Spring naar bijdragen

Google was busy, seen 3 cars on the same road during the weekend and 1 combination in the side


usacandyman

Recommended Posts

  • Forumlid

Nee candy man ik ben zeker niet jaloers op jou rijkunst

Het zou voor mij ook helemaal niks wezen om daar te rijden

Maar hier ging het over echt chauffeurs werk.

En dat zie ik op zo´n mooie lange rechte weg toch echt niet

In de dorpjes en de steden en achter uit bij bedrijven tussen strak geparkeerde auto´s   :ja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
8 uur geleden zei lambiek:

Nee candy man ik ben zeker niet jaloers op jou rijkunst

Het zou voor mij ook helemaal niks wezen om daar te rijden

Maar hier ging het over echt chauffeurs werk.

En dat zie ik op zo´n mooie lange rechte weg toch echt niet

In de dorpjes en de steden en achter uit bij bedrijven tussen strak geparkeerde auto´s   :ja:

dan zul je toch eens deze richting uitmoeten komen want ik denk dat je nog zou verschieten hoeveel er hier problemen hebben om nog maar te parkeren , en ook niet iedereen kan wakker blijven op die eenzame "rechte" wegen , LOL 

 

  • Like 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
7 uur geleden zei Kiepenboer:

^^Das ut ergste om op die rustige wegen te rijden>>> slaapverwekkend en in ut donker nog vermoeiender

 

ik rij niet in het donker , begin normaal rond 6am in de morgend en wil ten laatste op een parking staan om 7 pm  in de zomer , in de winter wil ik rond 5 pm geparkeerd staan 

  • Like 3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
16 uur geleden zei usacandyman:

ik rij niet in het donker , begin normaal rond 6am in de morgend en wil ten laatste op een parking staan om 7 pm  in de zomer , in de winter wil ik rond 5 pm geparkeerd staan 

Da kunnen we wel willen, mar as de boer om 3.00  🐓🐓 wil laden zal er toch een auto op zijn erf moeten staan, en de 2e niet te lang daarachter.

  • Like 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden