Spring naar bijdragen
De Brokkenmaker

Kiwa keert topdividend uit aan aandeelhouders

Recommended Posts

Ik denk dat de belanghebbenden hierin wel vinden dat de privatisering goed is gegaan..:angel:   :(

Nou is het huidige KIWA ook niet meer dat drinkwaterbedrijf waarmee het ooit begon..

Citaat

We hebben klanten in de productie- en procesindustrie, (bedrijfs)services, openbare en private nutsbedrijven, overheden en internationale instituties. Bij Kiwa werken meer dan 4300 mensen vanuit ruim 100 kantoren verspreid over meer dan 30 landen over de hele wereld, voornamelijk in Europa, Azië en Zuid-Amerika.

Bron:https://www.kiwa.com/nl/nl/over-kiwa/

Dus, in wereldwijd perspectief valt de dividenduitkering misschien niet eens zo heel exorbitant uit.

bewerkt door Durashift
.aanvulling op de tekst.
  • Like 1
  • Verward 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
En daar hebben jullie voor het grootste deel aan mee betaald!

Lijkt mij niet

In Nederland zijn 76.000 vrachtwagenchauffeurs. Tel daarbij op de mensen met de chauffeurs pas die geen chauffeur zijn dan kom je waarschijnlijk niet boven de 100.000.

Stel dat ze € 100 per chauffeurspas verdienen zit je nog pas op de €2.000.000 en dan kom je er nog 38 miljoen tekort.

—- nulli cedo —-

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 uur geleden zei Dokus:

Lijkt mij niet

In Nederland zijn 76.000 vrachtwagenchauffeurs. Tel daarbij op de mensen met de chauffeurs pas die geen chauffeur zijn dan kom je waarschijnlijk niet boven de 100.000.

Stel dat ze € 100 per chauffeurs pas verdienen zit je nog pas op de €2.000.000 en dan kom je er nog 38 miljoen tekort.

—- nulli cedo —-

Het feit op zich al dat ze mensen die een bestuurderskaart echt nodig hebben een poot uitdraaien zegt mij al genoeg eerlijk gezegd.😡

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

€ 0,063 per dag

Noem jij dat een poot uitdraaien?

—- nulli cedo —-

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

hahahaha, ja zo kun je alles minimaliseren. Als je zo rekent is niets meer duur maar zo werkt het niet. Snap niet dat jij vrachtwagen chauffeur bent, je bent een echte verkoper of je moet de politiek in gaan. 🤣😁  Een poot uitdraaien is bij mij een fors bedrag vragen voor iets wat in werkelijkheid een paar centen kost.😏

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

^^ Het kost immers wel een paar centen.. want voor die euro's krijg je wél persoonlijke bezorging door een koerier. :p Moet ook betaald worden.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites