[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Chauffeurswerk in noord Nederland


Marotrans

Recommended Posts

  • 2 years later...
  • Forumlid

^^

 

Verder dan wat werk bij de Jumbo komt ze niet @RobNiat

 

Dr is in het noorden werk zat, maar dat zal niet heel veel chauffeurswerk wezen.  of je moet werken met de zweetlepel ook chauffeuren noemen.

En voor de bietencampagne zoeken ze natuurlijk ook weer, want die begint straks ook weer.

 

Las gister dat ze bij Muller Holten nog wel 20 chauffeurs zoeken, maarja das weer het wilde oosten he😎

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators
3 minuten geleden zei Pierre:


Maar als zij-hij of  'het' zegt dit op de radio gehoord te hebben, dan is dat zo. 
 

De Nederlandse media zijn ietwat links geïndoctrineerd Pierre, wéét je toch; aan die kant wordt wel vaker wat met de waarheid gerommeld om het groene gebeuren wat meer roze te krijgen... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
1 uur geleden zei RobNiat:

 

over dat er traditioneel geen klote te doen is in het noorden des lands.

Er is zat te doen, maar je moet dan inderdaad niet verlangen dat je 9 uur per dag een beetje dom uit het raam kan zitten loeren. Als je “echt” wil werken (dus ook fysiek bezig wil zijn) dan is er gerust een fatsoenlijke baas, met fatsoenlijk werk op fatsoenlijke tijden die je fatsoenlijk wil betalen.

 

Maar heel veel zijn daar geen chauffeur geworden, vinden ze........

46 minuten geleden zei iveco 35c17:
Citaat

Verder dan wat werk bij de Jumbo komt ze niet

@RobNiat
 

Afgelopen voorjaar bij ons 2 vacatures voor een chauffeursfunctie. 60 sollicitanten. Meerdere wilden graag bij die Jumbo weg.....

 

dus dat kan best kloppen. Als het maar even kan zijn ze daar vlot weer weg. En dan lijkt het al snel dat er altijd werk is, in Beilen.

Citaat

Dr is in het noorden werk zat, maar dat zal niet heel veel chauffeurswerk wezen.  of je moet werken met de zweetlepel ook chauffeuren noemen.

Volgens velen is dat geen chauffeurswerk.

bewerkt door Teddybeer
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
29 minuten geleden zei Teddybeer:

 

Volgens velen is dat geen chauffeurswerk.

 

Maar wel werk, waar in de komende jaren zat te doen is als ik de voorspellingen in mijn branche mag geloven.

 

En als je je een beetje inzet en laat zien dat je wat wil en kan. Dan kan je toch best wel wat verdienen in 40 uur.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

^^

Dat is niet mogelijk helaas, als wij iet afsplitsen wordt degene wiens post als eerste staat als topicstarter benoemd door de software. 

 

Maar het is nu vermeld, zal even proberen of er op berichtniveau nog wat aan te passen is.

 

 

*Edit: aangepast.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Al ben ik niet OT gegaan. TS vroeg om werk en ik antwoordde daarop. Verwijzend naar een speciaal draadje en chauffeurs die vast wel iets weten in het Noorden.

 

Er hingen bepaalde Cf'ers uit hun dak en daarom werd het OT

 

Maakt niet uit, als het maar niet afschrikt, als mijn naam aan dit draadje hangt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 uur geleden zei Marotrans:

^^

Dat is niet mogelijk helaas, als wij iet afsplitsen wordt degene wiens post als eerste staat als topicstarter benoemd door de software. 

 

Maar het is nu vermeld, zal even proberen of er op berichtniveau nog wat aan te passen is.

 

 

*Edit: aangepast.

Dank je wel, dit draadje wordt nu ongetwijfeld toegankelijker :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Op 10-8-2019 om 18:35 zei Marotrans:

De Nederlandse media zijn ietwat links geïndoctrineerd Pierre, wéét je toch; aan die kant wordt wel vaker wat met de waarheid gerommeld om het groene gebeuren wat meer roze te krijgen... 

Waarom kan ik jou geen duimpje geven Maarten? En verander dat ietwat maar in 100% hoor😥

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden