[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

Route vraag


corydon

Vraag

  • Forumlid

Wij, vriendin en ik, moeten dinsdag ochtend om 9 uur in Ede zijn. Haar zwager is gestorven, 4 uur voordat hij 65 werd, en wat is de beste route

 

Ik zat te denken langs Tilburg West naar Waalwijk. Dan bij den Bosch richting Zaltbommel.

Daarvoor richting beneden Leeuwen. Daar de Waal over en binnendoor naar Ede.

Naar Utrecht zal wel druk zijn schat ik.

Of via Arnhem? Is dat brij rustig?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 antwoorden op deze vraag

Recommended Posts

  • 0
  • Administrators

Gecondoleerd Ibo en vriendin....

 

Tja... avond van tevoren aankomen een optie? Dinsdag is de drukste ochtendspits hier 😳

 

Via Waalwijk- Bommel en (zou ik doen) A15 tot Ochten gaat meestal wel, al stond eerder deze week de file voor Den Bosch al vanaf Drunen...

 

Rond die tijd staat de weg Ochten- Rhenen- Veenendaal helemaal vol met sluipverkeer richting A12 en daar moet je dan in mee...

Ik denk dat je de beste kans maakt via de A2 tot Utrecht en daar de A12 op.  Culemborg- Everdingen houdt wel even op, maar daarna ga je tegen de files in. Arnhem- Ede staat dan ook vast.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Gecondoleerd Ibo, zeg maar Tilburg Ede, zelf rij ik altijd via Oss A50 en dan doorrijden tot de A12 , daar ri. Utrecht .

Als je dan de verkeersinfo in de gaten houdt kun je altijd nog binnen door naar Wageningen en dan naar Ede.

De beste optie is gewoon wat vroeger wegrijden dan ben je net de files voor .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Gecondoleerd 😌

Ik zou ook een dagje eerder heen gaan en een hotelletje pakken Ibo.

Dinsdag staakt het openbaar vervoer ook nog dus is het moeilijk te voorspellen hoe druk het op de weg wordt.

Maar ik vermoed dat het rond die tijd wegdrukken dan normaal wordt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Bedankt iedereen. 

Haar zoon wilt er niet naartoe. Dus sóchtens gaan we pas weg. Hou de radio info in de gaten, plus zij heeft een GPS. En ok de tel naturlijk.

Zaterdag gaan we er ook naartoe. Maar ga dan binnendoor via Hedel naar Beneden Leeuwe. Daar staat een mooie brug die {vroeger} niemand gebruikte. Kunnen we dat testen. Via Utrecht is een slecht ide dacht ik zo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Gecondoleerd Ibo en familie. 

 

Voor de zaterdag zou ik ook ff checken of er geen omleiding is i.v.m. een afgesloten stuk snelweg vanwege werkzaamheden. 

 

Als je écht binnendoor wilt.. rij dan zaterdag rechtdoor over de A15 nadat je de waal bent overgestoken. Vervolgens richting Lienden en dan het pontje over de nederrijn over naar Elst (Ut.). Dan op de T splitsing rechtsaf en dan rotonde 3/4 naar Veenendaal. Als je de berg over bent bij de verkeerslichten rechts en bij de volgende rotonde weer 3/4 en je rijd de oostelijke rondweg van Veenendaal af naar de A12. ;)

 

Langs de A12 staat een recente vd Valk hotel. Misschien kan je er een aanbieding voor vinden?

Vanaf daar kan je zo via de nieuwe tunnel (noordwaarts) het spoor onderdoor en kan je via Veenendaal de Klomp zo rechtdoor naar Ede Noord (A30). 

Weet niet waar je precies moet zijn in Ede? 

 

Ede in via de stadspoort (afrit A12, Ede Wageningen Bennekom) kan wel wat file opleveren. 

 

Als je in Ede noord-oost moet zijn, zou je eventueel via Arnhem kunnen gaan en dan bij afrit Oosterbeek (A12) rechtsaf de hei bij Ede langs te rijden. 

Ik zou dan gewoon de A15 afrijden en dan A50 naar het Noorden pakken en dan na de brug op tijd links houden zodat je een beetje uit de drukte blijft voor het knooppunt. 

 

Binnendoor via Wageningen zou ik in de ochtendspits niet doen. Veel verkeerslichten, rotondes. 

 

Sterkte.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Gecondoleerd Ibo, als een hotelkamer geen optie is zou ik maar heel vroeg vertrekken zodat je het meeste voor bent, Irma werkt dinsdag thuis en die moet normaal van Zevenbergen naar Tiel. Als alles vast staat heb je aan een GPS en een tel ook niet zoveel in tijdnood.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
Gast doemijnbest

Is idd niet de beste dag om de weg op te gaan en nu maar hopen dat het ook niet nog eens een keer flink gaat regenen !😩

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

We waren zaterdag bij afslag 19 eraf gegaan en bij Beneden Leeuwen de Waal overgestoken en verder binnendoor. Heel mooie route maar de laatste 30 km ongeveer 2 baans en veel verkeer.

Terug via Utrecht.

Dinsdag ochtend om 5 uur vertrokken. We waren, met 1 kort stopje, om 6.15 in Ede, daar de stoelen maar achterover.

Terug  dezelfde weg, Via Arnhem ook geen files gehad en dat was rond 5 uur. Alleen bij Vught stonden we 5 minuten voor t eerste stoplicht. Daarna relaxed.

 

Is t groene woud trouwens dicht in t weekend?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Op 24-5-2019 om 14:33 zei trieftol:

Gecondoleerd Ibo

Maar uhm

Je heb toch een motorrijbewijs 

Huur je een motor, kan je overal langs rijden :angel:

 

20190524_203415.jpg

 

Hoe kom je daar aan?

Dat was de Laverda hard tail. Meer geld dan verstand toen.....;):wijn:

Nu is t allebei weg.:D

  • Like 1
  • Haha 3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
We waren zaterdag bij afslag 19 eraf gegaan en bij Beneden Leeuwen de Waal overgestoken en verder binnendoor. Heel mooie route maar de laatste 30 km ongeveer 2 baans en veel verkeer.
Terug via Utrecht.
Dinsdag ochtend om 5 uur vertrokken. We waren, met 1 kort stopje, om 6.15 in Ede, daar de stoelen maar achterover.
Terug  dezelfde weg, Via Arnhem ook geen files gehad en dat was rond 5 uur. Alleen bij Vught stonden we 5 minuten voor t eerste stoplicht. Daarna relaxed.
 
Is t groene woud trouwens dicht in t weekend?
Ik snap van dit hele verhaal niks vriend. Beetje op z'n Huubs zeg maar.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden