Spring naar bijdragen
doemijnbest

oeps, transport en coke.

Recommended Posts

juist, ik denk dat dat de weg is die ¨ze¨volgen en b.v. hoe men mensen werft voor drugstransporten zal niet zo veel verschillen hiermee. Tenslotte hebben ze tijd en heul veul geld.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
8 uur geleden zei Tobmaran:

Kan me voorstellen dat de verleiding soms moeilijk te weerstaan is. 

En als je eenmaal wat voor ze mee neemt, weten ze je altijd te vinden.

Heb je de serie Penosa gekeken? Het eerste deel?

Ik denk dat het er echt zo aan toe gaat en je gewoon verder het web in wordt getrokken.

Er uit stappen is niet meer mogelijk.

En dan..... het meest trieste moment omdat je klem zit bij de grote jongens....  kom je op dit punt uit :(  

https://www.wos.nl/boers-liet-zich-bewust-ziekenhuis-inslaan/nieuws/item?804862

bewerkt door lientje
  • Thanks 1
  • Verward 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei shompie:

Ze hebben mij 2 keer benaderd maar nooit onderweg.

Als ze bij je thuis komen lijkt dat me nog enger... :(

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
6 minuten geleden zei Nagamiji:

Maar dan weten ze dat je een trucker bent. :(

Ja, de eerste keer was door een bekende. De tweede keer was in een stad waar ik samen met mijn maatje met wie ik reed wel eens een biertje deed op vrijdagavond.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
15 uur geleden zei shompie:

Wat mij wel verbaast is dat de naam van de chauffeur gewoon op fb genoemd word...

In Nederland worden meestal alleen de initialen genoemd,in tegenstelling tot ander landen om ons heen,geen wet maar een soort regel in medialand.

DE facebook gebruikers zijn niet aan deze regel gebonden;ik zit bij een FB groep waar zondagochtend zijn naam,de naam van zijn vriendin ,en met bepaalde personen met wie hij bevriend was al voluit gepubliceerd werden,evenals foto's van zijn auto,en zijn woning.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Nagamiji:

OMG, wat een verhaal. Door hebberigheid veroorzaakt. :eek:

Waar haal je al die ellende vandaan? 

Denk dat hebberigheid mogelijk wel niet de enige drijfveer is of zal zijn maar gewoon diep in de problemen zitten en meestal financieel en dat voelt men perfect aan bij wie ze kunnen aankloppen, gewoon een gesprekje in de kroeg of waar dan ook aanknopen en dan ben je waarschijnlijk al even gevolgd in je doen en laten.

Natuurlijk heb je ook mensen van het ¨snelle en vooral vele geld¨  Crimi's zijn snel en heul errug slim en weten wat ze doen.

Net als op die boot op de Moerdijk, ergens anders een paar containers geladen met spulletjes en in een stille haven neergeplept en produceren maar . Het afval lozen in het water als het donker is. Er is daar een havenmeester, RWS komt er 2x per dag en ook het politiebootje vaart daar rond. Het enige verdachte was dat het waterbunkerbootje wel veel water moest komen brengen voor een toilet en douche. Ze hebben voor vele miljoenen gemaakt daar en nu hebben ze een paar Mexicanen, en ach dat zijn de kruimeltjes en krijgen denk ik een lage straf of hoepelen op naar hun thuisland en de volgende boot is aan de beurt.😏 Kan niet direct zeggen dat dit geen goed doordachte aktie is geweest en honderden miljoenen verdient waarschijnlijk. Ik denk dat Nederland en België het Columbia van de XTC etc is zo langzamerhand.😏

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Nagamiji:

Maar dan weten ze dat je een trucker bent. :(

Zijn honger naar ballen gehakt, de knip MET ketting en de marmotten aan zijn voeten veraden hem! LOL

• Like 4
  • Haha 8

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

De grote handelaren/producenten weten precies wie ze moeten benaderen voor het vervoer en produceren van hun 'genotsmiddelen'.

Boeren die er slecht voor staan worden benaderd om hun schuur te verhuren. Om het hoofd boven water te houden happen ze toe..

En dat geld ook voor transportbedrijven natuurlijk. Is van alle tijden. Hoeveel chauffeurs zaten/zitten er in een Marokkaanse cel..en da's geen beste plek om te vertoeven geloof ik.

Veel politie in het buitenland is er ook van overtuigd dat elke Nederlander in drugs doet, dus kans op controle is best groot.

Toen ik nog buitenland reed was dat ook zo in Zweden. Toen ik daar de eerste keer naar toe moest werd me aangeraden om vóór het verlaten van de ferry de truck nog even te controleren, want er werd wel eens wat onder vrachtwagens gehangen tijdens de overtocht.

Heb er nooit problemen gehad, maar tijdens een controle door wat ze toen de 'zwarte bende'  noemden werd me door een agent eens toegevoegd dat ze al die Hollanders wel moesten controleren, "want jullie doen allemaal in drugs". Het zal je maar gezegd worden....

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
13 uur geleden zei shompie:

Ze hebben mij 2 keer benaderd maar nooit onderweg.

Heb het een jaar of 20 geleden is meegemaakt in de tijd dat ik nog met de bulk door Europa toerde.

De vraag was ( ook in de kroeg ) of ik ook wel eens deed bijladen.

Ik zei nee, want in die bulk kan maar 1 product tegelijkLOL

bewerkt door Kiepenboer
  • Like 1
  • Haha 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
6 uur geleden zei Kiepenboer:

Heb het een jaar of 20 geleden is meegemaakt in de tijd dat ik nog met de bulk door Europa toerde.

De vraag was ( ook in de kroeg ) of ik ook wel eens deed bijladen.

Ik zei nee, want in die bulk kan maar 1 product tegelijkLOL

Ik vermoed dat dat kwam omdat je nog nat achter de oren was 😂

Jaren later moet dat kwartje alsnog zijn gevallen.

Heel vertederend!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Heb jaren lang bananen terug gereden vanuit de haven bij Los Angeles.

Altijd 20 palletten. Altijd wegen; noodgedwongen buiten het haventerrein, hoewel ik op na enige tijd op 300 pond nauwkeurig het gewicht kon voorspellen.

In al die tijd 1 keer een uitschieter gehad dat ik 400 pond te zwaar was, zeg maar 1000 pond meer dan gebruikelijk was.

Ik vond dat verdacht, zaak gebeld en overlegd.

Eind van het verhaal: Draven met dat kadaver! (wel laten bevestigen op de boordcomputer, cover your ass!)

Tsja...het geeft toch stof tot nadenken tijdens de 1500 miles naar huis 🙂

• Like 1
  • Haha 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
8 uur geleden zei Off-Roader:

….

"want jullie doen allemaal in drugs". Het zal je maar gezegd worden....

Vertel mij wat. Iedere keer dat we terug komen uit NL moet ik mijn collega's uitleggen dat ik NIET iedere avond stoned op de bank gezeten heb.

Toen de jongens nog mee gingen konden ze dat zelfs iedere keer op School uitleggen dat niet ALLE NL'rs hasj roken, op klompen lopen en tulpen in de tuin hebben….

• Like 2
  • Thanks 2
  • Haha 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Kan het alleen maar beamen helaas ! en geldt natuurlijk ook voor Zweden 😏 Het witte poeder komt met kilo's het land in via de haven maar het duurt soms 1 hr vanaf  het moment dat je gaat rijden op de boot en dat je de terminal af bent. 3 weken terug kwam ik in Gbg de boot af en kwam bij de Tull en vroeg me waar ik naar toe ging, ik zei Otterbäcken en toen vroeg ze waar dat lag, ik zei Zweden en ik zag aan haar lip dat ze wel wilde lachen.🤣

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik ben 1 keer benaderd in Irun om sigaretten mee te nemen naar Engeland. 

Dat ik helemaal niet naar Engeland moest deed er blijkbaar niet toe 🤣

Ik reed toen nog bij Ewals en het was bekend dat die veel Engeland werk hadden. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
13 uur geleden zei Tobmaran:

Ik vermoed dat dat kwam omdat je nog nat achter de oren was 😂

Jaren later moet dat kwartje alsnog zijn gevallen.

Heel vertederend!

Zit er maar niks over in, hier werden ook halfjes verkocht in dat witte vouwpapier.

Kon je weer de hele nacht door feestenLOL

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites