[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

app voor banden te controleren


usacandyman

Vraag

  • Forumlid

Ik heb een vraag , naar het schijnt zou er een APP bestaan waar je alles kunt met controleren voor banden als er maar een chip inzit, ben dit te weten gekomen daar ik zaterdag met lekke band ben komen te staan , die man vertelde dit daar er een chip inzit in die band dat ik zou kunnen controleren hoe warm de band is op het moment, hoeveel druk er nog inzit, hoeveel km je er ongeveer nog zou kunnen mee doen en nog andere dingen ook , enkel dat die man niet wist hoe die APP noemd, weet er toevallig hier iemand wat de naam is van die APP ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 antwoorden op deze vraag

Recommended Posts

  • 0
  • Forumlid
1 uur geleden zei volvofh12:

Die chip zit dan toch op de velg vast gemaakt?

 

Het systeem heet TPMS. Als je daar op zoekt in de App store kom je diverse apps tegen.

Volgens mij hebben alle bekende banden merken wel zo'n systeem.

nee , de chip zit in de band , 

60471260_10155861620072134_8475075260855615488_o.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
16 minuten geleden zei volvofh12:

op die 2 ben ik dus ook uitgekomen , ivb die eerste "Je suis désolé que vous avez des problèmes avec l'application.  Normalement, je vous aiderais, mais nous allons supprimer cette application des stores (Google Play Store et Apple App Store) d'ici quelques jours, donc c'est pas la peine pour vous de continuer." en die tweede , die app "tire log" is niet te vinden 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

allemaal moeilijk te elzen hé...... heb twee nieuwe michelins op de stuuras met rfid embleem banden zijn productie datum week 14 2018hen de app geïnstalleerd maar kom er niet verder mee ik denk dat je via michelin een gebruikersnaam en wachtwoord moet aanmaken, dit gaat niet op de app.

 

groeten martje 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
5 uur geleden zei martje:

allemaal moeilijk te elzen hé...... heb twee nieuwe michelins op de stuuras met rfid embleem banden zijn productie datum week 14 2018hen de app geïnstalleerd maar kom er niet verder mee ik denk dat je via michelin een gebruikersnaam en wachtwoord moet aanmaken, dit gaat niet op de app.

 

groeten martje 

idd , en heb een email gestuurd naar frankrijk van waar da app komt en ze gaan die wegdoen , die vertelde gewoon dat die er dus geen tijd wilt insteken voor mij uit te leggen 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
17 uur geleden zei usacandyman:

idd , en heb een email gestuurd naar frankrijk van waar da app komt en ze gaan die wegdoen , die vertelde gewoon dat die er dus geen tijd wilt insteken voor mij uit te leggen 

 

je zou er spontaan goodyears opleggen of niet?

 

groeten martje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden