Spring naar bijdragen
Gast loontje

Bedankt!!!!

Recommended Posts

Gast loontje

Op deze manier willen wij iedereen bedanken die het vandaag mogelijk hebben gemaakt om er voor Cees en Ria een leuke dag van te maken!!

Wij mogen het dan wel georganiseerd hebben, maar zonder jullie was het NOOIT gelukt...

Dus dames,heren,kinders en hondjes natuurlijk, BEDANKT :tu:

Hier alvast een voorproefje van de foto's

IMG_0613.jpg

IMG_0553.jpg

IMG_0632.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast sjoeke

Walter en Ilona,

Ook jullie bedankt dat jullie het initiatief genomen hebben om dit te organiseren. Zonder jullie waren wij er ook niet geweest met zn allen. Toppie!!!!!!!:tu:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Bert-Vossie

Loontje en marsipulami, ik vind het helemaal top dat jullie dit hebben georganiseerd en hoop dat alles naar wens is verlopen.:tu:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast frankie

een geweldig inititief van walter en ilona, waar we met veel liefde en plezier aan hebben mee gewerkt.

ik hoop dat we cees, en ria natuurlijk ook, een geweldige dag hebben bezorgd. en aan de blik in cees zijn ogen te zien is dit ook gelukt.

ook wil ik langs deze weg ria en de 2 dochters ook bedanken voor het hapje en het drankje wat ons aangeboden werd.

al met al is het een gezellig samenzijn geworden waar we verschrikkelijk gelachen hebben met elkaar, ook dit leek een enorme oppepper voor cees. we hadden het overigens niet verwacht, mede omdat we niet wisten hoe de gezondheidstoestand van cees was.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hallo luitjes, wij (William & Eveline) hebben ons ook maar even aangemeld...

Belinda en Hans vroegen ons om mee te werken en dat deden we dan ook met alle plezier. Ook hebben wij gelijk een paar mensen van het forum leren kennen, wij vonden het buitengewoon gezellig met jullie....:D

We zijn fantastisch ontvangen met een hapje en een drankje...Ik had de eer om een rondje te rijden met Cees, en niet alleen Cees genoot ervan maar ik ook,we bleven ook een aardig poosje weg maar 45 minuten:p;)

Groetjes William en Eveline

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Fantastisch dat deze dag zo positief verlopen is zowel voor Cees , zijn familie en voor de deelnemers.

Fijn dat jullie allemaal Cees ( en zijn familie) een prachtige dag bezorgd hebben , een positief ruggesteuntje in deze voor hun geen makkelijke periode.

Zeer benieuwd naar de verdere foto,s alhier.

Zie hier waar een stukje solidariteit toe in staat is , HULDE

Gé

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast marsipulami
Hallo luitjes, wij (William & Eveline) hebben ons ook maar even aangemeld...

Belinda en Hans vroegen ons om mee te werken en dat deden we dan ook met alle plezier. Ook hebben wij gelijk een paar mensen van het forum leren kennen, wij vonden het buitengewoon gezellig met jullie....:D

We zijn fantastisch ontvangen met een hapje en een drankje...Ik had de eer om een rondje te rijden met Cees, en niet alleen Cees genoot ervan maar ik ook,we bleven ook een aardig poosje weg maar 45 minuten:p;)

Groetjes William en Eveline

ondanks dat je vandaag vroeg was thuisgekomen wil ik je uitvoerig bedanken dat jij en je wagen er in zon schitterende staat bijstonden, egt top:tu:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast loontje

er zullen zeker nog meer foto's volgen en een verhaal over hoe de dag verlopen is...

Maar ik ga eerst even met marcel in overleg, of het topic hier blijft e.d....

en dan volgen de foto's snel

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Belinda

Walter & Ilona, wij willen jullie ook bedanken voor de organisatie...Wij vonden het super om te doen...

Ik heb ook wat foto's, zal ze vanavond ff op me pc knallen....

En ook erg leuk om weer een paar forum-gebruikers te leren kennen..het was erg leuk en toch ook wel emotioneel om te zien hoe Cees en vrouw, kinderen genoten van het feit dat we er waren....

Groetjes Hans en belinda

*Frankie, die foto van jou is echt helemaal tegek met je pruikje hahaha

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Het was een machtig mooie dag!!! Reuze gezellig, en veel geouwehoer :D. Ria en familie, bedankt voor de koffie en de broodjes! Walter en Ilona, top wat jullie gedaan hebben!!

Guido.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Stefan

Walter en Ilona, bedankt voor het initiatief! Zo te zien is de dag compleet geslaagd!!

Tevens kreeg ik best een rilling over mijn rug toen ik zag hoe Cees staat te stralen bij de foto. Een simpele foto voor mij, is voor hem een geweldig iets. Dus een hele eer om dit te mogen zien!!(Ja, de foto die Cees in handen heeft is 1 van mij. Net zoals vele anderen van mij!)

Nogmaals, super initiatief!!:tu:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Fantastisch dat deze dag zo positief verlopen is zowel voor Cees , zijn familie en voor de deelnemers.

Fijn dat jullie allemaal Cees ( en zijn familie) een prachtige dag bezorgd hebben , een positief ruggesteuntje in deze voor hun geen makkelijke periode.

Zeer benieuwd naar de verdere foto,s alhier.

Zie hier waar een stukje solidariteit toe in staat is , HULDE

Gé

Hier sluit ik me 100% bij aan!

Geweldig staaltje solidariteit!!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast routier

Eerlijk gezegd wist ik niets van dit initiatief.

Maar ik vind het super dat er nog mensen zijn, die een ander in een hele moeilijke tijd willen helpen en bijstaan.

Om zo'n iemand nog zo'n mooi plezier te doen....hulde!:tu:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast loontje
Hier sluit ik me 100% bij aan!

Geweldig staaltje solidariteit!!

Tijdens mijn foto inzameling, heb ik vaak de vraag gekregen of ik Cees persoonlijk ken.

Het antwoord daarop tot vandaag is Nee.

Ik heb Cees vandaag voor het eerst ontmoet.

En uit het goede van mijn/ons hart hebben we besloten om dit voor Cees, Ria en de familie te regelen.

Voor ons een kleine moeite en voor hun (en ons) een hele mooie dag

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Bonny

Top!!!! :tu: Diep respect voor degene die dit hebben gedaan. Ik hoop dat dit Cees heel goed mag doen!!!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast marsipulami
Eerlijk gezegd wist ik niets van dit initiatief.

Maar ik vind het super dat er nog mensen zijn, die een ander in een hele moeilijke tijd willen helpen en bijstaan.

Om zo'n iemand nog zo'n mooi plezier te doen....hulde!:tu:

het heeft er vanaf begin maart opgestaan alleen heb ik niet openbaar gemaakt wat de bedoeling was, zie dit topic met 1 pb hadden er vele vragen kunnen worden beantwoord:

http://www.chauffeursforum.nl/showthread.php?t=11393

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast mandy en sonja

lieve truckers,

mandy en ik vonden het een belevenis om met jullie op pad te zijn.

het was enorm fijn om temidden van jullie loyaliteit te zijn.

iedereen had ook een geweldig goed humeur, maar hoe kan het ook anders met dat weer.

ik heb gemerkt dat cees en ria tijdens het napraten er nog steeds een beetje overweldigend van waren dat jullie dat gewoon doen.

het betekend idd heel veel voor cees. vooral toen hij ook nog een ritje kon maken.

fijn om jullie te leren kennen. jullie zijn allemaal geweldig.

sonja en mandy

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Top!!!! :tu: Diep respect voor degene die dit hebben gedaan. Ik hoop dat dit Cees heel goed mag doen!!!

Mijn idee!! Zo onderhand zijn alle complimenten al vergeven... maar echt, dit siert jullie buitengewoon:sjalom: Als eens meer mensen zo begaan waren met anderen, hoe zou het er dan uitzien?

Goed te horen (en te zien) dat het een geslaagde dag is geweest, en dat Cees en de zijnen er van hebben genoten. Klasse, echt!!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Cees heeft een glimlach op de tweede foto, dat verteld genoeg.

De derde foto is met vrouw en kinderen of familie denk ik.

De eerste foto, zet er eens de namen bij. Herken Frankie, en Guido op z'n hurken?

Sjoeke zie ik ook denk ik en Belinda. Wie is de rest? Als je het wilt vertellen natuurlijk.

Wel mooi dat zijn vrouw voor 100% achter hem staat. Hoe vaak hoor je niet dat iemand ziek is en dat ze hem of haar maar ergens in een tehuis dumpen.

Zodra ik een ritje Heesch heb kom ik langs voor die koffie;).

En voor Cees, Stick around for a while:tu:.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

• Nieuwe aanmaken...