like 1
  • Haha 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
14 uur geleden zei Leeuwtje:

Waarom ga je ervan uit, dat het land door andere partijen als de huidige om zeep geholpen zou worden?

Het land wordt niet per definitie om zeep geholpen als er andere partijen dan de nu regerende aan de macht komen. Maar stemmen uit protest, dat is onverstandig. Daarmee help je mogelijkerwijs mensen in het zadel die andere bedoelingen hebben dan je in eerste instantie zou denken.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
13 uur geleden zei europeaan:

Henk Otten zn adviesbureau heeft fondsenwerving gedaan voor FvD en heeft daarvoor een rekening gestuurd,die rekening word betaald uit de partijkas hé,dat is geen belastinggeld.

Henk zal denken: als n chauffeur n dag werkt wil hij dat betaald hebben,waarom ik niet dan.

Henk Otten heeft een fulltime baan toch, bij Forum?

Hij zal denken 'als ik een dag werk twee keer betaald kan krijgen, waarom niet?' ☹️

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
13 minuten geleden zei RobNiat:

Het land wordt niet per definitie om zeep geholpen als er andere partijen dan de nu regerende aan de macht komen. Maar stemmen uit protest, dat is onverstandig. Daarmee help je mogelijkerwijs mensen in het zadel die andere bedoelingen hebben dan je in eerste instantie zou denken.

Misschien zitten er nu ook wel mensen in het zadel, die andere bedoelingen blijken te hebben dan menigeen in eerste instantie dacht. Onverstandig vind ik het, wanneer iemand stemt op een partij die 1) dicht bij diens wensen zit maar de kluit al vaker belazerd heeft of 2) een partij wiens standpunten mijlenver van je eigen wensen af liggen.

Ik denk dat het "stemmen uit protest" niet te letterlijk genomen moet worden. Alsof iemand maar iets aankruist in de trant van "alles beter dan ...".

Als ik hier lees dat iemand die vaak VVD heeft gestemd nu voor FvD kiest, omdat diegene teleurgesteld is in de VVD, is dat dan een proteststem of "gewoon" een stem op een partij waarin je meer vertrouwen hebt?

18 minuten geleden zei RobNiat:

Henk Otten heeft een fulltime baan toch, bij Forum?

Hij zal denken 'als ik een dag werk twee keer betaald kan krijgen, waarom niet?' ☹️

Als wij op een dag 14 uur werken, krijgen we toch ook meer dan iemand die 8 uur voor z'n baas werkt?

Het zou maar zo kunnen, dat hij dat fondsenwerven heeft gedaan op de tijden dat hij niet voor FvD werkte.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites