Spring naar bijdragen

Afgesplitst vanuit ¨wist je dat ¨


Gast doemijnbest

Recommended Posts

Gast doemijnbest

Wist je dat ............… er al aan begonnen ben ? en zie hier...…………….. is op een witte ondergrond en vallen de witte vlakken weg en de 2e is op Marine blauwe ondergrond en valt het zwarte bijna weg dus ik denk dat eea het beste uitkomt op een donker blauwe ondergrond die iets lichter is da de Marine blauwe versie, maar als eerste ontwerp niet echt slecht denk ik.

De tekst wordt een beetje te klein en wordt gepriegel. Dit is 10 x 10 cm en kan overal op worden gestreken en moet dan met de hand verder worden vastgezet , kleinere oppervlakken kan ook natuurlijk .

 

Zou goed op b.v. donkerblauwe T shirts ( tint lichter dan de Marine blauwe kleur) direct kunnen worden op geborduurd denk ik en is geen verkeerde kleur denk ik voor ons soort werk , uitzonderingen daargelaten.

 

Opbouwende kritiek is altijd welkom !😏

 

P.S. de gele kleur van de B vlag valt weg op de foto maar is puur de foto, is dezelfde kleur als op de witte ondergrond.

 

CF-1.jpg

CF-2.jpg

Link naar opmerking
Gast doemijnbest

Stapje verder gegaan en van niemand commentaar gehad 🤣, nu op broekzak van een werkbroek geborduurd en is 65 x 65 mm.  😏 Hoef en wil er niet rijk van worden maar wel uit de kosten komen maar zal toch rond de 5 euro per borduursel komen maar dan loop je wel met iets rond wat maar zeer weinigen hebben tenslotte. 😁 Ik doe het puur voor de fun en het moet niet op werken gaan lijken is mijn lijfspreuk.😎

We moeten maar even kijken wat de wensen zijn en welke nieuwe ideeën hier nog uit kunnen voortkomen. Roept U maar !!!

CF-3-65x65_-_kopie.jpg

Link naar opmerking
  • Forumlid

Nou om dat je het in een ring moet spannen, vandaar mijn belangstelling

Bij die 2 andere foto´s kan je ze nog zien zitten

Ik zelf doet niks met een borduur machine, maar mijn  " ECHT GENOTE " wel

Oja ik mocht hem wel de trap op sjouwen, je weet wat hij weegt

Link naar opmerking
Gast doemijnbest

hahahaha ja ik ken het, zijn idd loodzwaar. Ik heb er speciale frames bij om b.v. op zakken te kunnen borduren maar niet origineel Brother.

Je hebt het idd goed gezien, die twee stukjes stof zaken idd in een ring.😏

Link naar opmerking
  • 2 weeks later...
  • Forumlid
4 uur geleden zei Nagamiji:

Dat is de nieuwe versie van het Belgische forum. 

 

Als je de historie van het chauffeursforum niet kent, kun je beter geen onwaarheden vertellen.

 

In den beginne hadden Freddy en Wilbert dit forum opgericht met een of ander adres wat met zee aquariums te maken had.

 

Later werd dit gewijzigd in www.chauffeursforum.nl en omdat er ook een groot aantal Belgische chauffeurs actief waren/zijn www.chauffeursforum.be. 

 

Dat laatste adres verwijst Bituumtrapper naar en zeker niet naar het forum van Trucker10 en Cor.

 

Maar inderdaad Pieter, volgens mij is het .be adres al een tijd niet meer werkend.

bewerkt door Knoalster
  • Like 3
Link naar opmerking

Ik heb gewoon de vraag verkeerd begrepen.

1 uur geleden zei Knoalster:

Als je de historie van het chauffeursforum niet kent, kun je beter geen onwaarheden vertellen. 

Je hoeft niet meteen te katten ook al is het warm.

 

Mijn gedachte is niet onlogisch, het Belgische forum is recent vernieuwd.

Link naar opmerking
  • Forumlid
5 uur geleden zei Nagamiji:

Dat is de nieuwe versie van het Belgische forum. 

10 minuten geleden zei syme65:

En ze neemt het niet als waarheid aan he ...het was een veronderstelling.
 

Ja ja.......

 

je denkt er maar van wat jij wil, dat doe ik ook.

 

Ik heb me nog netjes uitgedrukt in mijn eerste reactie. Maar ik kan niet beloven over de toekomst, voor wat betreft deze betweterige mevrouw.... 

Link naar opmerking
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden