[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

Lekker bakkie koffie zetten


Gast doemijnbest

Vraag

Gast doemijnbest

Ik ben een springer en zit iedere keer op een andere auto en in toenemende mate merk ik dat er geen 24 V stopkontakten meer in de nieuwere auto's zitten maar een 24V plug waar je dan 15 of 20 Amp uit kunt trekken. Echter ik heb een waterkokertje bij me en je raadt het al, zekering kapot. 🤣

 

Vraag me af hoe  jullie je bakkie zetten in de cabine ? Vind vaak de koffie , als je dat al kunt krijgen bij bedrijven, niet te drinken.😩

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 antwoorden op deze vraag

Recommended Posts

  • 0
Gast shompie
23 minuten geleden zei doemijnbest:

Ik ben een springer en zit iedere keer op een andere auto en in toenemende mate merk ik dat er geen 24 V stopkontakten meer in de nieuwere auto's zitten maar een 24V plug waar je dan 15 of 20 Amp uit kunt trekken. Echter ik heb een waterkokertje bij me en je raadt het al, zekering kapot. 🤣

 

Vraag me af hoe  jullie je bakkie zetten in de cabine ? Vind vaak de koffie , als je dat al kunt krijgen bij bedrijven, niet te drinken.😩

 

Ik heb ook heel lang met al mijn zooi onder mijn arm rondgesjokt. Er is eigenlijk maar een optie, bij een pomp.stoppen of slapen zodat je daar koffie kunt krijgen.

 

En als je wat vaker bij dezelfde bedrijven rijd en je collega's zien dat je netjes op hun spullen bent dan laten ze vaak ook hun eigen spullen achter.

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Administrators

Gas(prik)blik om keteltje water op te zetten, handmatig koffie zetten, zoals vroeger!

Automaten op 12V zou ik mij net aan wagen, die van 24V was ik ook allang van af gestapt.

Springer = drama!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
2 uur geleden zei shompie:

 

En als je wat vaker bij dezelfde bedrijven rijd en je collega's zien dat je netjes op hun spullen bent dan laten ze vaak ook hun eigen spullen achter.

 

 

 

 

Ik denk niet dat iedereen daar zo makkelijk over denkt wanneer ze spullen in hun wagen achter laten wat van hun prive is :nee:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Ik ben een springer en zit iedere keer op een andere auto en in toenemende mate merk ik dat er geen 24 V stopkontakten meer in de nieuwere auto's zitten maar een 24V plug waar je dan 15 of 20 Amp uit kunt trekken. Echter ik heb een waterkokertje bij me en je raadt het al, zekering kapot. 

 

Vraag me af hoe  jullie je bakkie zetten in de cabine ? Vind vaak de koffie , als je dat al kunt krijgen bij bedrijven, niet te drinken.

Ik heb deze.

https://www.dewitschijndel.nl/dometic-perfectcoffee-mc-05-koffiezetapparaat/?gclid=Cj0KCQjwz6PnBRCPARIsANOtCw0t0iie7nMr6MhBmA5yRnejtRD8bSUPFGd2-X1b2pN_cEJLHGTG43QaAnjTEALw_wcB

Gewoon op de 24 volt 15 A plug bij de DAF. Lekkere koffie.

Wel opletten op de juiste uitvoering. Is ook als 12 volt versie verkrijgbaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
9 uur geleden zei doemijnbest:

Ik ben een springer en zit iedere keer op een andere auto en in toenemende mate merk ik dat er geen 24 V stopkontakten meer in de nieuwere auto's zitten maar een 24V plug waar je dan 15 of 20 Amp uit kunt trekken. Echter ik heb een waterkokertje bij me en je raadt het al, zekering kapot. 🤣

 

Vraag me af hoe  jullie je bakkie zetten in de cabine ? Vind vaak de koffie , als je dat al kunt krijgen bij bedrijven, niet te drinken.😩

Waterkoker op 220 volt via de omvormer

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
Gast doemijnbest

ja daar had ik idd ook al aan gedacht maar dan moet ik een omvormer aanschaffen die ook minder trekt dan die 15 Amp want niet in iedere auto zit een omvormer. Bedankt voor het meedenken. !👌 Denk dat voor mij in dit geval de gouden tip komt van volvofh12  👌

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Administrators

Wat je ook doet, de koffie in Sverige is minder dan bagger, het geld absoluut niet waard!

Enigszins drinkbaar is die uit de automaten komen bij div tankstasjons. De gezette koffie in de restaurants heb ik me verre van gehouden!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Op 25-5-2019 om 11:54 zei lientje:

 

 

Ik denk niet dat iedereen daar zo makkelijk over denkt wanneer ze spullen in hun wagen achter laten wat van hun prive is :nee:

Mijn vader dacht hier anders over, misschien ook omdat hij vaste rijder was en 3/4 van dat bedrijf het was en geen extreem groot bedrijf. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Op 25-5-2019 om 18:53 zei doemijnbest:

ja daar had ik idd ook al aan gedacht maar dan moet ik een omvormer aanschaffen die ook minder trekt dan die 15 Amp want niet in iedere auto zit een omvormer. Bedankt voor het meedenken. !

Ik heb de waeco 24v(!) waterkoker

twee soorten oploskoffie/thee/ opkikker en cupasoup.....

heb er zelfs al eens ( voor de grap) blikje knakworsten heet gemaakt. 

Rvs mok er bij. Lekker makkelijk schoon te maken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
1 uur geleden zei volvofh12:

Mijn waeco 24 volt koffiezetapparaat al voor de tweede keer terug gestuurd. Na 7 maanden stopt hij ermee.

Gelukkig nog in de garantie. Maar wel vervelend. 

Maar zelfs na 7 maanden ben je omgerekend toch al goedkoper uit dan koffie kopen......?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden