[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Big Apple pic's


corydon

Recommended Posts

  • 1 month later...
  • Reacties 51
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Forumlid
ik vind de afkorting van new york city altijd zo leuk. uuuuuh, hoe heet ons bedrijf ook alweer???? dit komt overigens niet van new york city:D.

mooie foto's cd. laat er maar meer komen

Ok Frankie, hier wat meer foto's.

En jouw bedrijfs naam, heeft dat niet iets te maken waar uiteindelijk al je geld verdwijnt.......?

Paar weken terug naar Brooklyn geweest. Men zegt dat Brooklyn eigenlijk is genoemd naar Breukelen.

Het is een eiland, zo even over het water. Dit is de Verrazano Narrows Bridge. Bijna 1300 meter tussen de twee palen.

1002258vc5.jpg

Rechts is de Atlantiese Oceaan, links NYC.

1002259ma9.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ook deze brug heeft twee rij lagen.

1002260hg0.jpg

En hij is behoorlijk hoog.

Links zie je New Jersey, en aan de andere kant van t water is Manhattan.

1002261hb7.jpg

Dit is Brooklyn, in de achtergrond zie je Manhattan, waar ooit twee hoge gebouwen stonden.

1002266ss5.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Brooklyn is echt een oude stad. Beetje een puinhoop als ik het mag zeggen.

1002267ns1.jpg

Leuk om mee te maken. maar liever niet. Dit was 11 uur s'ochtens, de meeste steden zijn dan totaal file vrij.

1002268ek0.jpg

Bijna bij het los adres. De stalen balken hangen 40 centimeter lager dan de truck hoog is, even bij de les blijven dus...........

1002269ug3.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 years later...
  • Forumlid

Maakte bijna een nieuw draadje, maar vond dit...

Een filmpje, had in Brooklyn gelost bij dezelfde als een paar posten hier boven.

Heb ook nog wat fotoos, ga ze gelijk laden, voordat Freddy de zaak saboteerd...:mad::D

De wegen zijn maar bar en boos in NYC,daarom hoor je dat geratel en gerammel. Misschien was t mijn maag. Ze geven het geld liever uit aan moskeeen en dat soort belangrijke zaken.

Als je het op 480 pixels zet en het beeld vergroot is het vrij scherp.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Nam ook een paar fotoos.

De eerste twee zijn van een brug net voor de Verrazano Bridge.

1005918y.jpg

Een heel smal, en hoog bruugetje.

1005919.jpg

Constructie. Lijkt me niet echt lekker werken tussen al dat verkeer terwijl je op een stalen balk balanceert.

1005925n.jpg

Naar de klant. Let op hoe schoon ze de stoep houden.:rolleyes:

1005926.jpg

En onderweg naar de volgende klant. Had nog nooit via deze route gereden, wel een mooi uitzicht op lower Manhattan.

De twin towers stonden daar.

1005927i.jpg

Dit is de reden dat ik daar niet graag rijd, de oplegger is 13'6" hoog...

Bijna alle viadukten op Interstates zijn hoog genoeg, maar in New York rekenen ze de afstand van de boven kant van de stoep naast de weg. Geen idee waarom.

Veel viadukten zijn echter maar 2 of 3 inches hoger dan de oplegger. Ziet er laag uit.

1005930v.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

In de meest rechtse rijbaan is het ook 13'0" hoog, of laag natuurlijk. Je moet altijd goed bij de les blijven daar.

1005928h.jpg

En de Brooklyn Bridge op de achtergrond. Die was gebouwd voordat er autoos waren. Flinke brug.

1005929o.jpg

Ben er in 91 met een heel goede maat van mij uit Gilze te voet over gelopen, schitterend uitzicht.

Heb nog fotoos thuis liggen, zal ze eens opzoeken

http://nl.wikipedia.org/wiki/Brooklyn_Bridge

En een heel goede website, in engels.

http://www.nycroads.com/crossings/brooklyn/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Dat is Upper Manhattan, links zie je de Empire State building.

Dat is eigenlijk min of meer halverwege het eiland.

1005932x.jpg

En een paar sfeer fotoos.

Hier moest je even de Interstate af, daar is een te laag viadukt. Wat met twee heel kleine bordjes stond aan gegeven.:(

1005933.jpg

Terwijl bijna iedereen in de VS in een vrijstaand huis woont, in NYC staan genoeg appartementen.

1005939.jpg

1005942v.jpg

Het is me allemaal iets te druk. Te groot. Te duur. enz.:D

1005941r.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

In het noord oosten van de VS zijn een aantal tolwegen, en in sommige staten rijden ze met doubles.

Bij het begin van de tolweg, en de meeste afritten hebben ze een parkeer pkaats om het koppelen te doen, je mag niet van de tolweg af met 2 trailers.

Deze tolweg, of turnpike zoals ie hier heet, gaat van NYC recht naar t noorden, en dan kun je oostwaarts naar Baltimore MA, of west naar Chicago IL.

Als je naar Chicago gaat kom je een klein stukje door Pennsylvania, tolweg, maar daar mogen ze weer niet met doubles rijden.

Ze rijden ook met triples, maar dat zijn kortere trailers.

1005945i.jpg

Speciaal voor Ricardo de latte hombre.... Hallowed dus, die vind gewone fotoos maar niks....:rolleyes:

1005946s.jpg

1005947f.jpg

AHAAAAA, een melktruck, het kan niet op.:D:D. Zuivel producten eigenlijk.

1005950g.jpg

En ze laten de dolly's natuurlijk hier staan.

1005948d.jpg

Officieel mag je dat parkeer terrein niet op als je er niks te zoeken hebt, maar ja, je bent een hollander of niet...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuke foto's C.D.!

Wat ik altijd heb met foto's van New York, ik heb die stad zo vaak gezien op tv, soms lijkt het wel of ik de stad al ken terwijl ik er nog nooit ben geweest.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
  • Forumlid
ik had t eigenlijk veel drukker verwacht. Grote stad enz......

Ja... maar zoals alle Nederlanders en enkele Belgen, ben ik dus heel slim.

Van 10 tot 11 zie ik nooit geen file op die brug, die kant op, zodoende.

Ga zo meteen weer terug naar New Jersey, zal nog een filmpie maken met de bizarre oprit naar die brug.

En het is druk. voor mijn doen....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden