[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

Scandinavië


Johan84

Vraag

Een vraagje,  zijn er bedrijven die op Scandinavië rijden waar men als chauffeur aan de slag kan met alleen als partimer nl laad en los ervaring. En koppelwerk wel buitenland ervaring 

 

Staat vaak buitenland ervaring een pre is. Maar eens moet toch de eerste keer zijn.

 

Het rijden op het noorden trekt mij. Zuiden niet echt.

bewerkt door Johan84
Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 antwoorden op deze vraag

Recommended Posts

  • 0

Dat topic had ik gezien. Ik bedoel meer een functie voor fulltime,  alleen heb maar weinig buitenland ervaring en alleen laad en los ervaring alleen in NL.

Ben in Scandinavië wel goed bekend verder qua wegen. Prive vaak daar geweest in DK, Zweden en Noorwegen.

 

Ik kom uit Gelderland 

bewerkt door Johan84
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
Gast doemijnbest

Stuur je CV met sollicitatie naar NVO en bel ze even daarover, ze sturen je sollicitatie door naar hun charters.😏 Zo heb ik het ook gedaan en ik vertrek nu de 1e keer a.s. zaterdag voor een rit naar Sthlm.👌

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
Gast doemijnbest
4 minuten geleden zei andremast:


 


Snoepritjeemoji6.png

Zo is dat, maar was dat reisje naar Uk dit weekend ook hoor...…… iets met krenten uit de pap zien te vissen 🤣👌

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
Gast doemijnbest
7 uur geleden zei Murphy:

Dagritje....

Nou ja, dat zeg je nou maar ik praatte met een NL collega op de ferry en die ging direct na de ferry omkoppelen en direct weer richting Calais en door de Eurotunnel naar de UK en bij Londen weer omkoppelen en met de lege trailer 's avonds weer dezelfde boot uit Felixtowe naar HvH toe en dat deed hij 3x per week en dus idd een dagritje.🤣

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Toen ik nog met de koeler reed ging je zondagavond via de trein naar london. Lossen op de markt of omkoppelen. Soms nog 1 of 2 adresjes richting de boot in Harwich. Dan savonds in hoek van holland de boot af en naar de loods in de lier om hem weer vol te gooien. Dan weer richting de trein en dat 5x in de week maar dan was je vrijdagavond weer in de lier en helemaal naar de klote, kon je nog even op de loods helpen tot je je eigen trailer voor de volgende week weer mocht laden want jij was ten slotte vers van de boot afgekomen dus kon nog wel een paar uur helpen zodat de andere collega’s op tijd naar huis konden. 

  • Like 2
  • Sneu 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden