Spring naar bijdragen
pinodetrucker

een wens vervult.

Recommended Posts

Cees ligt uitgetelt maar zèèr gelukkig op zijn bed na te genieten

van een superdag.

Vanmorgen om 11.30 uur reden onder luid geclaxoneer 6 trucks

bij ons de straat in.Een speciaal gebaar voor cees van truckers die

enorm met ons meeleven en Cees het gevoel geven dat hij er nog bijhoort.

Hij werd nog extra verwent met een mooie Dafposter (bedankt Stefan)

een basebalpet,vaantje van het cf en nog meer dafgerei waar hij erg blij mee is.Het fotoboek met persoonlijke boodschappen en oppeppers is super en heeft een ereplaatsje gekregen in de kast waar Cees zijn truckverzameling instaat.

Een dankwoord is eigenlijk niet genoeg aan de mensen die hun vrije zaterdag hebben opgeoffert om dit spektakel voor Cees mogelijk te maken

In de eindfase van zijn leven hebben jullie zijn laatste grote wens vervult

nog 1x in een Daftruck (mee)rijden.

Een speciaal dankwoord voor Ilona en Walter is op zijn plaats,Zij hebben

dit georganiseerd.

Na een zeer gezellig samenzijn met een hapje een een drankje

vertrok het gezelschap onder luid getoeter weer huiswaarts en lieten 2 zeer gelukkige mensen achter in Heeze.

En ik zeg 2 want als Cees happy is ben ik het ook.

Tevens is dit een open uitnodiging aan alle truckers

"ben je in de buurt,de koffie staat altijd klaar".

liefs Ria en Cees.

Ps. ook bedankt voor de mooie bossen bloemen

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
:tu::sjalom:

Geweldig!!!!

Ik heb er echt tranen van in mijn ogen....

gaat mij net zo en ik was er niet eens bij echt koude rillingen super:tu:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast frankie

ik heb met kippevel je verhaaltje gelezen ria. ik ben blij dat we cees hiermee blij hebben kunnen maken. en ik ben blij jullie dat ik jullie ontmoet heb. het heeft een diepe indruk achter gelaten, en ik denk niet alleen bij mij.

gr, frank

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast KlaasV

ZO...

Ben er niet bij geweest, maar trots op forumleden die zoiets organiseren.

Petje af...:tu:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik kreeg pas later een vermoeden, waar de oproep van Marsipulami over ging. Er zijn dus nog mensen met het hart op de goede plaats:tu:

Goed te horen dat het geslaagd is, hoop dat jullie er weer wat kracht uit kunnen putten.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast marsipulami

Cees en Ria,

We hebben het met plezier voor jullie gedaan en zijn blij dat het een geslaagde dag is geworden.

Ik beken eerlijk toen we na thuiskomst nog even over de telefoon hebben nagepraat stonden de tranen in onze ogen toen we hoorde dat we op deze manier onbewust een wens van Cees hebben vervult.

Voor ons een zaterdag opofferen is een klein gebaar vergeleken met wat jij Ria al die tijd voor Cees doet, de onvoorwaarlijke verzorging met liefde op je te nemen.

Dat is in mijn ogen de ECHTE TOPPRESTATIE waar ik diepe bewondering voor heb.

We houden contact en komen binnenkort nog aan voor de laatste fotos die te laat zijn binnengekomen bij ons door de stakingen van TPG POST.

groeten Walter

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Cees en Ria,

Dat doe je als rechtschapen mens................... Je helpt elkaar, ook in deze barre tijd voor jullie.

Een kleine moeite.....O zo'n groot plezier voor jullie beidden!!!

En dat is o zo belangrijk nu. Voor jou en Cees!!!!!!!!

Ik ben er nog steeds stil van.........................

Guido.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Trucklily

Ik ben zo trots op onze forumleden, dit zijn nou de chauffeurs van Nederland!!! Respect voor iedereen die hieraan mee hebben gewerkt!:sjalom:

Eigenlijk moet dit nou ook eens in de krant, wat jullie gedaan hebben is echt met geen toetsenbord te beschrijven. Ik heb met tranen in mijn ogen alle bedankjes gelezen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast loontje

hoi Cees en Ria

allereerst wil ik jullie ook bedanken voor het goede ontvangst bij jullie thuis. Met de broodjes, de koffie en de cake...

Wij hebben dit met liefde en plezier gedaan voor jullie beide.

We hebben dan ook erg genoten van de dag.

Toen wij jou 's avonds aan de telefoon hadden en jij vertelde dat wij met zn allen vandaag Cees zn grootste wens in vervulling hebben laten gaan, stonden de tranen in mn ogen...

Ben er nog steeds stil van, Maar je moet weten dat iedereen die mee ging dit vrijwillig heeft gedaan...speciaal voor jullie...

ik wil nog zoveel zeggen, maar kan de woorden er niet voor vinden..

Ik denk dat we trots op ons zelf mogen zijn... Zowel jij ria die het zolang verborgen heeft weten te houden voor Cees, als iedereen die er die dag bij was..

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Bert-Vossie
Hulde Hulde Hulde. Ik heb meestal een grote muil, maar naar het lezen en zien van de foto's, was Lexie mooi stil. Helemaal top ! :sjalom:

En jij was niet de enige.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Belinda

Ook hier brok in de keel bij het lezen na je verhaaltje...Bedankt voor het hartelijk onthaal, niet alleen jullie hebben een top-dag gehad, ook wij hebben die gehad:D De blik van Cees sprak boekdelen toen we de straat in kwamen rijden (en die van jou ook Ria ook al wist je ervan)....

We hebben er nog lang over nagepraat.....

Ook wil ik nogmaals met nadruk tegen Walter en Ilona zeggen "luitjes, bedankt dat jullie dit gedaan hebben, toppie hulde ook voor jullie"...

Ook denk ik wel dat ik namens iedereen kan zeggen dat wij hopen dat Cees zijn andere wens ook in vervulling kan gaan "de geboorte van zijn 2 kleinkindjes"...

Ik wil gelijk via deze weg jullie dochter veel succes wensen met de zwangerschap:tu:

Groetjes Hans, Belinda en Marley-Jo

Ceesdaf105.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Bonny

Mooie foto Belinda,

En inderdaad hopen dat zijn andere wens ook nog in vervulling mag gaan.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Stefan
Hij werd nog extra verwent met een mooie Dafposter (bedankt Stefan)

Geen dank!! Ik vind het gewoon super dat ik op deze manier ook mijn steentje heb bij kunnen dragen! Voor mij zo'n simpele foto is voor Cees toch veel meer waard. Ik was er echt gewoon even stil van toen ik de foto's zag en alles heb gelezen.

Het is gewoon een geweldig initiatief. Hulde vooral aan Walter en Ilona, maar ook aan de andere personen die bij deze dag aanwezig waren!! Echt super dit!:tu: Waar zie je dit nog tegenwoordig? Dat zoiets voor een persoon gerealiseerd word? Dit is toch met geen pen te beschrijven. Hulde aan de personen die die gerealiseerd hebben!!!:tu:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nou ook van deze kant woorden schieten ook hier te kort .

We hebben de dag zelf mee gemaakt en dan is het toch van hoe kan je iemand met zo weinig gelukkig maken ...

Verder was het een dag om nooit te vergeten en we zullen er hier ook altijd aan blijven denken .

De dag was gewoon perfect .

Ook zou ik de gene willen bedanken die dit op touw hebben gezet ..

Loontje en marsipulami BEDANKT .....

Grz -= Marcel - Vivian & Nick =-

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Jongens en meiden, ik lees t net pas. Ik zeg eerlijk, ik ben diep ontroerd voor hetgeen jullie hebben gedaan voor deze mensen. Grote, grote klasse, zowel van hen die t organiseerden als van degenen die meegedaan hebben. Fijn voor Cees en Ria. Allemaal hartstikke bedankt, Matthieu.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

mensen, het is waar...

Het is te mooi voor woorden!

Ook wij werden uitgenodigd om een klein steentje bij te dragen en hebben het met genoegen gedaan.

Walter & Ilona jullie zijn KANJERS!!!! :tu:

Wij volgen al langer de weblog van Pino de trucker en heb grenzeloze bewondering voor het uithoudingsvermogen van deze mensen.

Succes en sterkte voor de volgende uitdaging: de geboorte van de tweeling.

Groetjes Knabbel & Babbel

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Wh1te

Wat leuk dat jullie dat gezamelijk hebben gedaan, super gaaf

Toch zou je denken dat veel mensen wat over hebben!? Maar jullie volstaan dikwijls. Super mooi dat je iemand blij kan maken waarvoor jezelf niet veel voor hoeft te doen:rolleyes:

Hardstikke top van jullie:tu:

Greetz

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

• Nieuwe aanmaken...