Spring naar bijdragen
105.510

Nieuwe onderhandelingen cao

Recommended Posts

3 minuten geleden zei doemijnbest:

Ken die bedrijven niet meer van naam maar hij heeft ook een plantenboer overgenomen, ik dacht uit Aalsmeer die kanten op. v.d.Kwaak of zoiets. 

Hij heeft t transport van Zurel overgenomen,en een deel van v/d Kwaak i.d.d.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
14 minuten geleden zei 105.510:

kijk maar naar de gele hesjes, hoe dat uit de klauwen liep. Daar hoor je nu ook niks meer van trouwens. 

Vakantietijd.. zal  in het najaar wel weer opbloeien, die zaterdagse demonstraties.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 minuten geleden zei doemijnbest:

Ken die bedrijven niet meer van naam maar hij heeft ook een plantenboer overgenomen, ik dacht uit Aalsmeer die kanten op. v.d.Kwaak of zoiets.  Janneman doet de zaken en zijn zwager runt de tent. 

Janneman doet helemaal niks meer die leeft van zijn geld,evenals zijn zwager.

Soms ,bij officiele gelegenheden,als er een minister of de burgemeester op bezoek komt speelt hij nog als "gastheer"

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik kom nog regelmatig op Spl en rij dan voor NVO en die charteren voor JdR zoals zovelen en idd JdR is in vele takken actief. Bart Smit hadden ze toch ook en de F1 verplaatsingen kan ik me nog herinneren.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei europeaan:

Janneman doet helemaal niks meer die leeft van zijn geld,evenals zijn zwager.

Soms ,bij officiele gelegenheden,als er een minister of de burgemeester op bezoek komt speelt hij nog als "gastheer"

Ja dat zal onderhand wel ja, hij is ook ouder geworden. Woont hij nog in Essen ? ik praat over 17 jaar terug hoor.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 minuten geleden zei Durashift:

Vakantietijd.. zal  in het najaar wel weer opbloeien, die zaterdagse demonstraties.

Vond het wel een mooi initiatief om zo je onvrede kenbaar te maken maar het effect zal idd minimaal zijn geweest waarschijnlijk.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei Durashift:

Das wat anders als chauffeurs stakingen;de meest gele hesjes offeren hun weekend er voor op om op rotondes te gaan protesteren.

Die hebben ook een ander soort eisen,die uiten hun ontevredenheid met het beleid van de regering.

( ik begrijp hun standpunt heel goed,of t resultaat zal,hebben betwijfel ik ook)

Is t je wel eens opgevallen dat Franse chauffeurs stakingen altijd"toevallig"op vrijdagavond afgelopen zijn,resultaat of geen resultaat,toevallig of niet dan.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei doemijnbest:

Ja dat zal onderhand wel ja, hij is ook ouder geworden. Woont hij nog in Essen ? ik praat over 17 jaar terug hoor.

Zover ik weet wel,Jan rijdt altijd een dikke Jaguar met t nummer JDR 001( en zijn vrouw met een jaguar JDR 002)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
8 minuten geleden zei europeaan:

Ja,die kreeg hij erbij toen hij Har Vaessen kocht.:D

Dat was de reden om Vaessen over te nemen. Om alvast maar een ingang te hebben in Bulgarije. 

Het schijnt niet zo geel gemakkelijk te zijn daar als vreemde iets op te zetten. 

Voor dat Frans Maas werk zal hij het zeker niet gedaan hebben. 

In een ver verleden nam De Rijk het bedrijf van Wil van Splunter over. ‘Special Aircargo Deliveries’. En het Belgische Fulmar Road Express. 

In later jaren Van Steenoven nog. En het vervoer van Kales. Dat op haar beurt de buitenland afdeling van Bos Bergschenhoek had overgenomen. 

Verder weet ik eigenlijk niet zoveel luchtvrachtvervoerders die zijn opgeslokt door Jan de Rijk. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
18 minuten geleden zei europeaan:

….

Is t je wel eens opgevallen dat Franse chauffeurs stakingen altijd"toevallig"op vrijdagavond afgelopen zijn,resultaat of geen resultaat,toevallig of niet dan.

Iets met 45 u weekend rust?LOL

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
34 minuten geleden zei Murphy:

Iets met 45 u weekend rust?LOL

Tijdens de laatste Franse stakingen was daar nog geen sprake van.

En ook als je een dag of wat midden op de rotonde staat kun je de tacho toch gewoon op rust zetten.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
49 minuten geleden zei RobNiat:

Dat was de reden om Vaessen over te nemen. Om alvast maar een ingang te hebben in Bulgarije. 

Het schijnt niet zo geel gemakkelijk te zijn daar als vreemde iets op te zetten. 

In Zevenbergen zit Kees Mulders transport,als ze de moerdijk brug over moesten namen ze voor n week brood mee en een tas vol landkaarten.

Op een blinde kaart van Europa kan hij Duitsland niet aanwijzen,laat staan Bulgarije,maar hij heeft er wél een bedrijf: Mulbutrans.:D

Zo moeilijk zal t dus niet zijn.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites