Spring naar bijdragen
road train

Pensioen akkoord

Recommended Posts

15 uur geleden zei corydon:

Wat is er met je cubaanse vriendin die in Spanje woont gebeurt?

Huub heeft t alleen moeten doen.... Wat dacht je van de rest van de Nederlandse bevolking????

Klagen over inkomen en je zit 3 maanden in Suriname en in NL een vrij groot appartement.....

Heeft iemand mij ooit horen of gezien dat ik klaag....Klaag nooit. Leven is leuk. En er is er maar 1 die t leuk kan maken.

Die is al lange tijd weg En waar ze nu is Ik weet het niet

Nee ik leef al twee jaar met een Suriname vrouw samen Ieder in een eigen huis 14 dagen in Almere of 14 dagen in Venray

Zij heeft in Suriname ook een huis De meeste Surinaamse mensen hebben dat

Zij heeft 42 jaar voor de klas gestaan met kinderen met een beperking in Amsterdam

Huub 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
7 uur geleden zei doemijnbest:

Heeft weinig met klagen te maken maar wel met feiten, de hele samenleving moet aangepast worden omdat we ouder worden maar als je een hypotheek nodig hebt dan geldt dat ineens niet meer zo, terwijl een pensioen en AOW toch zeker wel tot een van de betere en vaste inkomens van NL mag worden gerekend. 😏

Als je pas na je pensioen een huis gaat kopen met geleend geld ben je niet echt slim bezig.

Een man als Huub kon een mooi huis kopen in de jaren 70 voor 50.000 euro.

Waar ik woon ook gekocht en in 3 jaar betaald. Op t gemakje.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Eerst zegt Huub dat ie huurt. Een aantal poets later heeft ie een eigen huis

....

Toch die lening kinnen krijgen?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
7 uur geleden zei Huub Klaassen:

Die is al lange tijd weg En waar ze nu is Ik weet het niet

Nee ik leef al twee jaar met een Suriname vrouw samen Ieder in een eigen huis 14 dagen in Almere of 14 dagen in Venray

Zij heeft in Suriname ook een huis De meeste Surinaamse mensen hebben dat

Zij heeft 42 jaar voor de klas gestaan met kinderen met een beperking in Amsterdam

Huub 

De meeste Surinamers hebben ook een "bij vrouw" , hoe zit dat met Surinaamse vrouwen?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
15 minuten geleden zei shompie:

De meeste Surinamers hebben ook een "bij vrouw" , hoe zit dat met Surinaamse vrouwen?

Wat denk je.... 9 maanden alleen.....😁😁😁

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 uur geleden zei corydon:

Eerst zegt Huub dat ie huurt. Een aantal poets later heeft ie een eigen huis

....

Toch die lening kinnen krijgen?

Nee, Huub lat. Ze behouden hun stekkie :ja:

bewerkt door Nagamiji

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
17 uur geleden zei shompie:

Klopt helemaal, een Surinaamse man is net een douchekop en sproeit overal.😁 en veel Surinaamse vrouwen accepteren dat .😕 Maar hier in NL is dat wel veel minder.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei doemijnbest:

Klopt helemaal, een Surinaamse man is net een douchekop en sproeit overal.😁 en veel Surinaamse vrouwen accepteren dat .😕 Maar hier in NL is dat wel veel minder.

Wat is minder, het fenomeen bij-vrouwen? Of het accepteren? :p

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Waar gebeurt. Ik had een oom die was een surinamer. Oom Viktor. Hij was in eind 60 getrouwd met een tante van mij. Uiterst vooruitstrevend toendertijd. Je zag eigenlijk nooit kleurlingen.

Ze waren gelukkig totdat mijn tante een keer thuis kwam en hij lag de over buurvrouw gelukkig te maken op de bank....

Scheiding volgde nadat de tante uit t politie buro was vrij gelaten en de buurvrouw uit t ziekenhuis was.....

Ze hadden een dochter. Echt een heel knappe meid. Schitterend haar. Lang, dik zwart golvend.

• Like 3
  • Haha 3

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 17-6-2019 om 17:45 zei corydon:

Als je pas na je pensioen een huis gaat kopen met geleend geld ben je niet echt slim bezig.

.

Steek die maar in je zak @windhoos  

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op ‎18‎-‎6‎-‎2019 om 18:26 zei corydon:

Waar gebeurt. Ik had een oom die was een surinamer. Oom Viktor. Hij was in eind 60 getrouwd met een tante van mij. Uiterst vooruitstrevend toendertijd. Je zag eigenlijk nooit kleurlingen.

Ze waren gelukkig totdat mijn tante een keer thuis kwam en hij lag de over buurvrouw gelukkig te maken op de bank....

Scheiding volgde nadat de tante uit t politie buro was vrij gelaten en de buurvrouw uit t ziekenhuis was.....

Ze hadden een dochter. Echt een heel knappe meid. Schitterend haar. Lang, dik zwart golvend.

En de rest of mag je dat niet vertellen Het mooie is Ik heb ook een Surinaamse vrouw Ze heeft 42 jaar voor de klas gestaan Waarvan 17 jaar kinderen met een beperking in Amsterdam

Huub

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maar, Ibo.... Als een tante met een oom trouwt, mag dat voor de wet?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
12 uur geleden zei RobNiat:

Steek die maar in je zak @windhoos  

Tja misschien is mijn persoonlijke situatie anders, misschien heb ik ook nog wat om te verkopen, sterker nog dat heb ik nog niet eens te koop gezet, en ik durf te wedden dat ik goedkoper kom te zitten dan iemand in een huurhuis, tenzij het een scheefwoner is😉

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Net wat ik dacht toen ik dit topic nog eens nalas @windhoos

Misschien zijn de kinderen de deur uit. Misschien is er een andere reden dat je nu groter dan wel kleiner gaat wonen. Misschien houd je er rekening mee dat straks het onderhoud aan de slotgracht teveel energie vergt van je al oudere lichaam. 

Maar het is té kort door de bocht om te stellen dat je per definitie stom bezig zou zijn. Net zoals er hier heel veel ontzettend veel andere domme dingen zijn geroepen. (reden dat ik hier nog eens keek was omdat een kennis van me begin over Huub. En waarom we zo weinig van hem lezen. Maar ik kan me nu, nadat ik alles teruggelezen heb, goed voorstellen waarom hij zich op de vlakte houdt. 

Mij is wel eens verweten dat ik teveel op de man zou spelen. Maar van de opmerkingen in dit topic lusten de honden al helemaal geen brood)

• Like 3
  • Thanks 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op ‎17‎-‎6‎-‎2019 om 17:37 zei doemijnbest:

Fawakka, Praat je ook Sranan ? 😏  Waar in Suri hebben julli een huis ? Pari ?

In de Annastraat tegen het bos aan

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei doemijnbest:

Mooi hoor !! Dat is vlakbij de Kwattaweg denk ik. Super, lekker van genieten 😏

Dat klopt Ik ga er ook van genieten

Huub

• Like 1
  • Thanks 1

Deel dit bericht

Link naar bericht