Spring naar bijdragen

Hans Brusselmans


Recommended Posts

  • Forumlid
5 uur geleden zei Leeuwtje:

Een prachtige parodie van de SP, die inhoudelijk ook nog eens helemaal de spijker op z'n kop slaat:

 

Van de SP of van het campagnebureau wat ze hebben ingeschakeld? Als ik de koppen in de Televaag mag geloven zijn ze binnen hun eigen kringen niet bepaald blij met deze opzet.

Los daar van; het geeft misschien wel weer hoe de gemiddelde Nederlander denkt over de EU maar geeft niet weer hoe zij als partij er in staan en wat hun programma is. Wat dat betreft dus een nutteloze actie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
2 uur geleden zei Murphy:

"Video niet beschikbaar

Deze video is door de gebruiker verwijderd"

 

Nieuwe versie staat online:

 

 

De oude schijnt verwijderd te zijn omdat diegene die het gezicht van Mark Rutte heeft getekend -die op de trekpop op de WC te zien was- geklaagd had over het gebruik daarvan in dit filmpje. Het gezicht is nu vervangen door het gezicht van Rob Jetten.

 

9 minuten geleden zei albertvv:

Van de SP of van het campagnebureau wat ze hebben ingeschakeld? Als ik de koppen in de Televaag mag geloven zijn ze binnen hun eigen kringen niet bepaald blij met deze opzet.

Los daar van; het geeft misschien wel weer hoe de gemiddelde Nederlander denkt over de EU maar geeft niet weer hoe zij als partij er in staan en wat hun programma is. Wat dat betreft dus een nutteloze actie

 

Wat de één een treffend filmpje vind, vind een ander weer helemaal niets. Waarom zou het binnen de SP anders zijn?

 

Wie de standpunten wil weten, vindt ze met de spreekwoordelijke druk op de knop. De achterliggende reden van het ge-"Ja maar!" in de media lijkt te zijn, dat menigeen blijkbaar nog niet klaar is om te zien, hoe de EU-lijders over ons (willen) heersen. Of het mag gewoon niet gezegd worden...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

 

Maar propaganda maken met enkel maar de tegenpartij negatief te belichten, is onjuiste politiek bedrijven.

Heb liever dat de SP liet zien waar zij WEL voor staan….

 

 

  • Like 3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
2 uur geleden zei Murphy:

 

Maar propaganda maken met enkel maar de tegenpartij negatief te belichten, is geen juiste politiek bedrijven.

Heb liever dat de SP liet zien waar zij WEL voor staan….

En dat is dus ook precies wat ik bedoelde

  • Like 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast doemijnbest

hahahaha, ja ja, die Frans, euhhhh Hans 🤣👌 Maar nu Engeland toch mee doet aan de EU verkiezingen lijken Frans euhh Hans zijn kansen wel verkeken.😏

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast doemijnbest
19 uur geleden zei Murphy:

 

Maar propaganda maken met enkel maar de tegenpartij negatief te belichten ……..

 

 

 

Kun je aangeven waar dat niet het geval is ? 😏

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

Ik heb zo ff geen concreet voorbeeld maar ik herinner mij een spotje van een christelijke partij die enkel HUN positieve kant van een verhaal belichtte.

Het is wel degelijk mogelijk, maar moddergooien is nu eenmaal makkelijker, wijzen hoe slecht de "tegenstander" wel niet is, is nu eenmaal makkelijker dan de kiezer overtuigen hoe goed JIJ wel niet bent….

 

  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
11 uur geleden zei Murphy:

Ik heb zo ff geen concreet voorbeeld maar ik herinner mij een spotje van een christelijke partij die enkel HUN positieve kant van een verhaal belichtte.

Het is wel degelijk mogelijk, maar moddergooien is nu eenmaal makkelijker, wijzen hoe slecht de "tegenstander" wel niet is, is nu eenmaal makkelijker dan de kiezer overtuigen hoe goed JIJ wel niet bent….

 

En hoeveel stemmen heeft dat opgeleverd? De SP krijgt jarenlang kritiek dat ze niet hard genoeg zijn. En dan komen ze ineens hiermee. Prachtig filmpje, goed in elkaar gezet en met een duidelijke boodschap. Vergeet ook even niet in welke hoedanigheid Frans in de EU zit....iets met vicevoorzitter en de commissie Juncker...volgens mij is hij zijn eigen partij (PVDA) en de Nederlandse burgers al lang vergeten. Oh en de zogenaamde enorme tweedeling binnen de SP....allemaal weer lekker uitvergroot. Alsof je altijd binnen een partij over alles hetzelfde moet denken. Kleine uitleg over Brusselmans door Ron Meyer: https://www.gids.tv/video/63163/ron-meyer-sp-over-omstreden-video-frans-timmermans-moet-tegen-satire-kunnen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Moddergooien is lasteren, dit is -helaas!- de waarheid...

Vergeet nooit dat hij zijn baantje in Brussel na leugens heeft binnengehaald. Leugens over de mondkapjes van de MH17-slachtoffers en leugens over de rebellen in Oost-Oekraïne, die zogenaamd de bezittingen van de slechtoffers zouden stelen. :mad:

bewerkt door Leeuwtje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Dit is wat de Onderzoeksraad voor Veiligheid over de mondkapjes meldt (althans volgens het AD, ik heb het rapport niet gelezen).

 

https://www.ad.nl/buitenland/het-zuurstofmasker-waar-frans-timmermans-over-sprak~a6e267e0/

 

Zijn dat leugens? Of zijn het verkeerde conclusies?  Een leugen vertel je om er beter van te worden lijkt me. Wordt Timmermans hier beter van?

 

Je legt een verband tussen een "leugen" en de baan in Brussel. Heeft hij de baan in Brussel naar jouw idee vanwege deze (en andere leugens) gekregen? Of bedoel je dat hij vanwege deze "leugen" de baan in Brussel nooit had mogen krijgen?  Leg het me maar uit, want mij complottheoriebrein gaat niet zo ver.

  • Like 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden