[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

Tachograaf manipulatie


Tony.Macaroni

Vraag

  • Forumlid

Ik blijf mij verbazen over het aantal chauffeurs / bedrijven die op 1 of meerdere manieren de tacho manipuleren.

 

Ik zelf vind het zelf best frustrerend dat je bijna thuis nog 30 of 45 min moet maken om de laatste 15 naar huis te rijden.

 

Wie kan mij uitleggen waar de winst ligt.

Ik rij zelf nationaal misschien dat het daarom is dat ik het nut er niet van zie. Zal voor iemand die internationaal rijd wel heel anders liggen.

 

Een uur over de rijtijd kost € 100.-

 

Manipulatie tacho meende € 4400.-

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 antwoord op deze vraag

Recommended Posts

  • 0
  • Forumlid

^^denk dat het diegene ook niet om een kwartiertje rust gaat, maar in een periode van 24 uur er 20 van wille rijen.

Zo gingen we in de tijd van de schijf toch ook op zondagavond weg met de klok 12 vooruit, of achteruit.
Datum van zaterdag erop, en je kon 2 keer 10 uur rijden achter elkaar en dan weer 8 uurtjes maken waarvan je er 3 reed met de klok uitLOL

  • Like 4
  • Haha 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden