Spring naar bijdragen

Libelle/Vivaforum vs Chauffeursforum


Recommended Posts

  • Forumlid
16 minuten geleden zei Shompie:

Was ik weer even en wees gerust, het is tijdelijk en ik was niet van plan om onder welk ander account ooit nog terug te komen. Ik heb mijn buik er wel van vol.

 

Laat ik ....

 

...met een reden.

 

Er zijn hier spelletjes gespeeld, hele vieze. Een aantal mensen zijn hier precies van op de hoogte. 

 

 

Ok het is duidelijk... ik ga het niet eens lezen...

 

 

Jij maakt mij monddood en jij mag wel mijn naam noemen...

 

 

 

Link naar opmerking
  • Forumlid
2 minuten geleden zei Shompie:

 

 

Ook jij mag reageren van mij. Al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaald haar wel. Dit heb ik jou wel 100 keer gezegd.

Neej hoor ik hou mn mond wel.. ik ga dit soort dingen niet uitvechten...

 

Echt niet .

Ik verlaag me niet tot jouw niveau

Link naar opmerking
  • Administrators
27 minuten geleden zei Shompie:

Was ik weer even en wees gerust, het is tijdelijk en ik was niet van plan om onder welk ander account ooit nog terug te komen. Ik heb mijn buik er wel van vol.

 

Laat ik over 2 dingen duidelijk zijn. Dat ik van het forum getrapt ben is mijn eigen schuld. Ik heb heel bewust de regels meerdere keren overtreden laat daar geen onduidelijkheid over bestaan. Of ik er spijt van heb? Nee.... Integendeel ik zal het zo weer doen als ik precies hetzelfde weet alsdat ik toen wist. Ook duidelijk lijkt me.

…….

Dan lijkt het mij duidelijk, je hebt immers geen behoefte aan terugkeren, dat wij jouw account weer in de kast zetten!

Wat er verteld moest worden, is verteld, de rest is een prive kwestie die niet op het CF thuishoort.

Link naar opmerking
  • Forumlid
22 uur geleden zei Marotrans:

Daar ben ik ook sinds gisteravond pas achter: rechtsboven in het ge-quote bericht staat dat pijltje, klik daar eens op en dan komt de vorige versie tevoorschijn 

Geweldig Maarten :ok:,ik had geen idee van het bestaan van dat pijltje.

Dat maakt t forumleven( soms) een stuk gemakkelijker.

Een mensch is nooit te oud om te leren.:D

  • Like 1
Link naar opmerking
  • Forumlid
1 uur geleden zei schoenenreus:

 

Wij hebben geprobeerd dit te weren van het forum maar helaas vond iedereen het nodig om door te blijven zeuren hier over. 

Jullie hadden het subforum ook af kunnen sluiten( een slotje heet dat)

Dat doorzeuren( je zegt t goed) heb je zelf toegelaten,

T lijkt de Story wel.:(

  • Like 2
Link naar opmerking
  • Administrators

Zoals Ron al aangegeven heeft, hij wil niet terugkomen.

Grietje heeft eerder vandaag te kennen gegeven een pauze te willen nemen...

Daar beide tortelduifjes dus (tijdelijk) ergens anders rondfladderen is het openhouden van deze affaire zonde van de tijd.

Dus...… :bey: :zegtniets:

Link naar opmerking
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden