Spring naar bijdragen

Vrachtwagen chauffeur vermist


lientje

Recommended Posts

  • Forumlid

Vrachtwagenchauffeur vermist sinds woensdag

wilt%20hagen%20uitgeknipt_tcm15-363526.jpg

Hoorn, 25-04-2008 • Sinds woensdag 25 april wordt de 46-jarige Gerard Wilthagen uit Amsterdam vermist. Wilthagen is in dienst van een transportbedrijf in Hoorn en is voor het laatst gezien in Utrecht rond 01.00 uur dinsdagnacht. Op een verzamelplaats van pakketdienst GLS heeft hij zijn vrachtwagen nog geladen en is met een volle oplegger vertrokken richting Alkmaar. Hij is hier echter nooit aangekomen.

De vrachtwagen is woensdagochtend rond 11.00 uur teruggevonden op parkeerterrein 'Grote Blokken' langs de A37 ter hoogte van Coevorden met een lege oplegger. Van de chauffeur ontbreekt tot nu toe elk spoor. De vrachtwagen is die nacht nog wel gesignaleerd rond 02.00 uur op de A32 richting Meppel. Onbekend is echter of Wilthagen toen achter het stuur zat. Onderzocht wordt of er hier sprake is van een misdrijf.

De politie is voor haar onderzoek op zoek naar getuigen die mogelijk meer informatie hebben over de verdwijning of mogelijke verblijfplaats van Gerard Wilthagen. Ook mensen die de vrachtwagen met oplegger in de nacht van dinsdag op woensdag hebben zien rijden worden verzocht contact op te nemen met de politie. Getuigen kunnen contact opnemen met Politie Noord-Holland Noord, Recherche Hoorn via telefoonnummer 0900-8844. Wilt u liever anoniem blijven? Neemt u dan contact op met Meld Misdaad Anoniem via telefoonnummer 0800-7000.

bron politie noord-holland noord.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik hoop, dat een echt bericht, is, was er in verleden, ook geen chauffeur vermist, die er vandoor was geaan, met de lading. Ik kan alleen maar hopen, dat dit echt een vermissing is, en iet gewoon , een ordinare diefstal en dat de chauffeur, ergens, op een mooi eiland zit.... Van het geld, dat ie heeft verdiend met zijn lading, want nergens lees je wat ie geladen heeft......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ik hoop, dat een echt bericht, is, was er in verleden, ook geen chauffeur vermis, die er vandoor was geaan, met de lading. Ik kan alleen maar hopen, dat dit echt een vermissing is, en iet gewoon , een ordinare diefstal en dat de chauffeur, ergens, op een mooi eiland zit.... Van het geld, dat ie heeft verdiend met zijn lading, want nergens lees je wat ie geladen heeft......

dat hoop ik ook anders is hij gewoon een ordinaire crimineel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Rond 1.00 uur nog gezien in Utrecht, en rond 02.00 uur op de A32 richting Meppel???

Dan rijd hij dus van noord naar zuid toch? Knap als je dat vanuit Utrecht in 1 uurtje voor elkaar krijgt?? Of mis ik wat?? Beetje vreemd...

Ik hoop dat hij teruggevonden wordt....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Rond 1.00 uur nog gezien in Utrecht, en rond 02.00 uur op de A32 richting Meppel???

Dan rijd hij dus van noord naar zuid toch? Knap als je dat vanuit Utrecht in 1 uurtje voor elkaar krijgt?? Of mis ik wat?? Beetje vreemd...

Ik hoop dat hij teruggevonden wordt....

als je van utrecht richting meppel gaat dan ga je toch echt richting noorden.en je kan een uurtje van utrecht af zijn richting meppel.je hoeft dan niet perse al bij meppel te zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
als je van utrecht richting meppel gaat dan ga je toch echt richting noorden.en je kan een uurtje van utrecht af zijn richting meppel.je hoeft dan niet perse al bij meppel te zijn.

Ja, klopt, maar de A32 begint toch pas bij Meppel, richting Heerenveen?? Dan kun je toch niet richting Meppel rijden op die weg, na 1 uurtje?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Hoe en wat er precies gebeurd is blijft gissen , hopelijk dat hij snel (gezond) weer terecht komt.

Ik hoop dat er snel duidelijkheid komt voor naaste familie , die onzekerheid zal niet éénvoudig zijn om mee om te gaan.

Helemaal mee eens

Grtjes Petra

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast marsipulami

ik rij ook voor gls en wist het nieuws al zeer snel, er gaan verschillende verhalen in de rondte maar zodra er concreet nieuws vanuit gls komt laat ik het weten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ja, klopt, maar de A32 begint toch pas bij Meppel, richting Heerenveen?? Dan kun je toch niet richting Meppel rijden op die weg, na 1 uurtje?

Even miereneuken. :D De A32 begint bij knooppunt Lankhorst in de provincie Overijssel, een paar kilometer verder begint Meppel pas na de provinciegrens met Drenthe. Dus het is mogelijk. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

De sinds woensdag 23 april vermiste vrachtwagenchauffeur Gerard Wilthagen uit Amsterdam is weer terecht. Hij heeft zich vandaag telefonisch bij zijn familie gemeld. Het is nog onduidelijk waar hij is geweest en wat er zich tussen dinsdagnacht en vandaag heeft afgespeeld.

De chauffeur is in dienst van een transportbedrijf in Hoorn en was voor het laatst gezien in Utrecht rond 1.00 uur dinsdagnacht. op een verzamelplaats van pakketdienst GLS heeft hij zijn vrachtwagen nog geladen en is met volle oplegger vertrokken richting Alkmaar. Daar kwam hij echter nooit meer aan. De vrachtwagen is op woensdagochtend leeg teruggevonden op een parkeerterrein langs de A37 bij Coevorden. De oplegger was leeg.

Na het weekeinde neemt de chauffeur contact op met politie zodat hij duidelijkheid kan geven over wat er is gebeurd.

(Bron: Transport-Online)

Blijft wel een raar verhaal. Ook dat hij pas NA het weekend naar de politie gaat. Neem aan dat als je overvallen bent en ergens bent gedumpt, dat je dan gelijk actie onderneemt ? Ben benieuwd wat er verder nog uitkomt....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

HOORN - De politie heeft maandagmiddag de 46-jarige Amsterdamse vrachtwagenchauffeur aangehouden die van dinsdagnacht 22 april tot en met afgelopen zaterdagochtend werd vermist. Hij wordt verdacht van betrokkenheid bij verduistering of diefstal van de lading die hij van Utrecht naar Alkmaar moest vervoeren.

De volgeladen vrachtwagen met oplegger van Van Egmond & Oudhoff Transport BV uit Hoorn werd woensdagochtend 23 april leeg terug gevonden langs de A37 bij Coevorden. Ook de chauffeur in kwestie werd aanvankelijk vermist, de politie verspreidde een opsporingsbericht, maar hij meldde zich zaterdagochtend weer.

De werkgever van de chauffeur, Jan Dupuy, is opgelucht dat hij ongedeerd is. Tevens laat de directeur weten dat er nooit problemen zijn geweest met de betrokken chauffeur, die sinds 2005 op invalbasis voor het Hoorse bedrijf werkzaam is.

Volgens directeur M. Kars van de Utrechtse pakketdienst GLS, waar de vrachtwagen dinsdagnacht werd volgeladen, bestond de lading uit ruim duizend zakelijke pakketjes die een 'aanzienlijke waarde' vertegenwoordigen.

Bron: http://www.transport-online.nl/site/transportnieuws/index.php?news=3953
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden