[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Big Apple pic's


corydon

Recommended Posts

  • Forumlid

Paar foto's van New York City.

Om precies te zijn, Manhattan en Yonkers, dat is in de Bronx.

De eerste paar vanuit en in New Jersey.

Wie herkent de skyline niet?

1002119tr5.jpg

Kon niet geloven hoe stil het was, hoefde niet af te remmen totdat ik bij de tol was.

1002121jh8.jpg

Normaal gesproken staat er tenminste en halve km file, maar helemaal niks deze keer. Jippee........

1002122tk4.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 51
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Forumlid

Zoals je op de eerste foto's kon zien was er bijna geen verkeer. Hier zie je hoe het normaal is.

De Paus was in NYC, misschien waren er wel wat wegen afgesloten waardoor ik zo makkenlijk de andere kant opging

1002141hx3.jpg

Nog eentje, kun je zien hoe zwaar gebouwd het allemaal is. Denk dat ie in de jaren 50 is gebouwd, toen keken ze niet op een paar pond extra staal.

1002142fm9.jpg

Bye bye, hoop hier voorlopig niet terug te komen..............

1002143cx7.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Sorry even een grote fout herstellen, de brug was in 1931 geopend, en het is er nogal druk.....:o

The GW is considered one of the world's busiest bridges in terms of vehicle traffic;[7] In 2004, the bridge carried 108,404,000 vehicles, with current AADT estimates of nearly 300,000 vehicles daily

http://en.wikipedia.org/wiki/George_Washington_Bridge

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

het is inderdaad leuk, maar als je rond 0500-0530 eroverheen gaat is het er net zo rustig. In ieder geval die keren dat wij er overheen gegaan zijn. Tussen de GW en de Bronx kom je langs het Yankee stadion. Wij moesten altijd na NYCity altijd weer naar het noorden en dan kan je aan de oostkant van de Hudson blijven, daar is het niet zo druk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Prachtige foto's.

Ik ben zelf in Florida geweest, merendeels gelijkvloers (met SUV:D), dit is wel even andere koek. Style hoor.

PS waarom de pineut als je een afslag mist?

Ivm verkeerde buurt, lees ghetto komen, of een verschrikkelijke omweg?

Groet Arrie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
het is inderdaad leuk, maar als je rond 0500-0530 eroverheen gaat is het er net zo rustig. In ieder geval die keren dat wij er overheen gegaan zijn. Tussen de GW en de Bronx kom je langs het Yankee stadion. Wij moesten altijd na NYCity altijd weer naar het noorden en dan kan je aan de oostkant van de Hudson blijven, daar is het niet zo druk.

Ja, je hebt gelijk.

Waar wij leveren wilt het niet voor 11 uur hebben, zodoende.

Denk dat het zo rustig was omdat de paus in NYC was.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Lijkt erop alsof je het niet zo op New York heb.....vond het altijd prachtig incl. de drukte en de daarbij horende taferelen, gebeurde altijd wel wat:tu:

Het is inderdaad iets wat iedereen zou moeten zien en meemaken, maar ik vergeet nooit dat we per mijl betaald krijgen.

Nu hebben ze Pre Pass, automaties tol betalen, toen ik hier net woonde werkte ik voor een bedrijf dat vaak naar JFK Airport ging, dan moet je over een paar tolbruggen, nergens een fatsoenlijke plek om te parkeren.

Ben liever in AZ...........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Prachtige foto's.

Ik ben zelf in Florida geweest, merendeels gelijkvloers (met SUV:D), dit is wel even andere koek. Style hoor.

PS waarom de pineut als je een afslag mist?

Ivm verkeerde buurt, lees ghetto komen, of een verschrikkelijke omweg?

Groet Arrie.

Dan moet je omdraien en weer in een file staan.

En veel op en afritten zijn zoals ze dat hier noemen, een spaggetie bowl:p.

Hou er gewoon niet meer van als het druk is, ben een beetje verwend geworden.

En ieder bedankt voor de complimenten:cool:.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooie pics CD!!!

Ben er nooit geweest, maar het geeft een aardige indruk. Ondanks jouw geluk met de rust op de weg.

Start spreading the news

I´m leavin today

I want to be a part of it

.....eehhh.....

Hoe ging nu ook alweer........:D

Guido.

ik vind de afkorting van new york city altijd zo leuk. uuuuuh, hoe heet ons bedrijf ook alweer???? dit komt overigens niet van new york city:D:D.

mooie foto's cd. laat er maar meer komen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden