Spring naar bijdragen
ELZEN106

80 rijden of toch harder?

Recommended Posts

Op 1-6-2019 om 14:57 zei Huub Klaassen:

Omdat ik een oom in de familie heb die pakt wat die kan

da moet dan vort wel nen aauwe oom zen Huub😂

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

" name="Pierre" Truckfly en wat kennis links en rechts vind je altijd wel ergens plek, en in 99% altijd de garantie dat de parking niet vol staat

Heb Truckfly gedownload. Voor morgen inmiddels 2 mogelijkheden in de buurt van Gien langs de N7 gevonden

Verstuurd vanaf mijn SM-A520F met Tapatalk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op ‎2‎-‎6‎-‎2019 om 11:07 zei Kiepenboer:

Die gedachte heb ik ook als ik dag ritjes doe en met een uurtje of 12 op een dag en s,middags of s,avonds weer thuis ben en daar weer een rustperiode van minimaal 11 uur of langer achter komt.
Maar als je de hele week onderweg bent wil je je tijd toch zo goed mogelijk benutten.
Kijk Pierre weet zijn plekjes voor de nacht en zijn natje en droogje wel te vinden.

Maar  als ik kijk zoals gisteren de N79 en de N70  richting Chalon-sur-Saone, die vergeven is van de trucks uit Oosten en af toe een verdwaalde Fransoos, dan zal het in de rest van Frankrijk en de rest van Europa wel hetzelfde zijn,    nee niet zal maar het is hetzelfde.
Het gevecht om een plekje voor de nacht komt elke dag terug.

Wij hebben daar in mindere mate mee te maken omdat we vaak bij een boer op het erf staan en daar is meestal douch gelegenheid en je kan er rustig staan.

Om te eten kan er ook wel gebruik gemaakt worden van een autootje van de boer om in de buurt te eten.

Als we een langere trip alleen rijden is het s,nachts soms wel eens een probleem om ff 3 kwartier te maken, met de zeilen open om de hennen wat lucht te geven.
-Het liefst een beetje in de wind en niet tussen de trucks in een parkeervak.
-Niet te veel int zicht voor polizei, want bv de Duitsers kunnen al zenuwachtig worden als er een veertje uit waait, terwijl de Fransozen nog niet ziet kijken al rij je met de hele tent open..

Dus mebo zoeen gelul is het allemaal niet en iedereen heeft zijn eigen reden op iets zus of zoo te doen:ok:

Ik stuur ze altijd met de post Is veel goed koper En onderweg geen gezijk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 1-6-2019 om 18:37 zei Kiepenboer:

De 90 rijders erkennen hun meerdere als er een toch nog voorbij kan en tikken de cruise ff een tikkie terug😎

Heerlijk land Pierre dat FR, daar kan je teminste nog lekker door cruisen, en zelfs op de route national blijft de gang er aardig in.

Op 1-6-2019 om 19:26 zei Pierre:

Precies, zo werkt dat alleen begrijpt schijnbaar niet iedereen dat.

Frankrijk is toch iets anders dan in het volle/ vlakke Nederland. Daar zal het verschil van mening wel in zitten.

Achter iemand blijven hangen die ook nog eens ieder klimmetje in snelheid terug valt, of die juist meer pk's heeft dan jij waardoor jij maar netaan boven komt.

Nee dan er maar voorbij wanneer dat mogelijk is. Vooraan rijden is toch het mooiste :cool: :D

Blij dat wij de caravan al een aantal jaren in Spanje laten staan.

...................Dat geklooi met die vrachtwagens altijd.:p

• Like 1
  • Haha 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Viva NL ,hoogezand -rotterdam ging niet in 4,5 rijuur vanmiddag
Alles rondom rotterdam ging niet in 4.5 uur. Was een grote puinzooi

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites