[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

Opleiding beginnen


Psychogrl

Vraag

Ik zat er al een paar jaar aan te denken om te beginnen met een vrachtwagenchauffeur opleiding. Nu heb ik me dus ervoor aangemeld,  ben ook vrij jong dat ik begin(17 jaar). Maar wat kan ik allemaal verwachten? Word je gauw aangenomen als je zo jong bent? Nu ben ik ook nog eens een meid, nu krijg ik te horen dat dit werk veelste zwaar voor me zou worden... wat mij dus niet extreem erg lijkt. En wat vinden jullie het leukst om te rijden? Nationaal of internationaal. Hoor graag terug 🙂

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 antwoorden op deze vraag

Recommended Posts

  • 0
Gast doemijnbest

Welkom Psychogrl op dit forum van en voor chauffeurs, je kunt er zeker wel antwoorden vinden c.q. krijgen op je vragen denk ik.

 

Om een 1e aftrap te geven, eerst maar je papieren allemaal halen en denk dat er werk zat te krijgen is maar net als overal, je moet onderaan beginnen en je bent zonder ervaring . Probeer nu alvast bij een transportbedrijf binnen te komen als ¨manusje van alles¨ zodat je een beetje feeling opbouwt met transport en vaak mag je dan ook wel op het terrein rijden als men ziet dat je het aan zou kunnen en groei je er langzaam in enne ……. dat ¨romantische¨ buitenland komt vanzelf als je dat zou willen. Zou niet direct te hoog inzetten en eerst maar eens kijken of dit is wat je wilt en dat je een vrouw bent doet denk ik niet echt ter zake en het gaat meer om kennis en kunde. Dus mijn advies zou zijn : Doe goed je best en dan komt het goed met je !😉

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
Gast doemijnbest
7 uur geleden zei marcusroelofs:

Deze meid Iwona Blecharczyk is ook ooit begonnen, was voordien miss Polen of zoiets. 

Bekijk het allemaal maar eens op

https://www.youtube.com/channel/UCP5R-AsfGO0qo6xkeGp5W4A

Zitten heel leerzame clips tussen.

 

Gewoon doen, succes ermee!

Hmmmm, zie haar toch liever als een lelijke vent hoor !🤣

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Op 15-5-2019 om 15:00 zei Psychogrl:

Nu ben ik ook nog eens een meid, nu krijg ik te horen dat dit werk veelste zwaar voor me zou worden... wat mij dus niet extreem erg lijkt. 

 

Welkom bij de club! Maar zwaar? Ligt eraan wat je precies wil gaan vervoeren. Als ik over mezelf spreek vind ik het niet zwaar, luchtvering naar beneden en alles rolt er wel uit😂

 

 

  • Like 2
  • Haha 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden